Ga naar inhoud

Montage trekhaak


Headlong

Aanbevolen Berichten

Afgelopen zaterdag heb ik samen met een vriend (die werkzaam als monteur is) een afneembare Brink trekhaak onder de Sportage gemonteerd. Hoewel het me viel alleszins mee viel, blijft het spannend om van een auto met minder dan 2000km op de teller bumpers, achterlichten en interieurdelen te monteren.

Om de trekhaak te kunnen plaatsen is het nodig om enkele interieur en exterieurdelen te demonteren:

Interieurdelen gedemonteerd, o.a. dorpel kofferbak en zijpanelen kofferbak.
Exterieurdelen gedemonteerd, o.a. achterlichten en achterbumper. 

Het was een leuk klusje om te doen. We hebben het op een rustig tempo in 4 uur gedaan .

image_50437121.JPG

image_50725121.JPG

image_50432001.JPG

image_123923953.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites


13 uur geleden, zei MaikelHer:

Beetje off topic maar nu zie ik de Top tether vast zitten bij je! emoji2957.png zit er toevallig een isofix mogelijkheid op de bijrijderstoel voorin?
Alvast dank!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Nee, enkel op de buitenste zitplekken op de achterbank.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 8 maanden later...

Zonder brug werken en de bumper erafhalen in je eentje was ff spannend, maar met 2 emmers als steun ging het wel.

Later pas achter gekomen dat de gehele binnenbalk met bumper eraf kan door gewoon die 2 zwarte bots-potten van de carrosserie los te sleutelen…..

IMG_9264.jpeg

IMG_9263.jpeg

IMG_9258.jpeg

IMG_9261.jpeg

IMG_9265.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...