Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Dashcam voor Niro EV 2024

Ga naar de oplossing Opgelost door MarcelE,

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik overweeg een dashcam aan te schaffen. Op de Kia webshop zie ik de Pioneer VREC-Z710SH-RC (front + rear camera). Ik geef de voorkeur aan laten installeren en deze dashcam wordt voor 555 Euro door de dealer geinstalleerd. 

Heeft iemand ervaring met deze dashcam? Ook suggesties voor alternatieven zijn welkom. Alvast bedankt.

Geplaatst
20 uur geleden, zei lpjkamp:

Ik overweeg een dashcam aan te schaffen. Op de Kia webshop zie ik de Pioneer VREC-Z710SH-RC (front + rear camera). Ik geef de voorkeur aan laten installeren en deze dashcam wordt voor 555 Euro door de dealer geïnstalleerd. 

Heeft iemand ervaring met deze dashcam? Ook suggesties voor alternatieven zijn welkom. Alvast bedankt.

Op zich een mooie camera. Mijn persoonlijke nadeel vind ik dat er geen balhoofd inzit om de camera te richten. Deze kan alleen omhoog/-laag gedraaid worden, niet links en rechts. Ik heb er 1 gehad die hetzelfde had en die heb ik om die reden retour gestuurd. Ik vond dat de camera teveel naar de zijkant gericht was door de kromming van de ruit. Ik vind dat het beeld recht van voor moet komen, maar geef ook ruiterlijk toe dat het mijn autistische inslag zou kunnen zijn. Per slot heeft iedereen een autistisch tickje. Daarnaast vind ik het ook best goed betaald.

• Oplossing
Geplaatst
4 uur geleden, zei Henk Jan de Vries:

Dit is wel een hele mooie. Met je eigen kappen kun je checken of het past. Zo op het eerste gezicht denk ik het wel. Mijn zorg is wel, als deze ook bij parkeren aanstaat/op standby is, hoe beveilig je je startaccu dat de spanning niet te laag wordt? Ik heb er namelijk een beveiliging voor ingebouwd. Verder, inderdaad een hele mooie camera.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...