Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Venga gekocht, welke extra's nu nog?

Aanbevolen Berichten

• Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst
Nee, je kent me! Ik maak echt wel foto's!!! :)

Wat vind jij van de spatlappen? Deze lijken minder oud bollig dan ik dacht, al denk ik niet dat ik het zal kopen. :P

Vergeet mijn bumperbeschermfolie en mooi lederen pook niet he. :P

Hoi Chrones

Ik heb de spatlappen voor besteld,als ze gemonteerd zijn, knal ik even een foto op hat forum.

Dan zie je het hoe het op de Byte Blue staat.

Ik ben zeer benieuwd wat die bumper folie moet voorstellen.

En wat de pookknop betreft, voor mij hadden ze er ook eentje besteld, maar er kwam een kunststof pook met glimmend plaatje erop binnen.

Ik vind die Venga spatlappen niet verkeerd staan en als ze ook nog doen waar ze voor gemaakt zijn, prima toch?

Vind ik eerlijk gezegd ook, en Venga OK heeft al foto's geplaatst van de spatlappen.

Maar kan iemand vertellen wat het nut van de spatlappen bij de achter wielen is?

Ze worden achter de wielen gemonteerd.

Hahaha, ja weet je hoe snel de Venga vies wordt?

Even een vraag aan iedereen:

Dat folie van steenslag bij de achterdeuren, dat is echt UGLY geworden, het ziet er nu compleet NIET meer uit. De ene kant zat los, moet nog gecorrigeerd worden, maar nu zit er bij de andere kant ook allemaal vuil onder!

Ben benieuwd of jullie dit ook hebben, dus mijn vraag: hebben jullie dit ook?

De Venga wordt aan de onderkant zeker heel snel vies, ik hoop dat het minder wordt.

Over de folie bij de achterdeuren: die zien er bij mij nog heel goed uit/

Weghalen is denk ik niet echt een optie, want dan trek je de lak er van af.

Vraag maar aan Alex!

Geplaatst
Hoi Chrones

Vind ik eerlijk gezegd ook, en Venga OK heeft al foto's geplaatst van de spatlappen.

Maar kan iemand vertellen wat het nut van de spatlappen bij de achter wielen is?

Ze worden achter de wielen gemonteerd.

Je zou is achter op je auto moeten kijken! DAT IS VIES!!!!! dus dan word je achterkant niet zo vies! Bij mij ziet dat altijd zwart en als het regent spat het water flink omhoog..

Geplaatst
Hoi Chrones

De Venga wordt aan de onderkant zeker heel snel vies, ik hoop dat het minder wordt.

Over de folie bij de achterdeuren: die zien er bij mij nog heel goed uit/

Weghalen is denk ik niet echt een optie, want dan trek je de lak er van af.

Vraag maar aan Alex!

Ik laat het de dealer oplossen hoor, eraf en dan nieuwe erop maar het zit gewoon niet strak bij mij, beide kanten niet.. zit vol vuil eronder.. dat is slecht voor me lak dit!!!

Geplaatst

Ey Jongens even over de spiegelkappen RVS, op www.kia.nl zie je namelijk wel een foto staan alleen zijn de spiegelkappen dan alleen voor de E-xecutive? Omdat deze namelijk alleen doorlopen tot aan de knipperlichten in de spiegels maar niet helemaal rondom..

Anyone knows hoe dit er dan uit komt te zien bij de X-tra?

Geplaatst
Nog niks geen oproep gehad.. :(

tegen de tijd dat jij ze krijgt ben je alweer aan vervanging toe :roll:

Morgen haal ik de kofferbak mat en spatlappen voor op.

Geplaatst
tegen de tijd dat jij ze krijgt ben je alweer aan vervanging toe :roll:

Morgen haal ik de kofferbak mat en spatlappen voor op.

Die onderdelen zijn inderdaad op voorraad... :s

Gast Pombal12
Geplaatst

Venganisten,

Blijkbaar is voor menigeen de KIA website niet goed genoeg om toebehoren, accessoires e.d. te kunnen beoordelen, alvorens over te gaan op aanschaf. Veelal heeft de dealer de spullen evenmin op voorrad, en koop je de spullen op goed geluk...

Ook ik zie graag gedetailleerde foto's van spatlappen, USB stickjes, spiegelkappen op een VENGA 'in het wild', maar ze staan zo verspreid over dit forum! Ik zoek me scheel.

Is het misschien een ideetje om alle foto's KIA- en niet-KIA accessoires voor ons aller VENGA te concentreren in het Fotoalbum (onder Site Navigatie)?

Geplaatst
omfg grrt (@@(*@*(##*@(#*@

Sorry hoor, het was alleen ter kennisgeving.

Wat een traagheid bij KIA zeg.

Als je een nieuw model ontwikkeld hoor je in mijn ogen ook direct de accessoires te kunnen leveren.

Of tenminste een bekendmaking van leveringsdata.

Heeft er iemand al een orgineel Venga reparatie boekje ontvangen?

Geplaatst
Sorry hoor, het was alleen ter kennisgeving.

Wat een traagheid bij KIA zeg.

Als je een nieuw model ontwikkeld hoor je in mijn ogen ook direct de accessoires te kunnen leveren.

Of tenminste een bekendmaking van leveringsdata.

Heeft er iemand al een orgineel Venga reparatie boekje ontvangen?

Nee... :(

Ik ben niet boos hoor!

Ik hoop snel foto's te kunnen maken van mijn accessoires... :(

Geplaatst
Mijn onderhoud boekje staat VENGA op, staat nog niks in behalve mijn kenteken en gegevens enzo

Ik kreeg een sportage onderhoudsboekje mee.

Venga boekjes waren er nog niet

Geplaatst

Hoi Luitjes,

Ik kreeg drie weken gelden bij de aflevering van mijn Kia Venga 1.6 direct het onderhoudsboekje mee, zowel een Nederlandse en een Engelse versie. Dus de boekjes zijn er wel!

Groeten Ben

• 4 weken later...
Geplaatst
Deze had ik anders mee willen nemen, die ik overigens naar tevredenheid al enkele jaren gebruik. Een Thule vouwbare en waterdichte dakkoffer. Is een hele mooie accessoire, als die gemonteerd had kunnen worden op de Venga met panoramadak!

bestand3.jpg

Thule-Dakkoffer-Ranger-90-gjpg_1764.jpg

En wat schetst mijn verbazing......nu is het weer wel mogelijk om dakdragers te monteren op een Venga met panoramadak. Bij introductie wel, toen weer niet, nu weer wel.......! Ik kan dus gewoon met een dakkoffer op vakantie. Wat zal mijn vrouw blij zijn, kan oma ook mee....:wink:

Zie site: http://www.kia.nl/showroom/kia-venga/accessories-.aspx

Geplaatst
[/size]

En wat schetst mijn verbazing......nu is het weer wel mogelijk om dakdragers te monteren op een Venga met panoramadak. Bij introductie wel, toen weer niet, nu weer wel.......! Ik kan dus gewoon met een dakkoffer op vakantie. Wat zal mijn vrouw blij zijn, kan oma ook mee....:wink:

Zie site: [/url]http://www.kia.nl/showroom/kia-venga/accessories-.aspx

Ha Smart,

Weet jij of de Venga-allesdrager door Kia zelf is ontworpen of is het een standaardmodel van Thule?

Geplaatst (aangepast)

Ik ga er vanuit dat het een Thule dakdrager is. Ik kocht een originele (dacht ik!) Hyundai dakdrager voor de Tucson, bleek het gewoon een Thule dakdrager te zijn.

Ik zag overigens dat er voor de Engelse markt ook een alu-uitvoering leverbaar is. Deze zal ook ongetwijfeld geleverd gaan worden, ook door Thule zelf.

Link: http://www.thule.com/en-GB/NL/FitGuide.aspx#startApp

aangepast door Smart
Gast Pombal12
Geplaatst

VENGAngers,

Ik zoek een setje mooie kentekenplaathouders voor op mijn VENGA.

Momenteel zitten er voor- en achterop van die welbekende zwarte kunstofexemplaren (tja, met de veelbesproken foeilelijke reclame van m'n dealer).

Ik zoek iets mooiers, van chroom of RVS.

Iemand ideetjes?

Geplaatst
VENGAngers,

Ik zoek een setje mooie kentekenplaathouders voor op mijn VENGA.

Momenteel zitten er voor- en achterop van die welbekende zwarte kunstofexemplaren (tja, met de veelbesproken foeilelijke reclame van m'n dealer).

Ik zoek iets mooiers, van chroom of RVS.

Iemand ideetjes?

Dan heb je geluk, ik heb hier nog twee RVS kentekenplaathouders liggen. Nooit gebruikt. Voor

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...