Smart Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 Ehh (ik voel me echt stom)...dus ook hoeveel kilometer je nog kunt rijden enzo? zelfde als buitentemperatuur meter enzo, staat nergens echt beschreven Ik vind het rot voor je als je weer moet zeggen 'ik voel me echt stom'.... Maar een boardcomputer registreert juist dat soort zaken zoals jij nu benoemd, hahahahaha! Quote
Remko .me Geplaatst 28 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 28 December, 2009 Ik vind het rot voor je als je weer moet zeggen 'ik voel me echt stom'....Maar een boardcomputer registreert juist dat soort zaken zoals jij nu benoemd, hahahahaha! Vertel me dan wat de venga allemaal kan met die boardcomputer hahaha! Merk je dat ik geen technisch persoon ben? Quote
Smart Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 Vertel me dan wat de venga allemaal kan met die boardcomputer hahaha! Merk je dat ik geen technisch persoon ben? Ok Quote
Gast Jantje Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 Buitentemp meter Actuele brandstof verbruik gemiddelde brandstof verbruik aantal km's die je nog kan rijden datum + tijd totale reistijd sinds je vertrokken bent (Moet je eventueel zelf elke reis resetten, anders telt hij de totaal tijd) Quote
Venga1 Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 Dankje ik vond de kleur ook erg mooi!Over 8 dagen al? Ze nemen met mij de eerste week van januari contact op.. misschien precies dezelfde levering? Ik heb het comfort pakket ook voor de 2009 prijs gekregen inderdaad, mijn kenteken en t.n.s. vindt in 2010 plaats. De prijs gaat inderdaad in 2010 omhoog, de dealer baalde ook dat de byte blue pas de eerste week van januari binnen kwam.... ze moesten eigenlijk de 2010 prijs rekenen. De RVS rand om de mistlampen heen maakt het wel echt compleet, alleen zo duur! Het is volgens mij echt RVS hoor... Je moet wel een lederen pook doen hoor, kost 32 euro... de standaard pook is boring..!! Kijk maar de pook in de foto die ik mee stuur, dat is standaard. Ik ben alleen nog op zoek waar ik een lederen stuur kan kopen (hahaha dit is geen optie bij accessoires!) Ps. is onderstaande de X-tra Comfort Pack uitvoering? (Dash) (bijlage foto) Hoi chrones. Sorry, foutje gemaakt, ik krijg het volgende week maandag geleverd. Mijn auto staat al bij de dealer, maar ik wil 2010 op mijn papieren zien. Vandaar dat het in de wacht staat bij de dealer. Vandaag is het kenteken aangevraagd, dit moest al in 2009 gedaan worden anders had ik niet de 2009 korting. Maar tenaamstelling is wel in 2010. Een goede tip van je wat betreft de pook, ik ben even naar de dealer geweest, en hij gaat de leren pook er in zetten. Voor een comfortpakket uitvoering had dit gewoon standaard erin moeten zitten. Als je een leren stuurwiel hoes vind hoor ik het graag, dit zou ik zelf ook wel willen. Natuurlijk heb ik vandaag nog even in mijn auto gezeten, het staat veilig achter een groot hekwerk(die even voor mij open ging) Over het gewicht was de dealer ook verbaasd, en hij vond het vreemd dat het niet op de website al vermeld stond. Maar om hier nu een auto voor te annuleren.... tja Succes met wachten, je kan je tijd op dit forum vullen!! Quote
Venga1 Geplaatst 28 December, 2009 Geplaatst 28 December, 2009 Chrones weet je dat er een accessoires boekje is? Quote
Remko .me Geplaatst 29 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 December, 2009 Die heb ik gehaald Quote
Remko .me Geplaatst 29 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 December, 2009 Ik heb de dealer gebeld, ze gaan mij een goede prijs toemailen voor de accessoires ik gekozen heb. - Lederen pookknop - Velgen 16" - Gratis ipod/phone stekker - Bumperbeschermfolie. - Geen dealer stikker op achterruit. - RVS ramen, mistlampen, bovenachter auto. Quote
Venga1 Geplaatst 29 December, 2009 Geplaatst 29 December, 2009 - RVS ramen - mistlampen - bovenachter auto. RVS Ramen? Mistlampen? die heb je toch in het comfort pakket Boven achter auto? wat bedoel je hiermee? Quote
Remko .me Geplaatst 29 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 December, 2009 RVS Ramen?Mistlampen? die heb je toch in het comfort pakket Boven achter auto? wat bedoel je hiermee? Ik bedoel de accessoires van RVS.... Roest vrij staal dus die mooie randen rondom je ramen enzo Quote
Venga1 Geplaatst 29 December, 2009 Geplaatst 29 December, 2009 Ik bedoel de accessoires van RVS.... Roest vrij staal dus die mooie randen rondom je ramen enzo Ik ben benieuwd hoe de rand om de mistlampen er in het echt uit ziet Quote
Remko .me Geplaatst 29 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 December, 2009 Ik ben benieuwd hoe de rand om de mistlampen er in het echt uit ziet so do I! Ik ga het denk ik bestellen, zodra ik mijn venga heb.. maak ik uiteraard foto's Quote
Smart Geplaatst 29 December, 2009 Geplaatst 29 December, 2009 Chrones weet je dat er een accessoiresboekje is? Hallo Venga1, Bedoel je een accessoireboekje alleen voor de Kia Venga? Quote
Venga1 Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Hallo Venga1,Bedoel je een accessoireboekje alleen voor de Kia Venga? Hallo Smart Ja dat bedoel ik, met een prijslijst van alle accesoires! Succes vanavond met de poging Quote
Smart Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Hallo SmartJa dat bedoel ik, met een prijslijst van alle accesoires! Succes vanavond met de poging BEDANKT, we gaan ervoor! Jij kunt niet blijkbaar? Quote
Remko .me Geplaatst 30 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 30 December, 2009 Ik baal dat ik nog steeds niet weet wanneer me auto binnen komt. Hoe kan het dat dit zo onduidelijk is? Quote
Smart Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Ik baal dat ik nog steeds niet weet wanneer me auto binnen komt.Hoe kan het dat dit zo onduidelijk is? Normaal gesproken moet een dealer vrij nauwkeurig kunnen aangeven in welke week de auto binnenkomt. Tegenwoordig met alle informatiestromen en 'delivery on time', zou dat moeten kunnen. Go see the dealer! Quote
Venga1 Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 BEDANKT, we gaan ervoor! Jij kunt niet blijkbaar? Natuurlijk was ik wel vanavond. Helaas is het niet gelukt. Volgend jaar beter!! Quote
Venga1 Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Normaal gesproken moet een dealer vrij nauwkeurig kunnen aangeven in welke week de auto binnenkomt. Tegenwoordig met alle informatiestromen en 'delivery on time', zou dat moeten kunnen.Go see the dealer! Of komt het door de mogelijk grote vraag, en de introductie in Belgi Quote
Smart Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Natuurlijk was ik wel vanavond.Helaas is het niet gelukt. Volgend jaar beter!! Hoi Peter, Oh, je was er toch. Ach ja, geen probleem. Alleen jammer dat er zoveel mensen toch aanwezig waren, maar dat het op een gegeven moment gewoonweg stokte met de aantallen. We doen ongetwijfeld nog weleens een poging in het nieuwe jaar, maar het 'oude' record staat voorlopig nog stevig op z'n plek. Quote
bigwade Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Hoi Peter,Oh, je was er toch. Ach ja, geen probleem. Alleen jammer dat er zoveel mensen toch aanwezig waren, maar dat het op een gegeven moment gewoonweg stokte met de aantallen. We doen ongetwijfeld nog weleens een poging in het nieuwe jaar, maar het 'oude' record staat voorlopig nog stevig op z'n plek. Het oude record kan een spybot record zijn. De tijd is nl. zo onwaarschijnlijk..dat kan niet. Hier mijn voorstel: http://www.kiaclub.nl/forum/3314-recordpoging-aantal-forumbezoekers-9.html#post21823 Quote
Smart Geplaatst 30 December, 2009 Geplaatst 30 December, 2009 Het oude record kan een spybot record zijn.De tijd is nl. zo onwaarschijnlijk..dat kan niet. Hier mijn voorstel: http://www.kiaclub.nl/forum/3314-recordpoging-aantal-forumbezoekers-9.html#post21823 Ik vind het een prima voorstel. Dat moeten wel veel spybots geweest zijn dan, samen met wat leden en gasten. Quote
Venga1 Geplaatst 31 December, 2009 Geplaatst 31 December, 2009 (aangepast) Ik vond het gisteren eigenlijk zeer positief. Er is toch behoorlijk gereageerd op de email. Dus het blijkt gewoon dat de email meer gebruikt kan worden. Sinds ik op dit forum kijk, hebben nog nooit zo veel mensen op het forum gezeten. Misschien ontdekken die mensen het forum weer opnieuw Maar heren dit is wel erg De heer Chrones begon dit topic met de vraag waar hij zijn geld aan kwijt kon raken Nou ik weet er nog wel een paar hoor. PS 4 januari is de grote dag 31 December, 2009 aangepast door Venga1 Quote
Remko .me Geplaatst 31 December, 2009 Topic Starter Geplaatst 31 December, 2009 Voor jou wel ja!! Ik krijg geen korting op de accessoires.. en nu? Quote
Remko .me Geplaatst 1 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 1 Januari, 2010 Toch nog korting gekregen! Heb alle RVS gekozen, behalve spiegelkappen en handgrepen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.