Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Venga gekocht, welke extra's nu nog?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
Toch nog korting gekregen! :D

Heb alle RVS gekozen, behalve spiegelkappen en handgrepen.

Vanaf nu noemen we je CHROMES.......;)

Gefeliciteerd met je deal!

• Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Dankje, heb dus totaal gekozen voor:

Pookknop leer

Velgen 16"

Bumperfolie

RVS sierlijsten ramen

RVS sierranden mistlampen

RVS bovenste achterklep

RVS onderste achterklep

IPHONE stekker 0,00 euro (goed he?)

Geen sticker op achterruit

Zo'n 30% korting gemiddeld, goede deal of niet?

Ben alleen nog op zoek naar lederen stuur!

Geplaatst
Dankje, heb dus totaal gekozen voor:

Pookknop leer

Velgen 16"

Bumperfolie

RVS sierlijsten ramen

RVS sierranden mistlampen

RVS bovenste achterklep

RVS onderste achterklep

IPHONE stekker 0,00 euro (goed he?)

Geen sticker op achterruit

Zo'n 30% korting gemiddeld, goede deal of niet?

Ben alleen nog op zoek naar lederen stuur!

Er mag wel extra vering onder.......;)

Dus die tip van de iPod stekker was een goede?

Geplaatst

Ja werd niet gek over gedaan, super bedankt! Ze hebben deze gewoon liggen hahaha.. zo'n zwarte staat Kia op.. zijn wel korter volgens mij dan de gewone iphone stekker.

Geplaatst
TomTom Apple iPhone Carkit - GPSshop.nl

Zouden ze deze denk je op zo'n carkit in de auto kunnen bouwen? Bedoel ik netjes wegwerken?

Ik heb namelijk op mijn iphone tomtom :P

Dan zou ik niet gaan voor een carkit met raambevestiging. Eerder nog voor een bevestiging naast het dashboard, dus een dashmount, of een bevestiging aan de ventilatieroosters op redelijke ooghoogte i.v.m. je TomTom. Daarmee kan het snoer beter weggewerkt worden achter het dashboard.

Geplaatst

Maar aan de andere kant, alleen met vakantie gebruik ik de tomtom :S

Het is inderdaad wel mooi om het weg te laten werken, misschien ook gezien mijn bluetooth iphone, sharen van muziek etc etc

Geplaatst (aangepast)

Allright!

Mijn venga komt eind deze week binnen!! Zit alleen 1 maartje op, niet alle accessoires zijn binnen, waardoor bijvoorbeeld lederen pook, RVS sierlijsten etc. nog aanwezig zullen zijn bij aflevering.

Zouden jullie daarop wachten of hem ook eind van de week al ophalen?

Moet komend weekend naar Assen +/- 400 kilometer.. misschien die maandag na dat weekend beter? :)

aangepast door Chrones
Geplaatst

is een mooie eerste rit voor de venga. zou als het mogelijk is de venga dus meenemen. accessoires kunnen een week later ook worden gemonteerd ;)

Geplaatst

Chrones

Ik haal het maandag op, maar met het oog op het weer zou ik graag nog even wachten.

Ik zou het compleet afgeleverd willen hebben.

Als jij geen lederen pook hebt, zal ik het bij mij ook wel later gemonteerd moeten worden

Geplaatst

In het (ohh zo handige digitale) VENGA instructieboekje staat op pagina 4-121:

<<Gebruik de meegeleverde Kia iPod- interfacekabel om de iPod aan te sluiten op de interfacestekker in de auto>>. Ik heb geen kabel gezien. "Ja meneer, dat ligt waarschijnlijk in het dashboardkastje..." was het antwoord van de KIA-receptioniste.

Maar, wordt de kabel

Geplaatst (aangepast)
Chrones

Ik haal het maandag op, maar met het oog op het weer zou ik graag nog even wachten.

Ik zou het compleet afgeleverd willen hebben.

Als jij geen lederen pook hebt, zal ik het bij mij ook wel later gemonteerd moeten worden

Aan de andere kant, ik heb mijn auto al verkocht aan de dealer, dus ze willen dat ik niet te lang wacht.

Die RVS sierlijsten en pookknop maakt mij dan ook niet zo heel veel uit. De pookknop kan ik eventueel zelfs uit de show modellen laten halen. Weer blijft voorlopig nog wel slecht, je kan moeilijk een maand wachten.

aangepast door Chrones
Geplaatst

ik zou hem gewoon lekker nu al op gaan halen.

De details die er nog bij komen vallen juist meer op als ze er later ineens wel op zitten!

De 400km kan je ook meteen gebruiken om de auto alvast een beetje in te rijden.

Geplaatst

Even een update..

De dealer heeft hem nog niet binnen, ze verwachten hem dit weekend. Oplevering zal dus pas volgende week zijn als er geen vertraging is.

Ze laten niet echt los op welke dag ze willen opleveren, volgens mij is het 'knetter' druk waardoor ze het zekere voor het onzekere nemen en mij nog niet duidelijk laten weten wanneer ik hem krijg.

Of ik het erg vind?

Nee! Ik heb een hekel aan dit weer met een nieuwe auto, dus I couldn't care less! Maakt me echt niet uit... en daarbij mijn accessoires zitten er straks ook onder bij oplevering als het nog even iets langer duurt.

Stiekem kan ik niet wachten op de auto! Ben zo ongeduldig, omdat de auto zo geweldig is

Geplaatst
Hij wordt niet geleverd door de somalische piraten :lol:

LOL als er een houten been in ligt weet ik genoeg!

Haha!

Maar serieus, het zou maar met mijn auto gebeurt zijn. Misschien duurt het daarom langer!! :)

We wachten gewoon af... vind het stiekem helemaal niet erg.

Geplaatst
LOL als er een houten been in ligt weet ik genoeg!

Haha!

Maar serieus, het zou maar met mijn auto gebeurt zijn. Misschien duurt het daarom langer!! :)

We wachten gewoon af... vind het stiekem helemaal niet erg.

Helaas zit een Venga niet op de boot.

Volgende week zal je er aan moeten geloven

Ik krijg hem als alles goed gaat morgen al, ik ben er ook niet echt blij mee.

Natuurlijk wel met de auto, maar niet met het weer.

Er komt heel veel sneeuw, dus de auto zet ik rustig neer en kom er pas weer aan als het beter weer is.

Trouwens toen ik jouw leeftijd had, was mijn eerste auto een Citroen AX.

Je zal wel trots zijn om op jouw leeftijd zo'n auto te kunnen rijden.

O, wat zal jij een hoop vrienden erbij krijgen

Maar ja met 35000km per jaar mag je ook wel wat hebben toch!

Heel veel plezier ermee, leuk !!

Geplaatst

Tegenwoordig maakt het misschien niet meer veel uit, maar met 35000km per jaar ging ik voor de diesel.. Moet het wel in je budget gepast hebben natuurlijk...

Dus eventjes volhouden.. Misschien is het dan lekker droog met een fantastisch stralend zonnetje..

Iets wat ik Venga1 natuurlijk ook wens.. Net op het moment van de sleutels in ontvangst nemen alle sneeuw weg.. voornamelijk op je route en een stralend zonnetje..

Geplaatst

Er komt heel veel sneeuw, dus de auto zet ik rustig neer en kom er pas weer aan als het beter weer is.

Trouwens toen ik jouw leeftijd had, was mijn eerste auto een Citroen AX.

Je zal wel trots zijn om op jouw leeftijd zo'n auto te kunnen rijden.

O, wat zal jij een hoop vrienden erbij krijgen

Maar ja met 35000km per jaar mag je ook wel wat hebben toch!

Heel veel plezier ermee, leuk !!

Super leuke reactie, bedankt! Ja ik mag van geluk spreken met deze baan (onderwijs docent) en ik heb hiervoor mijn eigen bedrijf gehad, vandaar dat ik begon met een hoge instap. (waarde auto) (Middel klein, 6 medewerkers) Mijn (ex) bedrijf reeds verkocht, 2 jaar geleden en nu volledig docent wat ook niet slecht verdiend voor me leeftijd. Me Picanto levert nog flink wat op, waardoor de Venga goed te betalen is voor mij, 14000 euro met alles erop en der aan.

Ja vrienden vinden de Venga ook een super mooie auto, en dat is hij ook. Ik ben echt blij dat ik deze auto kopen kan, en gelukkig geen lening of wat dan ook. Als ik vrienden vraag lenen die allemaal voor een auto.

Ik werk zelf 40km verderop en mijn schoonfamilie woont in Assen en ik 200 km daar vandaan, vandaar. de vele kmers.

Waarschijnlijk komt hij inderdaad volgende week, ik kan hem dan niet laten staan, want moet hem gebruiken om op me werk te komen.

Laat je ons wel weten hoe je Venga straks bevalt, en natuurlijk veel foto's maken! Ik ben erg nieuwsgierig hoe hij je staat en bevalt!

Ps. ik rij heel me leven al Kia, bijna mijn hele familie trouwens.

Geplaatst
Tegenwoordig maakt het misschien niet meer veel uit, maar met 35000km per jaar ging ik voor de diesel.. Moet het wel in je budget gepast hebben natuurlijk...

Dus eventjes volhouden.. Misschien is het dan lekker droog met een fantastisch stralend zonnetje..

Iets wat ik Venga1 natuurlijk ook wens.. Net op het moment van de sleutels in ontvangst nemen alle sneeuw weg.. voornamelijk op je route en een stralend zonnetje..

Ik zat eerst te twijfelen voor een LPG tank erin te laten zetten, en de diesel bleek voor mij toch niet goedkoper te zijn hadden mijn dealer en ik uitgerekend.

Geplaatst

Hoe moet dat nu als jij je Venga krijgt en het sneeuwt? Ik neem aan dat je dan snel foto's gaat maken voor ons! Anders krijg je zo'n wit geval waar een niet nader te noemen persoon niet op zit te wachten......;)

Geplaatst
Hoe moet dat nu als jij je Venga krijgt en het sneeuwt? Ik neem aan dat je dan snel foto's gaat maken voor ons! Anders krijg je zo'n wit geval waar een niet nader te noemen persoon niet op zit te wachten......;)

Wij willen foto's! MAAR DAN ZONDER SNEEUW! :P

Ik zal ook foto's maken van de mooie BYTE blue kleur, met chrome sierlijsten overal en en en me mooie velgen en en veel meer :P

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...