Smart Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Wij willen foto's! MAAR DAN ZONDER SNEEUW! Ik zal ook foto's maken van de mooie BYTE blue kleur, met chrome sierlijsten overal en en en me mooie velgen en en veel meer Dat is je geraden ook h Quote
Venga1 Geplaatst 7 Januari, 2010 Geplaatst 7 Januari, 2010 Hoe moet dat nu als jij je Venga krijgt en het sneeuwt? Ik neem aan dat je dan snel foto's gaat maken voor ons! Anders krijg je zo'n wit geval waar een niet nader te noemen persoon niet op zit te wachten...... Ha die Smart. Slimme opmerking!! je weet wel Smart... Ik heb er aan lopen denken om mijn fototoestel mee te nemen. Maar ik vind het eigenlijk zo raar staan om met zo'n ding de showroom in te lopen. Maar aan de andere kant, is dit misschien wel voorlopig de laatste kans dat de Byte Blue van zich af wil bijten. Daarna wordt het die mooie grondkleur Zonde he!!! Quote
Remko .me Geplaatst 9 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2010 Ik krijg net een mail van me dealer: Alles zat een beetje tegen, maar aankomende week hopen we af te leveren. Wat betreft de acessoires die komen later, het is wel besteld allemaal, maar nog niet uitgeleverd. Quote
Remko .me Geplaatst 12 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Januari, 2010 Oke, de datum staat vast, kenteken is binnen: ..-KLH-. A.s. zaterdag om 11 uur ga ik hem ophalen, helaas dan wel zonder; Chrome sierlijsten, (RVS) en bumperbeschermfolie. Quote
Venga1 Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Oke, de datum staat vast, kenteken is binnen:..-KLH-. A.s. zaterdag om 11 uur ga ik hem ophalen, helaas dan wel zonder; Chrome sierlijsten, (RVS) en bumperbeschermfolie. Gefeliciteerd, Leuk he, een nieuwe auto halen. Ik krijg hele leuke reacties! Is dit een KIA? wat ziet die auto er mooi uit, en wat zit er veel in. En iedereen is verbaasd over de binnenruimte, en ook over de koffer ruimte. Vooral over de inhoud van de kofferruimte zijn heel veel mensen verbaasd. En dan de kleur he, je zal een hoop positieve reacties krijgen. Wat moet ik me eigenlijk van de bumperbeschermfolie voorstelllen? Quote
Remko .me Geplaatst 12 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Januari, 2010 Gefeliciteerd,Leuk he, een nieuwe auto halen. Ik krijg hele leuke reacties! Is dit een KIA? wat ziet die auto er mooi uit, en wat zit er veel in. En iedereen is verbaasd over de binnenruimte, en ook over de koffer ruimte. Vooral over de inhoud van de kofferruimte zijn heel veel mensen verbaasd. En dan de kleur he, je zal een hoop positieve reacties krijgen. Wat moet ik me eigenlijk van de bumperbeschermfolie voorstelllen? Jaaa heel erg leuk! En ik maak foto's! ook voor jou! Ik maak binnenkort even een eigen topic waarin ik mijn ervaringen plaats. De kleur is inderdaad super, ben benieuwd hoe mensen op mijn nieuwe auto gaan reageren! Zoals je ziet krijg je bovenop je bumper een mooi beschermfolie, dat is netjes afgewerkt en daarmee voorkom je als je iets op je bumper zet of iets in je kofferbak wilt plaatsen dat je bumper beschadigd. Quote
Venga1 Geplaatst 12 Januari, 2010 Geplaatst 12 Januari, 2010 Zoals je ziet krijg je bovenop je bumper een mooi beschermfolie, dat is netjes afgewerkt en daarmee voorkom je als je iets op je bumper zet of iets in je kofferbak wilt plaatsen dat je bumper beschadigd. Je gaat toch niets op je bumper zetten? Ik ben zeer benieuwd hoe dit bij jou op de auto staat. graag zou ik hiervan een foto willen zien Ik denk zeker dat het een beschermende werking heeft. Maar ik hoop voor je dat het geen afbreuk van je achterkant is. Je(ik) krijgt wel een een hebberig gevoel van al die accessoires Quote
Remko .me Geplaatst 12 Januari, 2010 Topic Starter Geplaatst 12 Januari, 2010 Je gaat toch niets op je bumper zetten?Ik ben zeer benieuwd hoe dit bij jou op de auto staat. graag zou ik hiervan een foto willen zien Ik denk zeker dat het een beschermende werking heeft. Maar ik hoop voor je dat het geen afbreuk van je achterkant is. Je(ik) krijgt wel een een hebberig gevoel van al die accessoires Door bijvoorbeeld een koffer erin te zetten kan je dat beschandigen. Op blauw steekt het helemaal goed af, ziet er goed uit hoor. je kent me toch, zou ik het doen als het er niet mooi uitzag? Quote
Smart Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 @Chrones Waarom heb jij gekozen voor een Venga X-tra + Comfortpack + 16" velgen, terwijl de X-ecutive deze extra's allemaal heeft. Jij had met die extra Quote
Remko .me Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 (aangepast) Bewust, door een goede deal. Ik heb nu (straks): Kia Venga Pookknop leer Velgen 16" origineel Bumperfolie RVS sierlijsten ramen RVS sierranden mistlampen RVS bovenste achterklep Totaal prijs €19.650,00 Ik heb dat dus ook gehad hoor Smart, dat gevoel van hey ik maak een verkeerde deal, eerlijk met me dealer besproken en bovenstaande prijs toen gemaakt. Dat was mijn rekening inclusief afleveren en alles. 6 Maart, 2010 aangepast door Chrones Quote
Smart Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 Pfffff, gelukkig ik kan rustig slapen straks...... Welke dealer? Quote
Remko .me Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 Kia P. van der Linden in Sliedrecht, zijn goede mensen, kennissen van ons. Maakte je er druk om dan? De excutive is veel duurder hoor, reken maar is uit en dan heb je de RVS enzo niet he. Ik baal alleen soms van die navigatie systeem, spiegels enzo boeien me niet zo. Quote
Remko .me Geplaatst 6 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 6 Maart, 2010 Week 11 komen trouwens mijn accessoires binnen!!! Quote
Smart Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 (aangepast) Nou ja druk maken, ik zou het vervelend vinden dat je door het willen aanschaffen van de 16" velgen het totaalplaatje even uit het oog was verloren. En ik kwam er ook vrij laat achter doordat ik eens ben gaan rekenen wat nou het verschil is tussen de diverse uitrustingsniveaus. Uiteindelijk scheelde het toch nog maar € 800,00 voor de X-ecutive uitvoering. Maar goed jij tevreden, ik tevreden, toch? Ik ben heel benieuwd hoe de RVS onderdelen zullen staan. Vooral die raamsierlijsten en de lijsten om de mistlampen. 6 Maart, 2010 aangepast door Smart Quote
Venga1 Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 In het begin was er nog de introductie korting Zelf vond ik het totale krasgevoelige pianolak dashbouard niet mooi. Nu heb ik de pianolak alleen om de knoppen, vind ik veel mooier. En volgens mij is het ingebouwde navigatiesysteem diefstal gevoeliger. bij ons zal er misschien ook wel eens lichtmetalen velgen komen. Dit als ik winterbanden wil aanschaffen,dan gebruik ik de huidige velgen voor de winterbanden. En op het moment van aanschaf was het bedrag van de X-tra incl comfort pakket gewoon aantrekkelijker dan de X-ecutive uitvoering. Quote
Smart Geplaatst 6 Maart, 2010 Geplaatst 6 Maart, 2010 @Venga1 Ja daar heb je wel gelijk in, die introductiekorting had ik alweer uit mijn systeem verbannen, grrrr! Quote
Roberto Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Ik ben dus ook op zoek naar een Venga en snap ook niet echt je keuze voor een X-tra. Heb hier een offerte liggen van 19.200 voor een executive..... Maar goed, je zal er vast een reden voor hebben. Wat de RVS-accessoires betreft. Ik heb mogelijk ook wel interesse voor de raamlijsten. Eens kijken wat de dealer daar voor korting op kan geven. Quote
Remko .me Geplaatst 7 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2010 Ik ben dus ook op zoek naar een Venga en snap ook niet echt je keuze voor een X-tra. Heb hier een offerte liggen van 19.200 voor een executive.....Maar goed, je zal er vast een reden voor hebben. Wat de RVS-accessoires betreft. Ik heb mogelijk ook wel interesse voor de raamlijsten. Eens kijken wat de dealer daar voor korting op kan geven. Hmmm?? Dat vind ik wel heel erg goedkoop hoor.. how come? Quote
Roberto Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Mijn vader meegenomen , zelf zou me dat ook niet gelukt zijn hoor. We hebben ook echt het maximale eruit gehaald. Quote
Remko .me Geplaatst 7 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2010 Mijn vader meegenomen , zelf zou me dat ook niet gelukt zijn hoor. We hebben ook echt het maximale eruit gehaald. Maar ik wilde zowiezo niet die ingebouwde navigatie van Kia zelf, al vind ik dat achteruitrij cameratje wel leuk Jullie vergeten allemaal mijn accessoires: Pookknop leer Velgen 16" origineel Bumperfolie RVS sierlijsten ramen RVS sierranden mistlampen RVS bovenste achterklep moet je dat is ij elkaar optellen he Quote
Roberto Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 De exectuve heeft standaard geen navigatie, dat is een optie. Ik begrijp wel dat je andere accessoires wilt. Maar even een rekensommetje, jouw accessoires kosten 632, je kreeg geloof ik 30% korting dus dat komt op 442 euro. Prijs van je X-tra inclusief opties 19.686, vermoedelijk was dit nog zonder de korting. Dus met korting: 19.469 Dus zonder de opties: 19.469-442= 19.054. Dus voor 150 euro meer heb ik half lederen bekleding, climate control, knipperlichten in spiegels, piano-lak dash, ellektrisch inklapbare spiegels, lederen stuurwiel, elektrsich bedienbare ramen achter. Maar goed, zoals jij al aangaf was de prijs van 19.200 erg laag en heb ik mazzel gehad. Het doet er ook niet toe. Geniet van je Venga, ben wel een beetje jaloers op je Byte blue kleur. Mijn vriendin vindt het niet mooi en we moeten het wel allebei mooi vinden. Quote
Roberto Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 Wacht, ik bedenk me iets. Ik heb niks ingeruild. Een X-tra met korting kwam bij mij op 17.900. Het verschil is de korting die ik heb gekregen voor het niks inruilen. Duh... Quote
Remko .me Geplaatst 7 Maart, 2010 Topic Starter Geplaatst 7 Maart, 2010 Wacht, ik bedenk me iets. Ik heb niks ingeruild. Een X-tra met korting kwam bij mij op 17.900. Het verschil is de korting die ik heb gekregen voor het niks inruilen. Duh... ik heb me picanto ingeruild Quote
Roberto Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 ik heb me picanto ingeruild Precies, en daar heb jij toch een goede prijs voor gekregen. Quote
bigwade Geplaatst 7 Maart, 2010 Geplaatst 7 Maart, 2010 ik heb mijn picanto ingeruild ............ Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.