scorpioshuma Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 VENGAngers,Ik zoek een setje mooie kentekenplaathouders voor op mijn VENGA. Momenteel zitten er voor- en achterop van die welbekende zwarte kunstofexemplaren (tja, met de veelbesproken foeilelijke reclame van m'n dealer). Ik zoek iets mooiers, van chroom of RVS. Iemand ideetjes? http://www.atu.de/online-shop/zubehoer-10020/kennzeichenhalter-6330-pg1/kennzeichenhalter_chrome_look-PM3331.html De volgende link geeft aan waar de ATU zit ten opzichte van Hoofddorp http://www.atu.de/pages/service/filialen/f_klicktel.html?fftext=hoofddorp&land=NL&ort=hoofddorp&plz=&typ=1&id=A652D91374B13759 maar vast ook bij halfords verkrijgbaar of Brezan etc etc Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Hier een foto van mijn RVS platen. Er zit nog folie op de voorkant. Quote
Remko .me Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Hier een foto van mijn RVS platen. Er zit nog folie op de voorkant. Heb je 1 set of 2 sets? Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Heb je 1 set of 2 sets? 1 set! Bij opbod? Quote
bigwade Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Chrones, ik zou het doen. Zelf vind ik die dingen wat ordie maar dat doet er niet toe. Quote
Remko .me Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 ik weet alleen niet hoe het lijkt.... kunnen we een voorbeeld zien ergens? Quote
bigwade Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Je kan je bericht ook even aanpassen ipv nieuw bericht. Jonge honden, het blijft lastig.... Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Kweenie, Pombal12 heeft de vraag gesteld, maar ik weet niet of hij daadwerkelijk interesse heeft in die platen! Hij heeft natuurlijk de 1e rechten, eerlijk is eerlijk. Daarna Chrones, heb je toch nog wat RVS aan je Venga.......! Quote
Remko .me Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Je kan je bericht ook even aanpassen ipv nieuw bericht.Jonge honden, het blijft lastig.... Hmmmmm, dat snapt mijn neus ook nog wel... had er alleen geen zin in Quote
Gast Pombal12 Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Hahaha, kostelijk zoals Chrones hier wordt 'opgevoed'... Maar uhh Smart, bedankt voor het aanbod! Ze zijn mooi, maar ik zoek eigenlijk een iets ander model (waarin de plaat geklemd wordt, zoals nu in de kunstofhouder). Dus Chrones, grijp je kans! Quote
Remko .me Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 wat is het verschil..? Quote
bigwade Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Chrones roep eenmalig ja en ze liggen morgen in Nieuwegein ipv de achterhoek........ Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Hahaha, kostelijk zoals Chrones hier wordt 'opgevoed'... Maar uhh Smart, bedankt voor het aanbod! Ze zijn mooi, maar ik zoek eigenlijk een iets ander model (waarin de plaat geklemd wordt, zoals nu in de kunstofhouder). Dus Chrones, grijp je kans! Graag gedaan, geen probleem! Quote
Remko .me Geplaatst 23 April, 2010 Topic Starter Geplaatst 23 April, 2010 Hangt er vanaf wat er nou wordt bedoeld met het syteem van het bevestigen van de nummerbord platen... Quote
bigwade Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Hangt er vanaf wat er nou wordt bedoeld met het syteem van het bevestigen van de nummerbord platen... Zeur ! HAHA! Man waar gaat het over......... Quote
Smart Geplaatst 23 April, 2010 Geplaatst 23 April, 2010 Hangt er vanaf wat er nou wordt bedoeld met het syteem van het bevestigen van de nummerbord platen... De bevestiging bestaat uit het boren van 2 gaatjes per plaat. Ik heb er evt. kunststof (gele) schroeven en (witte)) moeren bij ter bevestiging. Ik heb het vage idee dat je deze bevestiging niet kent. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.