Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Venga gekocht, welke extra's nu nog?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
VENGAngers,

Ik zoek een setje mooie kentekenplaathouders voor op mijn VENGA.

Momenteel zitten er voor- en achterop van die welbekende zwarte kunstofexemplaren (tja, met de veelbesproken foeilelijke reclame van m'n dealer).

Ik zoek iets mooiers, van chroom of RVS.

Iemand ideetjes?

http://www.atu.de/online-shop/zubehoer-10020/kennzeichenhalter-6330-pg1/kennzeichenhalter_chrome_look-PM3331.html

De volgende link geeft aan waar de ATU zit ten opzichte van Hoofddorp

http://www.atu.de/pages/service/filialen/f_klicktel.html?fftext=hoofddorp&land=NL&ort=hoofddorp&plz=&typ=1&id=A652D91374B13759

maar vast ook bij halfords verkrijgbaar of Brezan etc etc

• Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hier een foto van mijn RVS platen. Er zit nog folie op de voorkant.

Geplaatst

Kweenie, Pombal12 heeft de vraag gesteld, maar ik weet niet of hij daadwerkelijk interesse heeft in die platen! Hij heeft natuurlijk de 1e rechten, eerlijk is eerlijk. Daarna Chrones, heb je toch nog wat RVS aan je Venga.......!

Geplaatst
Je kan je bericht ook even aanpassen ipv nieuw bericht.

Jonge honden, het blijft lastig....

Hmmmmm, dat snapt mijn neus ook nog wel... had er alleen geen zin in

Gast Pombal12
Geplaatst

Hahaha, kostelijk zoals Chrones hier wordt 'opgevoed'...

Maar uhh Smart, bedankt voor het aanbod! Ze zijn mooi, maar ik zoek eigenlijk een iets ander model (waarin de plaat geklemd wordt, zoals nu in de kunstofhouder).

Dus Chrones, grijp je kans!

Geplaatst
Hahaha, kostelijk zoals Chrones hier wordt 'opgevoed'...

Maar uhh Smart, bedankt voor het aanbod! Ze zijn mooi, maar ik zoek eigenlijk een iets ander model (waarin de plaat geklemd wordt, zoals nu in de kunstofhouder).

Dus Chrones, grijp je kans!

Graag gedaan, geen probleem!

Geplaatst
Hangt er vanaf wat er nou wordt bedoeld met het syteem van het bevestigen van de nummerbord platen...

Zeur ! HAHA!

Man waar gaat het over.........

Geplaatst
Hangt er vanaf wat er nou wordt bedoeld met het syteem van het bevestigen van de nummerbord platen...

De bevestiging bestaat uit het boren van 2 gaatjes per plaat. Ik heb er evt. kunststof (gele) schroeven en (witte)) moeren bij ter bevestiging. Ik heb het vage idee dat je deze bevestiging niet kent.:-D

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...