Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Venga gekocht, welke extra's nu nog?

Aanbevolen Berichten

Geplaatst (aangepast)
Wacht, ik bedenk me iets. Ik heb niks ingeruild. Een X-tra met korting kwam bij mij op 17.900. Het verschil is de korting die ik heb gekregen voor het niks inruilen. Duh...

Heren

Voordat we hier allemaal gaan roepen dat we de goedkoopste zijn en elkaar de ogen gaan uitsteken vraag ik me toch het volgende af.

Hoe is deze prijs gespecificeerd?

Is dit incl aflevering en andere zaken?

Toen Chrones en ik de Venga gingen kochten was de X-tra uitvoering zonder afleverkosten 15795 euro en de X-ecutive uitvoering 18295 euro

Heb je het comfort pakket meegerekend?

Zonder bedragen te noemen, mijn Venga X-tra haalt de 18000 zeker niet, en er zit een Comfort pakket op, en daarbij gewoon een auto ingeruild

En 1400 euro voor een navigatie systeem vind ik ook veel te veel.

ik vond het prijsverschil gewoon te groot voor een paar luxe dingen.

Laten we aub geen competitie aangaan, lijkt me totaal overbodig.

aangepast door Venga1
  • Reacties 191
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sorry Venga1, dat was zeker niet mijn bedoeling. Sorry als het wel zo overkwam. Ik probeerde alleen te begrijpen waarom iemand toch voor de X-tra zou kiezen als de gekozen opties ook op de Executive zitten. Dat komt doordat ik zelf ook nog een klein beetje twijfel over beide uitvoeringen.

Geplaatst (aangepast)

Ik ben mij een beetje aan het ori

aangepast door Smart
schrijffout
Geplaatst (aangepast)
Sorry Venga1, dat was zeker niet mijn bedoeling. Sorry als het wel zo overkwam. Ik probeerde alleen te begrijpen waarom iemand toch voor de X-tra zou kiezen als de gekozen opties ook op de Executive zitten. Dat komt doordat ik zelf ook nog een klein beetje twijfel over beide uitvoeringen.

Is goed,we gaan gewoon even verder

De X-tra kost 16.695 euro

incl Comfort pakket 17.690 euro

De X-ecutive kost 19.195 euro

Het verschil is dus buiten kortingen om 1505 euro

Je gaat natuurlijk ook t.o.v. de X-tra uitvoering elke maand meer verzekering premie betalen.

Daar heb je ook een groot kras gevoelig pianolak frontpaneel bij .

Persoonlijk vind ik het lichtere paneel mooier.

De Zebra bekleding van de X-ecutive uitvoering moet je natuurlijk ook mooi vinden.

De extra opties zijn natuurlijk leuk,maar je zal er niet beter door gaan rijden.

Kan je het missen,dan is de X-ecutive zeker een mooie uitvoering,maar persoonlijk vond ik dat de portemonnee ook erg belangrijk was.

Ga je voor de X-tra uitvoering,dan zou ik er voor kiezen om gewoon de stalen velgen er onder te laten.

Die stalen velgen kan je dan in de winter gebruiken-winterbanden, en dan koop je een setje velgen naar eigen keuze voor de zomer.

Maar welke uitvoering je ook zal kiezen, het is een mooie auto!

Trouwens mooi he die byte blue :wink:

aangepast door Venga1
Geplaatst
gesus, hier ga je toch niet mee rijden ??????

nee ik zou ook niet zomaar in een audi stappen.. :mrgreen:

Geplaatst

Ik zie hem niet, want zit achterop de auto....hahahaha!

Maar ja, ik moet toch iets verzinnen wanneer een dakkoffer niet mogelijk is. En om nou een klein aanhangertje te kopen, lijkt mij ook wat overdreven. Ik moet toch al die drank, pindakaas, hagelslag, aardappelen, enz. ergens in kwijt.:shock:

Dus als jij een andere oplossing hebt, kom maar op!

Geplaatst

Mooi koffertje toch

En oma hoeft niet in het vloerkleed op het dak:-(

Geplaatst

Nou, dat vond ik nou ook. Een raampje met roostertje is zo gemaakt, toch?

Geplaatst

Paar luchtgaatjes is genoeg toch?

Deste groter de suprise voor oma als je aangekomen bent....

Geplaatst
Nou, dat vond ik nou ook. Een raampje met roostertje is zo gemaakt, toch?

Vergeet niet een flesje water te geven anders droogt ze zo lelijk op

Geplaatst

Jullie zijn weer veels te lief.......voor omaatje!

Maaruh even OT!

Wie heeft er ervaring met zulk soort bagagekoffers op de trekhaak?

Geplaatst
Jullie zijn weer veels te lief.......voor omaatje!

Maaruh even OT!

Wie heeft er ervaring met zulk soort bagagekoffers op de trekhaak?

Geen ervaring, maar het lijkt mij dat de stroomlijn van je auto wordt verstoord. Maar of dat meer of minder is dan zo'n bak op het dak ?? Geen idee. Clubleden van citro

Geplaatst

Nee, dat heb je niet goed gelezen. Ik heb de Thule opvouwbare dakkoffer en niet die Thule trekhaakkoffer. Dat is mogelijk een optie, maar niet meer dan dat. Dus als er mensen zijn die ervaring, graag een reactie.

De beschrijving van die Harm van Beek snijdt zeker hout, alhoewel het oppervlak van zo'n trekhaakkoffer lang niet zo groot is als een caravan, die ook onderdruk veroorzaakt achter de auto. De stabilisator is niet voor niets in de dissel verwerkt. Zeker ook de aanzuigende werking door het inhalen of laten passeren van vrachtauto's wordt door deze stabilisator gefilterd.

Ger, bedankt voor je nuttige informatie!

Geplaatst

Heren

Chrones wilt zijn geld kwijtraken aan extra dingen voor zijn Venga !!

Niet aan zijn oma!!

Wie weet nog iets nuttigs?

(geen lelijke trekhaak koffer! Gatver wat ik dat lelijk zeg!)

Geplaatst
Zekerrrrrrrrr, vooral w.b. oma HAHAHAHAHAHA

Ga vooral zo door jochie......:nono:

Geplaatst

Ik denk dat ik de meeste accessoires toch wel heb.

Week 11 komen dus mijn accessoires binnen, dat is volgende week. Ik hoop dat het precies is wat ik ervan verwacht.

Geplaatst

Ik neem aan dat je de RVS accessoires bedoelt? Ik ben heel benieuwd hoe het zal staan. Vooral die RVS raamlijsten en mistlamplijsten zullen hem goed staan.

Ik hoef niet te vragen om foto's h

Geplaatst
Ik neem aan dat je de RVS accessoires bedoelt? Ik ben heel benieuwd hoe het zal staan. Vooral die RVS raamlijsten en mistlamplijsten zullen hem goed staan.

Ik hoef niet te vragen om foto's h

Geplaatst
Nee, je kent me! Ik maak echt wel foto's!!! :)

Wat vind jij van de spatlappen? Deze lijken minder oud bollig dan ik dacht, al denk ik niet dat ik het zal kopen. :P

Vergeet mijn bumperbeschermfolie en mooi lederen pook niet he. :P

Ik vind die Venga spatlappen niet verkeerd staan en als ze ook nog doen waar ze voor gemaakt zijn, prima toch? Het is trouwens oubollig, het woord komt wel in de buurt van iets wat een beetje ouderwets is. Niet de spatlappen overigens.

En nee, ik ben de die andere accessoires niet vergeten hoor, stel je voor.......:mrgreen:

Geplaatst
Ik vind die Venga spatlappen niet verkeerd staan en als ze ook nog doen waar ze voor gemaakt zijn, prima toch? Het is trouwens oubollig, het woord komt wel in de buurt van iets wat een beetje ouderwets is. Niet de spatlappen overigens.

En nee, ik ben de die andere accessoires niet vergeten hoor, stel je voor.......:mrgreen:

Hahaha, ja weet je hoe snel de Venga vies wordt?

:P

oubollig dan! Ook wel beetje oud he ! :)

Even een vraag aan iedereen:

Dat folie van steenslag bij de achterdeuren, dat is echt UGLY geworden, het ziet er nu compleet NIET meer uit. De ene kant zat los, moet nog gecorrigeerd worden, maar nu zit er bij de andere kant ook allemaal vuil onder!

Ben benieuwd of jullie dit ook hebben, dus mijn vraag: hebben jullie dit ook?

Geplaatst

Was getekend.....Chrones! Ons oudbakken forumlid:clap:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...