Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Kia Venga X-tra Comfort Pack 1.4 Ervaring

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik geniet in ieder geval van mijn keuze!! Sinds gisteren staat er een prachtige zwarte Venga X-tra met comfort pack voor de deur!!!! Er ontbreekt wel het een en ander (winterbanden, trekhaak, beschermfolie) maar ben erg blij!!

Wel heb ik ook problemen met de telefoon, moet als ik iemand wil bellen het nr eerst op de iphone opzoeken en kan dan aangeven of het gepsrek via BT moet gaan.

Verder weet ik niet waarom ik geen andere cd kan afspelen zonder eerst de iphone weer af te koppelen, de cd te selecteren en dan weer aan te sluiten.

Wel kan het via BT, dan doe ik gewoon alles op de iphone....

(of doe ik iets verkeerd????)

• Reacties 195
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo Hanne,

Van harte proficiat met jouw nieuwe aanwinst. Vele veilige en plezierige km's toegewenst in je Venga.

Helaas kan ik je niet van de nodige informatie voorzien, maar mogelijk zijn de Venga-techneuten beter op de hoogte. Af en toe wordt er nl. wel het

Geplaatst

Kom net thuis van de was gedoe..

Heb even met hoge druk voorspoelen, schuimspoelen, hogedruk afspuiten, en droogspuiten gedaan.. :) hijs weer als nieuw! En de druppels blijven weer mooi liggen.. waxoil behandeling zit er nog mooi op :wink:

Venga1.. doe zoals ik.. onze auto's zijn niet vies... kwestie van hoge druk programma doen en klaar is kees

Geplaatst

Wij zijn sinds 16 januari ook de trotse bezitters van een Venga 1.4 x-tra met comfort pack. Erg tevreden en het rijd heerlijk.

Vandaag contact gehad met de dealer want de derde gordel achterin valt er steeds uit. Niet alleen de gordel maar het hele kunstof gedeelte. Ook gevraagd naar de Ipod kabel en hij gaat erachter heen,

Nu misschien iets heel geks. De ruitensproeier achter doet het niet/ zit er niet. De dealer heeft in de showroom bij de Venga staan te kijken en die vond ook geen sproeier. Gek zei hij. Heeft iemand hier dit ook? Als je de hendel naar achter drukt om te sproeien maakt hij wel geluid maar er gebeurd niets. Graag reakties van jullie.

Verder een TOP auto.

Geplaatst
Wij zijn sinds 16 januari ook de trotse bezitters van een Venga 1.4 x-tra met comfort pack. Erg tevreden en het rijd heerlijk.

Vandaag contact gehad met de dealer want de derde gordel achterin valt er steeds uit. Niet alleen de gordel maar het hele kunstof gedeelte. Ook gevraagd naar de Ipod kabel en hij gaat erachter heen,

Nu misschien iets heel geks. De ruitensproeier achter doet het niet/ zit er niet. De dealer heeft in de showroom bij de Venga staan te kijken en die vond ook geen sproeier. Gek zei hij. Heeft iemand hier dit ook? Als je de hendel naar achter drukt om te sproeien maakt hij wel geluid maar er gebeurd niets. Graag reakties van jullie.

Verder een TOP auto.

Je moet even 1 minuut doordrukken, duurt eventjes omdat alles nieuw is.

Geplaatst

Nu misschien iets heel geks. De ruitensproeier achter doet het niet/ zit er niet. De dealer heeft in de showroom bij de Venga staan te kijken en die vond ook geen sproeier. Gek zei hij. Heeft iemand hier dit ook? Als je de hendel naar achter drukt om te sproeien maakt hij wel geluid maar er gebeurd niets. Graag reacties van jullie.

Verder een TOP auto.

Dag Schelleke34

Natuurlijk ten eerste van harte gefeliciteerd met je aankoop.

Het is een heel fijne auto om mee te rijden.

Voor wat betreft je ruitensproeier.

Het lijkt er op of je slangetje van de water toevoer klem zit.

Ik heb even naar de achterkant van de auto gekeken, en vond het ook eerst niet.

Nooit opgelet, als ik in de auto zit zie ik wel dat er water komt, maar heb nooit gekeken waar het water vandaan komt.

Een ding is zeker, het is prachtig weggewerkt!!

Volgens mij komt het water namelijk uit het 3de remlicht vandaan.

Aan de rechterkant zie je een schuin gaatje zitten.

Vervelend, ik hoop dat de problemen snel opgelost worden.

Geplaatst

Bedankt voor je reaktie. Ga morgen bij daglicht even kijken. Morgen trouwens naar de dealer om het onderhoudsboekje op te halen. er is dan een monteur aanwezig die er gelijk even naar kijkt.

Geplaatst

Ik kom net bij de dealer weg, we hebben gekeken naar het bluetooth verhaal. Volgens Kia moet je via verzenden op je mobiel, een contactpersoon kunnen verzenden naar je auto.. echter werkt dit niet.

Mochten je contactpersonen erop staan, kan je doormiddel van de belknop 2 of 3 sec inhouden naar je contactenlijst gaan, selecteren en bellen kiezen.

We hebben alle mogelijkheden geprobeerd, samen met nog 2 andere monteurs, maar ook zij kwamen er niet uit.

Er wordt contact gezocht met Kia, ze vinden het heel onwaarschijnlijk dat je niet door je contactpersonen heen kunt bladeren..

Geplaatst

Net mijn auto gewassen, door de handwasstraat... (wordt voor je gedaan) en me velgen gedaan met pannenwasspul (om pannen weer glimmend te maken).

Hieronder het resultaat (als bijlage!), een week oud, en weer helemaal beauty schoon.. :)

Hopelijk krijg ik zeer snel mijn mooie accessoires als chrome sierlijsten, bumperbeschermfolie en lederen pook...

Mooi schone velgen he ;) ? Ik heb speciaal pannen spul daarvoor. :)

Geplaatst
Mooi schone velgen he ? Ik heb speciaal pannen spul daarvoor.

Mijn hart... broken_heart-1823.jpg

Chrones.. Wil je mij een hartaanval bezorgen of dergelijke?

Wil je dat aub nooit meer doen.. Je velgen zijn toch geen pannen?

Koop dan liever bij de Halfords of eender welk automaterialen handel een goedkoop velgenreiniger...

Ik heb in de gaten dat er voor jullie snel, heel snel een workshop dient te komen..

Sjonge, sjonge,sjonge...

Eventjes op adem komen...63874-960a70c7eeae72004dcda92376916df9.JPG

Geplaatst (aangepast)

Hahaha was een grapje joh!

Ik heb van dat velgen spul maar mijn moeder had dat voor de pannen gebruikt... :) 2 jaar geleden dus ik noem dat spannen schoonmaak spul :P

Ze zag iets glimmend op het spuitbusje staan.. :P en zei toen heel blij tegen me vader: Kijk die pannen weer glimmen dus me vader: waar heb je dat vandaan? zei ze, o lag in de auto!

Maar ik heb een vriend die gebruik dat wel gewoon voor zijn banden hoor.. werkt goed.. zolang het maar niet te krachtig is kan het geen kwaad.. een soort jif.

aangepast door Chrones
Geplaatst

Daar heb je geluk gehad.. Ook het spul dat een soort JIF is is niet goed voor je velgen... Er zit nl kalkkorreltjes in om de aangekoekte etenswaren en bruine laag van de vlammen te doen verwijderen.. Wat denk je dat dat doet met je velgen?

Juist krasjes, krasjes en nog meer krasjes..

Geplaatst

Ik kreeg ook bijna een hartverzakking toen ik het las.:sweatdrop:

Ik dacht die Chrones wil matglanzende velgen hebben ofzo......

WIL JE DAT NOOIT MEER DOEN???:hammer:

Geplaatst (aangepast)
Ik kreeg ook bijna een hartverzakking toen ik het las.:sweatdrop:

Ik dacht die Chrones wil matglanzende velgen hebben ofzo......

WIL JE DAT NOOIT MEER DOEN???:hammer:

Hahaha, niet zo zeuren jongens.. :P zelfs 1 keer kan echt geen kwaad hoor, maar ik heb zo'n velgen spray :P staat ook op carclean.. gekocht bij gamma toen der tijd

Mooie matte velgen kan ook mooi zijn.. hahahahaha

Ze zijn toch ingespoten ofzo? In het ergste geval droogt het mat op, en dan kan je gewoon weer poetsen met velgenspray hoor... echt waar.. ik heb nog nooit bij die vriend matte velgen gezien.. :o

Maar jullie zeggen er niks over hoe het eruit ziet!!! :( niet mooi schoon geworden de auto?

aangepast door Chrones
Geplaatst

Hij is inderdaad schoon geworden.. Ziet er goed uit op de foto... Ik ben trots op je..

Geplaatst

Dat jif of cif of hoe ze het ook noemen (wel de originele) krast helemaal niet meer zoals vroeger hoor en als je dat een beetje verdunt gaat dat prima, nooit last mee gehad.....

Die rommel van de remblokken is een heel stuk agressiever en vreet de velg veel meer aan dan een beetje jif/cif.

En daar hoef je geen hartverzakking van te krijgen hoor......

Ook de voor en achterbumber van mijn ex-chevy zijn geregeld met jif gedaan.

(staal)

Mijn eerste (weliswaar gedeelde ) auto, Peus 404, werd ook wel met Vim gedaan bij de hardnekkige plekken (ook de lak)

Deze auto was, jawel, WIT en kon het hebben....

Laagje was erover en klaar.....

We hebben het over 1976/77 HAHAHAHA!! (en ik was 18 )

DON'T TRY THIS AT HOME IN 2010 !!!!!!!!!!

Maar eh, ik geef toe, met een nieuwe auto zou ik niet zo gauw jif/cif oid gebruiken.

Geplaatst
......Maar eh, ik geef toe, met een nieuwe auto zou ik niet zo gauw jif/cif oid gebruiken.

Dus feitelijk een overbodige reactie dus......:roll:

Geplaatst

Maar eh, ik geef toe, met een nieuwe auto zou ik niet zo gauw jif/cif oid gebruiken.

En dat is meer als afrondende regel bedoeld voor de onwetende lezertjes....

Voor de velgen zal ik best nog wel eens naar de xxxfles grijpen.....

Geplaatst
En dat is meer als afrondende regel bedoeld voor de onwetende lezertjes....

Voor de velgen zal ik best nog wel eens naar de xxxfles grijpen.....

Kijk maar uit dat je zwarte auto niet veranderd in wit grondlak......:wink:

Geplaatst

Lees ik dit nu goed ??? BIGWADE in een WITE auto ??? Stop de persen !!!!!!! '

Bluetooth werkt volgens mij idd nog niet zoals het hoort, in mijn nieuwe Pro Cee'd ( :D ) krijg ik het telefoonboek niet overgezet op mijn navi ! En ik ben meestal degene die alles wel verbonden krijgt op de zaak...

Geplaatst
Nog iets..

BT Audio gaat STEEDS aan.. en zorgt ervoor dat mijn iPod steeds weer uitgaat... wordt daar echt moe van!

Maar waarom zou je een iPod gebruiken als je een usb ingang hebt?

nu heb je een extra kabel en een losse iPod in de auto liggen.

Ik heb gisteren deze besteld

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B199558/cid/8226/refId/zanoxnl/nsctrid/dm5kOadubKcxMzEzMjYwNjU3MTMwMzUyNjQw

Mooi klein, en zie je dus amper zitten.

Ook voor een ieder die iets uit je auto wilt weghalen valt dit amper op.

En een usb stick werk gewoon heel goed

Geplaatst (aangepast)
Maar waarom zou je een iPod gebruiken als je een usb ingang hebt?

nu heb je een extra kabel en een losse iPod in de auto liggen.

Ik heb gisteren deze besteld

http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B199558/cid/8226/refId/zanoxnl/nsctrid/dm5kOadubKcxMzEzMjYwNjU3MTMwMzUyNjQw

Mooi klein, en zie je dus amper zitten.

Ook voor een ieder die iets uit je auto wilt weghalen valt dit amper op.

En een usb stick werk gewoon heel goed

Ik heb al mijn muziek op me iPhone staan.. dat IS de iPod.. ik heb het originele kabeltje van Kia voor me iPhone...

Maar als ik bluetooth connected ben... gaat dat niet goed want hij speelt muziek af via de iPod op me iPhone.. en wilt het ook via BT Audio doen..

snappie?

Ik ben een mac gebruiker.. alles gekocht / download via iTunes

Dan zou het toch stom zijn om alles WEER op een USB te zetten... ?

Via de iPod gaat zoveel mooier dan via USB. je kan op artiest en album en alles selecteren en je eigen afspeellijst maken via de auto.. super systeem... dat kan je niet op een USB stickje hoor.

Ik wil gewoon dat hij kapt met het naar BT audio te gaan steeds

aangepast door Chrones

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...