Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

• Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Hierbij een foto van de LED achterlichten van de nieuwe Sportage ....

Wat vinden jullie ervan ...

982264578_HhngstfP_2.jpg

Die LED's is dus niet bij elke uitvoering of is dat bij geen enkele NL uitvoering? In de prijslijst staat er in ieder geval niks over.

Ik reed vanavond achter een Sportage en daar was iig weinig LED te bekennen. En alleen het buitenste gedeelte van de lampen gaf licht. Het stuk in de achterklep was donker. Zag er maar een beetje armoedig uit imho.

Geplaatst

Zeker. Het is weer weekend.

Maar uh. Die LED lampen hierboven vind ik schitterend, maar wat ik een paar uurtjes geleden zag niet. Die twee grote stukken lamp op de achterklep waren donker en bleven donker, ook toen er geremd werd, want remlicht zat ook in die buitenste delen.

Geplaatst

Ben vandaag langs de nieuw Kia dealer in onze buurt ( Bogers - Halsteren) tijdens

de opening week.

Heb voor de eerste keer de nieuw Sportage gezien en wat een teleurstelling.

"tis niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen en is puur mijn eigen persoonlijk mening

maar ik vond hem niet mooi ook van binnen en buiten.

Mijn Sportage van 2007 ziet veel mooier uit en ik zal zeker de nieuw sportage niet

kopen.

Nobody kill me please !.

Geplaatst

langs de dealer gereden, en hij is binnen:clap:

nu nog even wachten totdat hij klaar is

• 2 weken later...
Geplaatst

We hebben hem opgehaald, rijdt fantastisch en met deze sneeuw dankzij de awd veel grip. Zelfs zonder winterbanden/

04122010007.jpg

04122010008.jpg

Geplaatst

Leuke film, ik heb ook al voorzichtig wat gespeeld. Je hebt echt veel meer grip met 4wd.

Is het jullie opgevallen dat er standaard geen asbak in zit. Niet dat er wordt gerookt, maar waar laat je zo snel je snoeppapiertjes? Dus vandaag er toch maar een gehaald a 37 euro:-?

Geplaatst

1 bakkie koffie onderweg bij een tankstation, die laat je zitten tot die vol is in de bekerhouder en gooit em dan weg.

Hoe simpel kan het zijn.......

nb eerst leegdrinken.......

Geplaatst

ziet er mooi uit ,als je net zoveel reacties krijgt als ik ,dat is erg leuk al die reacties als je ergens staat van mooie auto zeg gebeurd wel 5x in de week

veel plezier met je mooie aanwinst.:):-D

• 4 weken later...
Geplaatst
Leuke filmpjes ....maar let op dit zijn instructie filmpjes voor een Amerikaanse uitvoering er zitten verschillende dingen in die niet overeenkomen mat de Nederlandse uitvoeringen ..n.l

- LED verlichting (Hebben in de Autostand wel de sterkste lichtsterkte )

en de mistlampen voor hebben geen bermverlichting..

- Climat controle (Iets ander opstelling van de knoppen.)

- Smart Key ( zit een knop exstra op )

- Cruise controle zit in de Ned.uitvoering op het stuur.

In het filmpje uitleg over de smart key was er een akoestisch signaal hoorbaar bij het sluiten en openen van de deuren, de- en activeren alarm, middels deze smart key. Is dit alleen bij een Amerikaanse Sportage?

Kan dit ook op een Nederlandse Sportage?

Geplaatst
je heb gelijk ik dacht ook dat de hele achterlicht verlicht zou zijn ,maar het is slechts een gedeelte ...de LED achterlichten van de plaatjes zijn volgens mij niet vanaf fabriek te bestellen wel hier:

http://www.koreanautoimports.com/store/index.php?cPath=30_401_442&osCsid=d7b46564a1536ede81652a38a9873208

Inderdaad, foeilelijk die gedeeltelijke verlichte achterlicht units.

Units via die Koreaanse site zijn wel erg mooi maar ook wel aan de prijs.

Op nederlandse bodem al iets te verkrijgen?

Misschien een groups buy overwegen om zodoende de prijs te verlagen.

Geplaatst
In het filmpje uitleg over de smart key was er een akoestisch signaal hoorbaar bij het sluiten en openen van de deuren, de- en activeren alarm, middels deze smart key. Is dit alleen bij een Amerikaanse Sportage?

Kan dit ook op een Nederlandse Sportage?

Dit zit niet op de NL Sportage, het is in NL niet toegestaan om je auto dergelijke geluiden te laten maken bij het vergrendelen danwel openen van je auto, de uitzondering is een ge

Geplaatst

Mijn huidige mazda 6 2.5 gtm heeft wel degelijk een geluid bij openen en sluiten met de smartkey. Dit is gewoon toegestaan hoor.

• 2 weken later...
Geplaatst

Zo .....

Heftig

Indrukwekkend.

En schept vertrouwen in de KIA Sportage.

Doe ik toch voorlopig maar even niet met die van mij, die eind januari / begin maart wordt geleverd.

:?

• 1 jaar later...
Geplaatst

Inderdaad, foeilelijk die gedeeltelijke verlichte achterlicht units.

Units via die Koreaanse site zijn wel erg mooi maar ook wel aan de prijs.

Op nederlandse bodem al iets te verkrijgen?

Misschien een groups buy overwegen om zodoende de prijs te verlagen.

Lijkt me een strak plan. Ik doe in elk geval mee mocht je zoiets op willen zetten.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...