Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Leuke filmpjes ....maar let op dit zijn instructie filmpjes voor een Amerikaanse uitvoering er zitten verschillende dingen in die niet overeenkomen mat de Nederlandse uitvoeringen ..n.l

- LED verlichting (Hebben in de Autostand wel de sterkste lichtsterkte )

en de mistlampen voor hebben geen bermverlichting..

- Climat controle (Iets ander opstelling van de knoppen.)

- Smart Key ( zit een knop exstra op )

- Cruise controle zit in de Ned.uitvoering op het stuur.

• Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Ik zou afgelopen zaterdag de sportage ophalen werd gebeld dat het niet door ging bleek dat de kentekenplaat niet was besteld, ik was zeer teleur gesteld.

Ik ben net gebeld dat ik om 14 uur de sportage kan ophalen eindelijk.

Geplaatst
Ik heb gezien dat als je de gewoone lichten aanzet of de stand op "auto licht controll" zet dan gaan de LED lichten van de dagrij-verlichtig een stuk minder fel schijnen(dus deze geven dan minder licht)

Ik heb het net ook even geprobeerd maar als mijn Dim verlichting gaat branden gaan inderdaad de LEDs minder fel branden ,maar als ik mijn verlichtingschakelaar op "Auto Licht Controll "zet blijven ze bij mij wel fel branden..

Geplaatst

Morgen mijn X-cutive automaat ophalen; ben benieuwd; eerst eens een weekje testen!!

Zijn er al meer automaten; heb van

Geplaatst

als ik mijn black berry koppel en het adressenboek kopieer gaat dit prima in het nederlands.

als ik op de plaats van bestemming ben en weer weg ga goot hij de connectie er uit en moet ik opnieuw installeren, dit gebeurt elke keer weer.

Weet imand hier een oplossing voor.

Geplaatst

Zaterdag m'n nieuwe aanwinst bij de dealer opgehaald.

De kleur Sand Track zag ik voor het eerst op een hele auto. Tevoren alleen maar op een foto of een stukje metaal van 10/20 cm gezien. Moet zeggen in een woord een te gekke kleur, zeker met die zwarte en chroom accenten.

De eerste km waren wat "mat" maar na zo'n 300 km komt de motor al een beetje los.

Niets dan lof, zit en rij eigenschappen ok

post-3268-1297853237,79_thumb.jpg

Geplaatst
Minpunt: het stuur staat niet helemaal recht op 12 uur zeg maar. Een beetje op 5 voor 12. Tijdens het rijden toch wel hinderlijk.

Naad achter bij "kofferklep" verschilt nogal links of rechts. De linker is beduidend breder.

Ff terug naar de dealer om af te laten stellen. Beetje slordig. Maar als dat het enige is :-D

Geplaatst

Wanneer jij jouw mobiele telefoon via bleutooth gepaird hebt met de radio, verschijnt rechtsboven in beeld de connectie met jouw mobiel. Daar zie je ook of je mobiel 'bijgetankt' moet worden.

Geplaatst
Beste forumleden,

Ook gelijk een iPod aangesloten met de meegeleverde kabel en ook dat ging prima.

Welke meegeleverde kabel bedoel je dan.

Heb zelf Ipod via aux, 3,5 mm jack, aangesloten maar kan allen via de Ipod bedienen en niet met het display van de auto.

Wat voor kabel gebruik jij dan en waar is deze te verkrijgen.

Geplaatst (aangepast)

gefeliciteerd met je exclusive, xling.

bijgaand een afbeelding van de kabel. deze hoort standaard geleverd te worden bij een exclusive.

voice commands werken alleen als je de engelse taal selecteert.

in het nederlands werkt het (nog) niet.

post-3639-1297853237,89_thumb.jpg

aangepast door bigfatpete
Geplaatst
Ff terug naar de dealer om af te laten stellen. Beetje slordig. Maar als dat het enige is :-D

Ben vanmorgen bij dealer langs geweest. Verhaal verteld van "scheef" stuur en te grote kier kofferklep. Wordt tegelijkertijd verholpen als bestelde accessoires binnen zijn. Dit zal week 40 zijn.

Geplaatst
Wanneer jij jouw mobiele telefoon via bleutooth gepaird hebt met de radio, verschijnt rechtsboven in beeld de connectie met jouw mobiel. Daar zie je ook of je mobiel 'bijgetankt' moet worden.

Ondanks dat mijn 06 "tot de rand gevuld is" geeft navi in auto toch lege batterij.

Heb een HTC TD2 ook Koreaans dus moet zich toch wel thuis voelen in de Sportage :-)

Geplaatst (aangepast)
gefeliciteerd met je exclusive, xling.

bijgaand een afbeelding van de kabel. deze hoort standaard geleverd te worden bij een exclusive.

voice commands werken alleen als je de engelse taal selecteert.

in het nederlands werkt het (nog) niet.

Nou mijn dealer denkt daar anders over, die zegt dat deze kabel NIET standaard bijgeleverd wordt.

Mag ik vragen waar jij die "wijsheid" vandaan haalt. :-P

En heren bedankt voor de snelle reacties. TOP.

aangepast door Xling
Geplaatst
Nou mijn dealer denkt daar anders over, die zegt dat deze kabel NIET standaard bijgeleverd wordt.

Mag ik vragen waar jij die "wijsheid" vandaan haalt. :-P

En heren bedankt voor de snelle reacties. TOP.

Xling, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Het kabeltje lag bij mij gewoon standaard in het dashboard-kastje :-)

Geplaatst
Flinke kritiek op de besturing.

Deze klachten hadden IX35 rijders ook.

Ik vind dat voor normaal gebruik er weinig mankeerd aan de besturing van de nieuwe Sportage en ik vind de Sportage comfortabel geveerd en zie dat zeker niet als negatief ...Mijn vorige auto de Qashqai was een stuk minder comfortabel .

en ook het motor vermogen vind ik ruim voldoende voor normaal gebruik .

tenslotte als een (echt ) sportieve rijder bent dan kan je beter een snelle hatchback

(GTI e.d) kopen ..

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...