Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Officieel: Nieuwe KIA SPORTAGE.

Aanbevolen Berichten

• Reacties 852
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst (aangepast)

Lijkt er wel op, kia zegt ook "Intelligent actief all-wheel-drive systeem"

Maar met gewoon rijden word er wel meer op voorwiel aangedreven dan op de achterwielen.. (denk ik :P)

aangepast door Rick
Geplaatst

Het Dynamax systeem is volautomatisch !

Dwz, rechtdoor is 100% op de aangedreven (2 x 50%) voorwielen.

Dit heeft als voordeel dat het Dynamax AWD systeem nauwlijks meer brandstof verbruikt dan een conventionele 2WD, tevens vermindering van slijtage/wrijving van extra draaiende onderdelen optreedt bij de AWD.

Zie ook: http://www.amt.nl/web/Nieuws/Autotechniek/Tonen-Nieuws-Autotechniek/Nieuwe-Dynamax-vierwielaandrijving-voor-Kia-Sportage.htm

Groet, Machiel

Geplaatst

Hoi vandaag bij de dealer langs geweest voor info voor een collega.

bleek mijn Sportge X-clusive al binnen te zijn .

besteld 15 dagen geleden dus dat is snel de verwachtig was pas rond

eind september.

Wordt dus volgende week geleverd dat wordt even toeren:razz:

Gr Jossy

Geplaatst

Dat is leuk voor je !

Minder leuk is dat die auto waarschijnlijk uit de voorraad first editions komt en jij er zomaar 2000 euro meer voor betaald (+bijtelling over die 2000 euro) dan die first editions.......

Maar dat wist je waarschijnlijk al :wink:

Veel plezier met je auto iig !

Geplaatst
Dat is leuk voor je !

Minder leuk is dat die auto waarschijnlijk uit de voorraad first editions komt en jij er zomaar 2000 euro meer voor betaald (+bijtelling over die 2000 euro) dan die first editions.......

Maar dat wist je waarschijnlijk al :wink:

Veel plezier met je auto iig !

Bigwade: Ik mag aannemen dat de "First Editions" excact dezelfde auto's zijn als de bestelde Sportage's van na 1 juli 2010, het enige verschil zou de opslag van 2000 Euro zijn (+ eventueel het gratis panoramadak)

Maar geen wijzigingen op technisch gebied !

Geplaatst
Bigwade: Ik mag aannemen dat de "First Editions" excact dezelfde auto's zijn als de bestelde Sportage's van na 1 juli 2010, het enige verschil zou de opslag van 2000 Euro zijn (+ eventueel het gratis panoramadak)

Maar geen wijzigingen op technisch gebied !

Ik vraag me af of dat ook voor de AWD optie geld..?

Wat Bigwade bedoelt is denk ik dat de dealer de auto heeft ingekocht als First Edition en dat die hem verkoopt met de huidige prijs.. (dus 2000 meer erop)

Geplaatst

Bij mijn weten zijn er nog geen AWD's geleverd.

Of de dealer die 2000 euro alleen opstrijkt of importeur EN dealer, dat weet ik niet.

Ik vermoed alleen wel dat de te leveren auto in hetzelfde "rek" heeft gestaan als de first editions..

Geplaatst

ik vroeg eerder of iemand weet of het orange pack interieur op de X-ecutive plus pack in stof of half leer geleverd wordt, maar ik zag op de nieuwe i-folder op kia.nl dat het interieur idd volledig stof is. Thanks voor de tip van de nieuwe i-folder KSprtg!

Geplaatst (aangepast)

Vandaag is mijn nieuwe Sportage X-clusive 2.0 Firts editie afgeleverd ..en wat vind ik hem mooi en hij rijdt super ..Ik heb de velgen van mij vorige auto eronder laten zetten en ik vind het mooi staan ..ik heb ze met de standaard 18 inch velgen van de Sportage omgeruild...

CIMG3247.jpg

CIMG3251.jpg

CIMG3250.jpg

aangepast door zwafra
Geplaatst (aangepast)

Een mooie auto, in een hele mooie kleur en ook nog eens met mooie velgen, Tettsut volgens mij.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Veel plezierige, maar vooral veilige kilometers toegewenst.

aangepast door Smart
Geplaatst

Van harte met de nieuwe aanwinst en veel rijplezier gewenst!

By the way, is er iemand die de Sportage in de kleur Sirius Silver heeft besteld. Deze kleur staat de auto zeer goed.

Geplaatst
Diesel of Benzine?

Het gaat toch om de kleur Siriuszilver....?

Geplaatst
Vandaag is mijn nieuwe Sportage X-clusive 2.0 Firts editie afgeleverd ..en wat vind ik hem mooi en hij rijdt super ..Ik heb de velgen van mij vorige auto eronder laten zetten en ik vind het mooi staan ..ik heb ze met de standaard 18 inch velgen van de Sportage omgeruild...

Stoer en heeeeeeeeeeeeeeeel mooi !

Geplaatst

Gefeliciteerd met je ride. Voiture ziet er strak uit in deze kleur. Persoonlijk vind IK de standaard 18" beter staan dan deze. Maar dat is een kwestie van smaak. Zo te zien heb je ook het felbegeerde Xenon dat geeft mijn inziens meer cachet aan de auto.

Geplaatst

Hee Zwafra, gefeliciteerd met je Dikke Sjaak! (dikke bak) Vraagje: heb je de velgen van je vorige auto op de nieuwe banden laten zetten, en heb je de originele Sportage velgen los (zonder banden),

of heb je ook de banden van je vorige auto overgezet?

Wat ben je van plan met de originele 18 inch velgen?

Geplaatst (aangepast)

Bedankt voor de leuke reacties ...

Ik heb mijn orginele Sportage 18 inch velgen over laten zetten op mijn vorige auto (Qashqai) dat paste perfect ,wel heb ik de banden laten wisselen omdat de maat niet geheel overeenkwam ...KIA 235-55-18 en Qashqai 235-50-18 volgens mijn dealer zit er dan teveel afwijking in..

Nogmaals ben zeer tevreden met de auto (200 kilometer gereden),en omdat er nog niet zoveel rijden veel aandacht van ander wegbruikers ..

En veel positieve reacties over de kleur ( Sand -Track)

Kan het niet laten hier.. nog even een foto:

Achtergrond.jpg

aangepast door zwafra
Geplaatst

Ik vind em mooi zo.......

mazzel zeg dat die velgen passen, betekent dat dat alle QQ velgen dus onder de nieuwe Sportage passen en andersom ?

Misschien dat onze velgenfreak Smart daar een passend antwoord op heeft.

Het geeft nl. veel meer mogelijkheden voor nieuwe Sportage eigenaren om hun bolide velgtechnisch te pimpen....

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...