Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Wat is jouw up- en downloadsnelheid

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Oh, maar da's ook lekker :P

Klopt dat is super er is een ABO die nog sneller is maar dat word me ff te duur

En met deze snelheid is alles zo binnen

En kan de rest hier in huis ook met een normale snelheid blijven internetten en zo

• 3 weken later...
  • Reacties 124
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast Warmentuuter
Geplaatst

@El-Rio-Grande wat een hoge upload snelheid?

Haal ik geen eens met downloaden. :-)

Geplaatst

@El-Rio-Grande wat een hoge upload snelheid?

Haal ik geen eens met downloaden. :-)

Meeste providers halen dat niet, tenzij je glasvezel hebt. Als ik heel erg op de puntjes zou gaan staan zou ik moeten gaan zeiken. Mijn provider zegt namelijk dat bij hen de up en download snelheid gelijk zou zijn.

Dat heb ik echter nog nooit gehaald.. Maar waarom klagen... ik heb volgens mij nog altijd de hoogste snelheden van alle leden op het forum... :mrgreen: (niet dat het mij daar om te doen is)

Geplaatst

Ik heb dan zeker een van de langzaamste (maar nog steeds snel genoeg):

Ziggo Internet Z1 upload 8Mbit/s - download 1 Mbit/s

Weet je zeker dat je een hogere upload snelheid hebt dan download? Normaal is dat precies andersom, je haalt sneller bestanden binnen, dan je verzend...

Geplaatst

Even een 'tip' voor mensen die een 'embedded' testresultaat willen weergeven:

Als je op speedtest.net je test hebt gedraaid, krijg je de knop 'Share this result'. Als je die aanklikt kun je de link naar de resultaten kopieren door op 'Copy' te klikken.

boven de link staan echter 2 opties: 'URL' en 'Forum'. Als je hier op 'Forum' klikt en daarna de knop Copy, dan word er een iets andere link gekopieert.

Als je die vervolgens in het schrijfveld plakt en de post plaatst, krijg je de embedded testresultaten in beeld.

Natuurlijk mag het ook als link staan, maar sommige mensen houden er niet van om linkjes aan te klikken die 'onbekend' zijn..

Zie de afbeelding die ik bijgevoegd heb, al zijn de 2 pijltjes die ik ingetekend gad wel iets vager geworden...

post-690-0-69016500-1337091923_thumb.jpg

Geplaatst

Ik heb betreffende link aangeklikt en in het tabblad wat daardoor geopend werd pas de link gekopieerd. Deze dan via de imageknop geplakt en voila..;)

• 3 weken later...
Geplaatst

Nog maar een keertje een speedtestje. Voorlopig de laatste want de snelheid ligt toch al dermate hoog dat ik denk dat er weinig hier op het forum zijn die het me na doen..

1984542658.png 1984546356.png 1984549730.png

Fijn weekend!

Geplaatst

Ik wacht op de postduif voor de resultaten, geduld !

Moet daarna het sjabloon inkleuren etc......

Geplaatst

Nog maar een keertje een speedtestje. Voorlopig de laatste want de snelheid ligt toch al dermate hoog dat ik denk dat er weinig hier op het forum zijn die het me na doen..

1984542658.png 1984546356.png 1984549730.png

Fijn weekend!

JA, JA, het is duidelijk hoor! Wrijf het ons nog maar een keer in....! <_<

Geplaatst

Nieuw abonnement.....doe ik weer een klein beetje mee?

1999633622.png

• Like 1
Geplaatst

Nog ff wachten dan is mijn verbinding ook weer sneller.. Nu zou ik 50Mb/sec Down en 2.5Mb/sec up hebben. Vanaf 24 juni wordt dat 60Mb/sec down en 4Mb/sec.. Kijken of ze het waarmaken.

Geplaatst

Vandaag mijn nieuwe modem ontvangen en volgende snelheid gemeten;

2008926677.png2008932889.png2008934894.png2008937117.png

Voor iemand die maar 50Mb/sec zou hebben is dit niet verkeerd..

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Het gaat lekker Alex.

Ik heb ook een 50Mb internetverbinding.

Had wat problemen maar Ziggo heeft iets vernieuwd in de groepskast.

Nu gaat het weer als de brandweer.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...