ger.w. Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Kinderstoel...of zoals de heer Sneider....zonder stoel, staat nu achter het stuur Quote
Micle Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Denk zo'n krukje die ze gebruikte bij het melken van een koe Quote
Harrykiavenga Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 @ crones Even serieus.. mijn probleem is dus verholpen met de stoel dat wegzakt. Ja, en het grote geheim hierachter is????? maw hoe is het verholpen? Harry Maar voorlopig blijft het nog steeds een raadsel hoe het probleem is opgelost. Harry Quote
De Mier Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Ja, mijn probleem met het blijvende brandend lampje van de airco is dus ook opgelost. Dit kwam omdat ik inderdaad de luchtcirculatie op de voorruit had staan en dan blijft die namelijk aan staan GR De Mier Quote
Gast Venga 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Hallo forum-lezers, Wij hebben vanmiddag het bericht gehad dat onze KIA Venga niet meer aan ons terug geleverd gaat worden. De Venga heeft van 18 oktober tot vandaag in het onderzoekscentrum in Frankfurt gestaan, vanwege de vele problemen. Volgens ons is het prbleem nog steeds niet bekend. De termijn die wij gesteld hadden, namelijk 1 dec, kunnen ze niet waar maken. Als de Venga terug komt, moeten er nog reparaties uitgevoerd worden en moet ook de gehele stuurkolom vervangen worden!! Kortom KIA leverd de auto niet meer aan ons uit en wij gaan as maandag in gesprek met Nieuweautokopen.nl (NAK), om het eea te bespreken en te regelen. Wij willen nu al op voorhand NAK bedanken voor hun uitstekende manier van zaken doen omtrent de KIA Venga, alle lof aan de medewerkers van NAK. Hoe het nu verder gaat, tja.....geen idee..... Weer een KIA? Nee, echt geen KIA meer! Wat dan wel? Nog geen idee...we wachten het gesprek maandag af, neem wel de kentekenbewijzen en 3e kentekenplaat mee en de overige spullen en krijgen dan een vrijwaringsbewijs. Wij houden jullie op de hoogte. PS: heb je klachten omtrent je eigen KIA Venga, en die klachten worden niet verholpen, klim in de pen en laat het niet op zijn beloop. Stuur ons een pb en wij geven het aan hoe wij het gedaan hebben. Groeten Theo Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Hoe het nu verder gaat, tja.....geen idee..... Weer een KIA? Nee, echt geen KIA meer! Waarom niet ? Je hebt ooit op rationele en emotionele gronden voor deze auto gekozen. Met je keuze is dus weinig mis. Ik zou dit juist ten volle uitnutten richting importeur Meer voor minder...... Geef ook maar aan dat je actief bent op dit forum. Het kan niet zo zijn dat je op het aantal verkochte Venga's weer zo'n MM exemplaar treft (MM=maandagmorgen) Suc6! Quote
bigwade Geplaatst 30 November, 2010 Geplaatst 30 November, 2010 Het probleem met zakende stoel hebben ze naar gekeken, paar dingen gedaan en hij zakt inderdaad niet meer weg, staat nog steeds 2 keer pompen omhoog aan het einde van deze dag, Zondag omhoog gepompt.Ik had het aan mijn dealer gemaild of hij kan laten weten wat er gedaan is, ik kreeg nu een reactie terug: Dan vraag je dat toch meteen wat er gedaan is als je je auto ophaalt ? Dit begrijp ik niet, zeker als dit een hot item op dit forum is. Quote
Kia Fan Geplaatst 1 December, 2010 Geplaatst 1 December, 2010 Maar ook weer iets belachelijks van die dealer uiteraard, hij moet het claimen onder garantie en dan moet hij wel weten wat er gedaan is..... en tippisch gevalletje ik hou de 'wijsheid' bij me zelf en andere moeten het maar zelf uitzoeken..... Quote
KiaVenga12 Geplaatst 1 December, 2010 Geplaatst 1 December, 2010 Het is inderdaad raar dat men bij de dealer niet weet wat en hoe iets is opgelost... VAKER WETEN ZE NIET HOE ZE IETS OP MOETEN LOSSEN... Zou ik toch even over gaan nadenken. Quote
frans51 Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 Nu weer een nieuw probleem met de venga. De achterklep gaat niet meer van zelf omhoog moet deze met de hand omhoog doen,gevolg dat ik een paar keer flink mijn hoofd tegen de klep heeft gestoten. Wacht wel tot de venga een beurt krijg januari/februari,ben dit jaar al ticht keren bij de dealer geweest voor alle problemen ben er moedeloos van geworden. Quote
bigwade Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 Niet zo mopperen joh, http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3556&highlight=gasveer Heeft elke auto nu last van hoor..... Quote
Smart Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 Troost je, ik heb er ook last van met mijn Venga. Daar sta je dan met de handen vol......de auto in te laden. Tenminste, die intentie heb je dan! De kou veroorzaakt dit ieder jaar weer, bij zo'n beetje alle auto's die ik heb mogen rijden. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 Nu weer een nieuw probleem met de venga.De achterklep gaat niet meer van zelf omhoog moet deze met de hand omhoog doen,gevolg dat ik een paar keer flink mijn hoofd tegen de klep heeft gestoten. Wacht wel tot de venga een beurt krijg januari/februari,ben dit jaar al ticht keren bij de dealer geweest voor alle problemen ben er moedeloos van geworden. Lijkt me gewoon de kou, dus wachten tot a.s. lente, dan weet je het gelijk... Ondertussen in de winter ver genoeg bukken. Een nieuw probleem met de Venga: Sinds enkele dagen kleuren mijn zwarte banden wit. Kia Nederland heeft het probleem in onderzoek. Quote
Smart Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 Een nieuw probleem met de Venga:Sinds enkele dagen kleuren mijn zwarte banden wit. Kia Nederland heeft het probleem in onderzoek. Het moet ook niet gekker worden h Quote
bigwade Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 Ook het ruitensproeiervloeistof verbruik vind ik van een Kia echt onder de maat. Lijkt me ook een gevalletje recall Quote
Alex VB Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 Heeft 1 van jullie nog een voorraadje bougievonkjes voor mij? Met deze kou raken ze snel op.. Quote
Micle Geplaatst 2 December, 2010 Geplaatst 2 December, 2010 Heeft 1 van jullie nog een voorraadje bougievonkjes voor mij? Met deze kou raken ze snel op.. Ik heb er nog een paar over Alex VB, ze zijn wel van een ford dus ik weet niet of ze passen Quote
Kia Fan Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 & Micle zijn het blauwe of rode? Als je er nog meer heb dan heb ik ook wel interesse.... als ik er meer als 10 koop krijg ik dan korting?? Quote
Smart Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Ik heb het gevoel dat hier een vonk is overgeslagen....... En nu weer ON TOPIC! Quote
Harrykiavenga Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Ook het ruitensproeiervloeistof verbruik vind ik van een Kia echt onder de maat.Lijkt me ook een gevalletje recall Quote
Smart Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Bigwade en grapjes maken, dat heb ik nog nooit meegemaakt! Die kerel is bloedserieus (aan het stoken!). Quote
hvanschie Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 Ik heb hetzelfde probleem met de chauffeursstoel. Mijn dealer beweert, dat het een kwestie is van een "Engelse" handel links van de stoel te plaatsen. Is momenteel besteld. Ik ben benieuwd, want volgens mij wordt het probleem hiermee niet opgelost. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 6 December, 2010 Geplaatst 6 December, 2010 De handel zit toch links..? En wat is een engelse handel? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.