Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwe Picanto op komst?

Gast Jaap van Deursen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je hebt in ieder geval een fantastische auto gekocht.

Kia gaat hiermee zeker goed scoren!

Volgens de verkoper gingen de nieuwe picanto's echt snel.

De levering van begin juni was zo goed als helemaal verkocht.

(Volgens de verkoper dan)

Hij verwachtte binnenkort net zulke leveringsproblemen als bij de Sportage..

Bij de Sportage volgens hem momenteel 3-4 maanden vertraging.

• Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

hey,

Ik ga waarschijnlijk ook een kia picanto bestellen, ben wel een BElg.

Wat ik wel zeer jammer vind is, dat wij geen aluminium velgen kunnen hebben als optie,geen leren zetels en geen bluetooth connectiviteit.

Maar hij gaat ongeveer full option zijn 1.2 sense met esc

Geplaatst

Vandaag nog even contact gehad met de dealer, wilde weten wat het kost om de ramen vanaf de B stijl te tinten.

Leek me wel aardig bij een zwarte auto, maar € 425,00 vindt ik te gek :(

Geplaatst

Vandaag nog even contact gehad met de dealer, wilde weten wat het kost om de ramen vanaf de B stijl te tinten.

Leek me wel aardig bij een zwarte auto, maar € 425,00 vindt ik te gek :(

Hoi, folie is dat geen optie. Voor rond de 120euro ben je klaar.

Geplaatst

Als iemand voor € 120,- raamfolie doet plaatsen op 3 grote ramen (2 zij en achterruit) en misschien 2 kleine ramen. Mag deze hier de huis blinderdeer worden.

Geplaatst

Volgens mij bedoelde hij om de folie zelf aan te brengen voor dat bedrag.

Hij heeft niet gezegd dat dit door een bedrijf voor die prijs wordt gedaan.

Geplaatst

Volgens mij bedoelde hij om de folie zelf aan te brengen voor dat bedrag.

Hij heeft niet gezegd dat dit door een bedrijf voor die prijs wordt gedaan.

Hoi,

Voor dit bedrag heb ik het inderdaad laten opbrengen ( niet door een bedrijf maar iemand die dit als bijverdiensten heeft).

Bij mijn huidige peugeot 107 heb ik het oplaten brengen. Zijruiten zijn perfekt, echter in mijn achterruit heb ik een aantal blaasjes en dit komt doordat de verwarmingsbedrading van een peugeot 107 niet horizontaal lopen maar met een boog, waardoor het zeer lastig is om de folie goed aan te brengen. ( bestaat nl uit 3 stukken)

Al met al laat ik het toch ook weer aanbrengen op mijn nieuwe Kia Picanto.

a better way of life@marillion.com

Geplaatst

Hoi,

Voor dit bedrag heb ik het inderdaad laten opbrengen ( niet door een bedrijf maar iemand die dit als bijverdiensten heeft).

Bij mijn huidige peugeot 107 heb ik het oplaten brengen. Zijruiten zijn perfekt, echter in mijn achterruit heb ik een aantal blaasjes en dit komt doordat de verwarmingsbedrading van een peugeot 107 niet horizontaal lopen maar met een boog, waardoor het zeer lastig is om de folie goed aan te brengen. ( bestaat nl uit 3 stukken)

Al met al laat ik het toch ook weer aanbrengen op mijn nieuwe Kia Picanto.

a better way of life@marillion.com

Wil je mij het adres of email toesturen Pb of mail, mits die persoon intresse heeft in een klusje :wink:

Geplaatst

Vanavond even een stukje gereden ( foto shoot ;) ) rijd byzonder fijn kan ik melden.

Rit was een stuk binnendoor en snelweg, de binnendoor is een waar feest.

De Pico stuurt bij parkeren lekker licht, maar als je rijd precies "zwaar" genoeg en reageert direct op het stuur.

Op snelweg rond de 120 Kmh gereden, het verbruik valt dan alles mee, maar ik mis wel de cruise control :huh: ik had verwacht dat dit in deze uitgebreide versie wel standaard zal zijn.

Geplaatst

Vanavond even een stukje gereden ( foto shoot ;) ) rijd byzonder fijn kan ik melden.

De Pico stuurt bij parkeren lekker licht, maar als je rijd precies "zwaar" genoeg en reageert direct op het stuur.

Op snelweg rond de 120 Kmh gereden, het verbruik valt dan alles mee, maar ik mis wel de cruise control :huh: ik had verwacht dat dit in deze uitgebreide versie wel standaard zal zijn.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!;)

Stond de CC dan niet in de optielijst?

Geplaatst

Ja, maar het blijft toch een zeer luxe stadsauto, sorry voor de term (niet verkeerd bedoeld overigens).

Een cruise control is meer voor de lange afstanden.

Geplaatst

Voor de lange afstand is er een Ocatavia combi business elegance met dsg onderweg :D tot die tijd rijden we een Megane estate

Geplaatst

Mijn broer rijdt de Skoda Octavia Scout (4x4) Combi met DSG. Een fantastische rijdersauto moet ik eerlijk bekennen en puik afgewerkt.

Geplaatst

Welke motor heb je de 1.0,of de 1.2 ?.

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!.

Oeps :oops: laat maar heb terug gebladerd,je rijdt een 1.2 zie ik.

• 2 maanden later...
  • 4 weken later...
Geplaatst

De nieuwe belastingplannen gelezen: Motorrijtuigenbelasting blijft 0 euro voor de zuinige picanto's (minder dan 111 gram CO2) tot 2014. Daarna moeten we weer MRB gaan betalen. De 1.2 automaat valt niet onder mrb vrijstelling.

De BPM wordt de komende jaren ook aangescherpt. De extra BMP per model:

1.0 CVVT met ISG 14" wielen(95g CO2) in 2014 +606 EURO, 2015: +1144 EURO t.o.v. 2011

1.0 CVVT zonder ISG, 14" wielen(99g CO2)in 2013: +488 EURO, 2014: +1111 EURO, 2015: +1496 EURO

1.0 CVVT zonder ISG, 15"wielen: (103 g CO2): 2013: +976, 2014: +1515, 2015: +1848

1.2 CVVT zonder ISG, 14"wielen: (105 g CO2)

1.2 CVVR met ISG, 15"wielen: (106 g CO2)

1.2 CVVT zonder ISG, 15"wielen: (109 g CO2)

1.2 CVVT Automaat(125 g CO2) in 2013: +3660 EURO, 2014: +3232 EURO, 2015: +3524 EURO.

1.2 CVVT Automaat met 15"wielen: (130 g CO2)

(ik heb ze niet allemaal uitgerekend)

Toch maar 7 jaar doorrijden dan?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...