Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwe Picanto op komst?

Gast Jaap van Deursen

Aanbevolen Berichten

• Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst

Ik denk ook dat Kia moet uitkijken dat zij zich prijstechnisch niet uit de markt gaan prijzen. Vooral de opties en accessoires zijn hoog, soms erg hoog in vergelijking tot andere gerenommeerde automerken. Bij VW zijn de accessoires zelfs goedkoper.

Voorbeeld

Als je nog steeds

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb gisteren mijn voorraad besteld, zijn toch welke leuke opties te krijgen voor de Picanto.

Weet helaas nog geen vanaf prijzen maar denk dat dit wel een succes gaat worden.

Geplaatst

@Smart

Ik denk dat de prijzen voor de velgen echt niet is wat de dealer ervoor vraagt, ik wil je herinneren aan het feit dat ik mijn velgen voor 700 euro gekocht heb, de originele velgen inclusief 16" banden, oude stalen velgen inclusief band voor ingeleverd.

• 3 weken later...
Geplaatst

NNB = Nog niet Bekend!

Even wachten tot NL-introductie!

Geplaatst

Afgelopen dagen training gehad van KIA over de nieuwe Picanto en Rio.

Was toch wel onder de indruk van de Picanto maar zeker van de nieuwe RIO.

Je merkt dat KIA een andere weg in aan het slaan is, prijsvechten zal steeds minder de hoofdmoot worden maar aantrekkelijke modellen !

De Picanto is zeker geen omgebouwde i10, het enige wat hetzelfde is, is de bodemplaat !

Verder is de 3 deurs echt een leuke, sportieve auto.

• 4 weken later...
Geplaatst

http://www.autoweek.nl/autonieuws/16426/Kia-onthult-mogelijkheden-voor-nieuwe-Picanto

Ziet er goed uit.

Nu ook op de Kia site.

Grappig voor 4 deuren EN ISG moet worden bijbetaald, HAHA !

Waarschijnlijk zijn alle keuringen gedaan met een 2 deurs om een A label te krijgen en de zo

begeerde (tot eind 1012) wb vrije status.

Gevalletje creatief beprijzen.

Een beetje leuke 1.2/4Deur met metallic lak en 2 pakketjes kost ca 13.000 incl ruim 830 !!!!!!! euro afleveringskosten.

De waxoil behandeling staat op 195 euro, dat is iig snel verdiend om die te skippen......en dan valt het mee.

Geplaatst

http://www.autoweek.nl/autonieuws/16426/Kia-onthult-mogelijkheden-voor-nieuwe-Picanto

Ziet er goed uit.

Nu ook op de Kia site.

Grappig voor 4 deuren EN ISG moet worden bijbetaald, HAHA !

Waarschijnlijk zijn alle keuringen gedaan met een 2 deurs om een A label te krijgen en de zo

begeerde (tot eind 1012) wb vrije status.

Gevalletje creatief beprijzen.

Een beetje leuke 1.2/4Deur met metallic lak en 2 pakketjes kost ca 13.000 incl ruim 830 !!!!!!! euro afleveringskosten.

De waxoil behandeling staat op 195 euro, dat is iig snel verdiend om die te skippen......en dan valt het mee.

Ga het eens vergelijken met andere merken dan zal je zien dat de Picanto A; het waard is, B: zo duur niet is ! ;)

Geplaatst

Ga het eens vergelijken met andere merken dan zal je zien dat de Picanto A; het waard is, B: zo duur niet is ! ;)

Dat klopt zeker, maar die pakketten sluiten wat gek op elkaar aan.

Je bent voor leuk bijna gedwongen ze allebei te nemen en dat wordt wat prijzig.

Hoe dan ook dit wordt een topper.

Leuk, krijgen we vast ook weer eens wat meer dames hier... :wink:

Geplaatst

GOede vanafprijs voor een volwassen auto (Y) voor het a-segment dan. En voor die 500 meer ben je gek als je niet de 1.25 neemt, dan heb je toch een vlotter wagentje en alsnog wegenbelastingvrij.

Geplaatst

Is het nou een opgeleukte i10 of hebben ze er meer aan gedaan ?

Bodem etc is i10 en die 1.2 wordt als 1.25 in de i10 verkocht.

Ben dus even buiten het jasje benieuwd.

Geplaatst

ik ben niet heel goed in die taal maar lees ik het nou goed dat ze een "RS" of snelle uitvoering van de Picanto gaan maken ? .... :huh:

Een 2.0l LPG Turbo hybride, begreep ik vandaag op de Rai (oeps gisteren)

Kan wel even duren..

Geplaatst

Inderdaad een 2.0l Lpi... Alleen niet goed begrepen of deze nu 185 pk of 285 pk zou hebben. Ik was een beetje afgeleid door rood stof ;)

Geplaatst

Volgens mij was het 2.0i Lpi Turbo Hybrid 240 pk......! Maar ja, ik was afgeleid door die kruipende jurkjes...

Geplaatst

kruipende jurkjes...

Mooi spul hè, had er ook last van..

Kan er dus ook een paar pk'tjes naast zitten.

Geplaatst

Ja die jurkjes... Worden die nu standaard meegeleverd bij de nieuwe Rio en Picanto? Ze waren daar niet echt duidelijk over.;)

Geplaatst

Ja die jurkjes... Worden die nu standaard meegeleverd bij de nieuwe Rio en Picanto? Ze waren daar niet echt duidelijk over.;)

Leuk idee, het had weinig om het lijf en zal ook niet zoveel kosten.

Doet het met een lekke band ook beter dan zo'n vestje denk ik.

Geplaatst

Ik moet zeggen....rood staat niet lelijk!

De nieuwe Picanto wordt ook leverbaar met look-a-like rode bekleding.

Mogelijk hetzelfde materiaal als de jurkjes...of toch gewoon nep hondenkontenbont?

Geplaatst

Ik moet zeggen....rood staat niet lelijk!

De nieuwe Picanto wordt ook leverbaar met look-a-like rode bekleding.

Mogelijk hetzelfde materiaal als de jurkjes...of toch gewoon nep hondenkontenbont?

Je bedoelt die 3 drs zwarte met die geperforeerde rode nepleer bekleding.

Fraaie tuut hoor, alleen stond daar weer zo'n rokje naast, zo verwarrend..

Wel prima gegeten trouwens......

Geplaatst

Je bedoelt die 3 drs zwarte met die geperforeerde rode nepleer bekleding.

Fraaie tuut hoor, alleen stond daar weer zo'n rokje naast, zo verwarrend..

Wel prima gegeten trouwens......

Juist, die met de Soul Burner grille. Nepleer stond overigens wel heel mooi.

Voor een Picanto slaat dit model met optiepakket zeker geen slecht figuur.

Ik zou ervoor gaan. Ik bedoel dus de auto hé!

1. Piet Picanto (beursmeisje) in een rood jurkje in een zwarte Picanto 2011 met rode bekleding: http://www.autojunk.nl/2011/04/autorai-2011-beursmeisje-piet-picanto

2. Hier een link naar de bewuste auto: http://www.autointernationaal.nl/artikel.php?id=18321

3. En een Kialeaks....! http://www.kialeaks.be/

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...