Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Nieuwe Picanto op komst?

Gast Jaap van Deursen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Klinkt bekend, mijn vrouw heeft ook een KA (en daarvoor een PiCA) , maar die blijft toch in ''haar'' Fordje rijden en toch weet ik dat ze nog steeds veel van mij houdt . . . Maar ik heb wel een Cee'd 5 deurs, waar wij overigens ook zeeer tevreden over zijn !

• Reacties 152
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geposte Afbeeldingen

Geplaatst
Klinkt bekend, mijn vrouw heeft ook een KA (en daarvoor een PiCA) , maar die blijft toch in ''haar'' Fordje rijden en toch weet ik dat ze nog steeds veel van mij houdt . . . Maar ik heb wel een Cee'd 5 deurs, waar wij overigens ook zeeer tevreden over zijn !

C'eed was mijn tweede keus, die vind ik nog altijd heel erg mooi!! :D

Ja, vrouwen en ford! ;) Maar moet zeggen, die Ford Ka's zijn ook echt leuk hoor... en rijden goed.

The-2009-Ford-Ka-001.jpg

Geplaatst

Over RIO gesproken, wie weet wanneer hier iets meer over bekend zal worden in Nederland of komt deze misschien eerder uit in andere Europese landen (zoals ook geval was met facelift huidig model)?

Geplaatst

Mooi wagentje, ben vooral benieuw hoe de binnenkant er uit komt te zien ook. Je ziet bij Kia dat alle modellen die nu in de showroom staan het oude koreaanse gezicht weg is.

Ik von de picanto van binnen nu nog iets te veel plastic, ook als je de deuren dichtdoet klinkt het allemaal wat kaal (weet niet hoe het bij het facelift model is).

Vergeet ook niet dat de eerste versie die zo worden gepresenteerd niet de mooisten zijn. als ze straks bij de dealer staan en er worden wat leuker velgen en wat andrer spul opgezet word het al heel anders

Geplaatst
Phoeh, ik vind het wel even schrikken. Ze hebben er heel wat anders van gemaakt.

Ben benieuwd wat voor gevoel hij geeft als we hem straks in het echt zien! Ik wacht mee af!

Ik denk echt dat dit een goede toevoeging wordt op de huidige serie dat Kia heeft. Een leuk klein autotje! Ik ben ook erg benieuwd !

• 2 weken later...
Geplaatst

Mooie wagen ook het interieur kan niet wachtten tot hij in de showroom staat. Dit wordt een verkoophit vooral als 2de auto, als de prijs tenminste gunstig ligt zoals het vorige model.

Geplaatst

Een halve Picanto....? Nou, klik maar eens op het plaatje, dan komen er vanzelf 22 plaatjes bij!

En ja, je hebt gelijk. De standaard velgen zijn niet altijd de mooiste. Daar komen bij mij altijd winterbandjes om.:wink:

Geplaatst (aangepast)
Een halve Picanto....? Nou, klik maar eens op het plaatje, dan komen er vanzelf 22 plaatjes bij!

.:wink:

Was ff afgeleid maar heb natuurlijk die 15 (geen 22) plaatjes ook gezien....:rolleyes:

Zeker ook afgeleid ???

aangepast door ger.w.
Geplaatst
Was ff afgeleid maar heb natuurlijk die 15 (geen 22) plaatjes ook gezien....:rolleyes:

Zeker ook afgeleid ???

Kan jij niet verder tellen dan 22?? ;) Ik heb er duidelijk 22 gezien van deze nieuwe aanwinst. Kijken wat Europa vindt van deze Picanto/Morning..

Geplaatst
Kan jij niet verder tellen dan 22?? ;) Ik heb er duidelijk 22 gezien van deze nieuwe aanwinst. Kijken wat Europa vindt van deze Picanto/Morning..

Ja toch 22..:oops:

Wat Europa er van vindt...

Lekker ding op die foto's.......:mrgreen:

Maar die velgen........:gun_bandana:

• 3 weken later...
Geplaatst

Ik heb het forum van Autoweek ook bezocht en vind de Picanto 2011 een hele mooie aanwinst voor het Kia gamma.

Strak en uitzonderlijk compleet in de accessoires en de opties. En ook nog een A-label met de mogelijkheid van een LPi-installatie.

Laat maar snel komen!

Geplaatst

Het is natuurlijk een omgewerkte i10 (niks mis mee trouwens)

Ziet er wel kekker uit, vooral het dashboard.

Op de eerste link zie je wat meer "normale" foto's dan op de 2e link.

Ben dus echt benieuwd wat dat wordt in een basic versie.

Motoren lijken me wel meer bij de tijd.

LPi ? tja dat hangt een beetje van de roverheid af.......

Wel goed voor de knip en het milieu iig.

Geplaatst
Het is natuurlijk een omgewerkte i10 (niks mis mee trouwens).

Hoe kom je daar nu bij? Daar geloof ik nu echt niets van. Alleen de bodemplaat kan hoogstens hetzelfde zijn.

Geplaatst

De oude Picanto stond op het Atos platform.

De nieuwe is echt de zus/broer van de i10

(http://www.autoblog.nl/archive/2011/01/04/dit-is-de-nieuwe-kia-picanto)

Het is kennelijk geven en nemen bij Joendaai en Kia, al komt de laatste met steeds

leukere dingen en blijft joendaai hangen in een nichterige bollywood vormgeving.

Vinden we hier niet erg..

Geplaatst

In die link wordt gesproken over de 'line-up', oftewel de upgrade (facelift) van de i10. Er is hier volgens mij geen sprake van dezelfde bodemgroep. Wel zullen er dezelfde motoren als de i10 geplaatst worden, deze zullen in een later stadium aangevuld worden met kleine turbomotoren 1.0/1.2 ala TSi (VW).

Geplaatst

Heb afgelopen week op dealermeeting in parijs, de nieuwe picanto en nieuwe optima kunnen bekijken van ver.

Beide zeer mooie wagens, maar ik denk niet dat de optima een succesnummer zal worden kwestie verkoop.

De pica heeft er de looks voor, maar of het de prijs waard is zal later moeten uitblijken

Geplaatst

Die "upgrade" van de i10 is inmiddels geweest.

Maar eh, vanuit kosten en visuele overeenkomsten, wat denk je zelf ?

Die nieuwe motoren gaan het em doen, dat wel.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...