Peterrrrr Geplaatst 24 April, 2011 Geplaatst 24 April, 2011 Leuk joh als je connecties hebt Heb maandag een beetje staan naborrelen met de ladies in red... tenminste, die rooie jurkjes waren na 22.00uur meteen uit natuurlijk Weer even ONTOPIC: Picanto rijdt echt goed, is met geen andere wagen in het segment te vergelijken !!! Verkoop gaat ook als een dolle... Quote
Effenix Geplaatst 25 April, 2011 Geplaatst 25 April, 2011 Hebben zaterdag even gekeken. Geweldig leuke auto. Zoek iets klein naast de Sportage en ik heb het gevonden. Binnenkort even een proefrit maken. Quote
Henkk Geplaatst 27 April, 2011 Geplaatst 27 April, 2011 Ik ben zo tevreden over mijn nieuwe Sportage dat ik zaterdag voor mijn vrouw een nieuwe Picanto heb besteld, een 1.2 met alle pakketten in de kleur Rood. Volgens dealer een levertijd van max. 3 weken. Quote
bigwade Geplaatst 27 April, 2011 Geplaatst 27 April, 2011 Ik ben zo tevreden over mijn nieuwe Sportage dat ik zaterdag voor mijn vrouw een nieuwe Picanto heb besteld, een 1.2 met alle pakketten in de kleur Rood. Stoer, Leuk man, ga je geen spijt van krijgen... Van Harte ! Quote
Smart Geplaatst 27 April, 2011 Geplaatst 27 April, 2011 Ik ben zo tevreden over mijn nieuwe Sportage dat ik zaterdag voor mijn vrouw een nieuwe Picanto heb besteld, een 1.2 met alle pakketten in de kleur Rood. Volgens dealer een levertijd van max. 3 weken. Gefelicteerd! Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Ik dacht dat de levertijd op de nieuwe Picanto's langer zou zijn, maar het valt dus reuze mee! Quote
bigwade Geplaatst 29 April, 2011 Geplaatst 29 April, 2011 Het gaat HARD met Kia Met de beursbabes staan ze al op 1 http://www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_nieuws/9662216/__AutoRAI_2011__mooiste_beursbabes__.html Heb er zelf ook even naar mogen kijken. Ik doe een + Quote
Alex VB Geplaatst 30 April, 2011 Geplaatst 30 April, 2011 En alle 3 onze dames heren Alle 3 hebben ons verwend toen we op de rai waren met een natje en een droogje. Wat mij opviel mbt de keuzes van uitvoeringen tussen BE en NL is dat hier in het Belgische de ISG standaard is.. De prijs zal daar dan ook naar zijn denk ik.. Deze zijn hier pas vanaf 05-05-2011 bekend. Quote
Smart Geplaatst 2 Mei, 2011 Geplaatst 2 Mei, 2011 Het gaat HARD met Kia Met de beursbabes staan ze al op 1 http://www.telegraaf...ursbabes__.html Heb er zelf ook even naar mogen kijken. Ik doe een + Is echt een leuke OPSTEKER vor Kia. Beursbabes zijn ook een HOT item op Autoweek.... Quote
MauS Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 Juist, die met de Soul Burner grille. Nepleer stond overigens wel heel mooi. Voor een Picanto slaat dit model met optiepakket zeker geen slecht figuur. Ik zou ervoor gaan. Ik bedoel dus de auto hé! 1. Piet Picanto (beursmeisje) in een rood jurkje in een zwarte Picanto 2011 met rode bekleding: http://www.autojunk.nl/2011/04/autorai-2011-beursmeisje-piet-picanto ietwat arrogante houding voor een jonge dame in een Kia Ja die jurkjes... Worden die nu standaard meegeleverd bij de nieuwe Rio en Picanto? Ze waren daar niet echt duidelijk over. Sommige jurkjes wil je er echt niet bij geleverd krijgen geloof me... (ik had m'n lenzen wel in) Volgens mij was het 2.0i Lpi Turbo Hybrid 240 pk......! Maar ja, ik was afgeleid door die kruipende jurkjes... 240pk in een picanto ? lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat deze versie in NL wordt geleverd zowel: dan is Kia heel goed bezig! Quote
Smart Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 ietwat arrogante houding voor een jonge dame in een Kia Sommige jurkjes wil je er echt niet bij geleverd krijgen geloof me... (ik had m'n lenzen wel in) 240pk in een picanto ? lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat deze versie in NL wordt geleverd zowel: dan is Kia heel goed bezig! Het is duidelijk, jij bent niet op de RAI geweest..... Quote
MauS Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 Het is duidelijk, jij bent niet op de RAI geweest..... 2 x zelfs, maar niets over de 240pk sterke Picanto of bijzonder mooie dames... Quote
bigwade Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 2 x zelfs, maar niets over de 240pk sterke Picanto of bijzonder mooie dames... OW, dat was om de hoek....... Kreeg je ook een fraaie VIAKIA mee, met tasje, van die dames..... Niet gezien ?...........BRILL Quote
Smart Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 2 x zelfs, maar niets over de 240pk sterke Picanto of bijzonder mooie dames... Wat vervelend dat je dat allemaal bent misgelopen! Met die 240pk kan ik er heel iets naast zitten..... Quote
MauS Geplaatst 3 Mei, 2011 Geplaatst 3 Mei, 2011 OW, dat was om de hoek....... Kreeg je ook een fraaie VIAKIA mee, met tasje, van die dames..... Niet gezien ?...........BRILL misschien wil ik het wel niet zien. Wat vervelend dat je dat allemaal bent misgelopen! Met die 240pk kan ik er heel iets naast zitten..... ja schandalig vind je ook niet ? echt een drama hoor Quote
Heavy Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 Vanmorgen een Picanto besteld met full optie's Het is een 1.2 automaat, deze keuze hebben wij gemaakt vanwege de andere auto met een 7 DSG bak die wij hebben. Helaas niet belasting vrij, maar hoe lang duurt dat nog ... Vorige week een proefrit gemaakt, is wel even wennen een "kleine" auto maar het rijd best goed. Nu nog een weekje geduld, de keur en uitvoering stond op voorraad bij een dealer en komt naar onze dealer. En de 7 jaar garantie, dat doet niemand KIA na zelfs een uitlaat valt in de garantie volgens de dealer. Als de Picanto er is zal ik een paar foto's schieten Quote
bigwade Geplaatst 5 Mei, 2011 Geplaatst 5 Mei, 2011 Joh........ die dingen zijn snel te leveren........ LEUK, VEEL PLEZIER ERMEE ! Quote
Henkk Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Gefelicteerd! Goed te lezen dat je zo tevreden bent. Ik dacht dat de levertijd op de nieuwe Picanto's langer zou zijn, maar het valt dus reuze mee! Wat een tegenvaller. De dealer had een foutje gemaakt. Auto komt nu "pas" begin juni binnen. Nog even wachten dus. Quote
Smart Geplaatst 6 Mei, 2011 Geplaatst 6 Mei, 2011 Wat een tegenvaller. De dealer had een foutje gemaakt. Auto komt nu "pas" begin juni binnen. Nog even wachten dus. Ik was ook eerlijk gezegd verrast over de snelle levering. Kia NL gaf al aan dat de eerste leveringen pas rond de zomer 2011 zou zijn. Quote
Alex VB Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Het zal wel aan het ethousiasme van de dealer(s) liggen dat zij met deze snelle leverings voorspellingen komen.. Quote
Dan8 Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Eerste schip met Picanto's staat geplanned voor 4-juni. Picanto's met ESC (ESP) wordt pas September/Oktober. Hier zelf ook een Picanto 1.2 besteld. Titanium Silver.. met alle paketten. En nog wat extra opties. (Design mattenset, sportpedalen, bumperfolie) I.p.v. ESC (ESP) heb ik voor de zelfde prijs compleet pakket winterbanden gehad incl. velgen. Quote
Smart Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Hier zelf ook een Picanto 1.2 besteld. Titanium Silver.. met alle paketten. En nog wat extra opties. (Design mattenset, sportpedalen, bumperfolie) I.p.v. ESC (ESP) heb ik voor de zelfde prijs compleet pakket winterbanden gehad incl. velgen. Toe maar, design mattenset.....! Je bedoelt die met die hakgaten? Die hebben wij allemaal cadeau gekregen hoor! Quote
Specialmade Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Hallo, Heb zelf (sinds 04 mei j.l een Sportage III Plus pack + navigatie, Sirius Silver. Heb op 23 april j.l voor mijn vrouw een Kia Picanto 1.0 (Black)+ Comfort PAck gekocht. Ook deze auto is op 4 mei j.l. afgeleverd. Beide auto's zijn een groot succes. Quote
Dan8 Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Toe maar, design mattenset.....! Je bedoelt die met die hakgaten? Die hebben wij allemaal cadeau gekregen hoor! Heb ze er ook bij gekregen hoor.. Alle 3 de extra's heb ik er bij gehad. Bovenop de financiele korting. Kwam omgerekend aan aan korting van 6%. Quote
Smart Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Heb ze er ook bij gekregen hoor.. Alle 3 de extra's heb ik er bij gehad. Bovenop de financiele korting. Kwam omgerekend aan aan korting van 6%. Je hebt in ieder geval een fantastische auto gekocht. Kia gaat hiermee zeker goed scoren! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.