paul64 Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 (aangepast) Hier een paar foto's zo als hij gaat worden, Ziet er Goed uit, wat mijn betreft mooier als de hyundai versie! 3 Januari, 2011 aangepast door paul64 Quote
Micle Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Eerste moment zeg ik niet mijn smaak. Misschien ff wennen. Quote
Smart Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Absoluut leuke auto! Het is de iVenga-mini...... Wanneer A-label, is het wat voor mijn eega. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 (aangepast) Een "kleintje-Venga" dus.... Helemaal passend in het Kiaconcept. Deze weg is Kia met zijn designteam ingegaan en zal daar voorlopig ook wel blijven. 3 Januari, 2011 aangepast door KiaVenga12 Quote
bigwade Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Die schets jongens en meisjes toch maar weer naar 3D cursus sturen. tjeetje, wat blijft daaaaaaaaar weinig van over..... Jammer. Wordt weer een 13 in een dozijn bakkie....... Quote
El-Rio-Grande Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 ik vind het definitief niet meer lijken op de eerdere picanto modellen. Zegt wat mij betreft al genoeg over de volgende Rio... Quote
Smart Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 (aangepast) Wat is hier nou verkeerd aan? Ik vind het een leuk uitziend karretje. Natuurlijk zijn de schetsen altijd bezijden de waarheid. Link: http://www.autoweek.nl/autonieuws/15712/Eerste-beelden-nieuwe-Kia-Picanto 4 Januari, 2011 aangepast door Smart Quote
Micle Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Persoonlijk vind ik de neus niet zo mooi. met die ''plooi'' doet mij denken aan de Fiat??? die heeft toch ook zo'n lelijke plooi onder de voorraam. (excuus als ik het merk fout heb) Alleen is deze een beetje met de tijd mee gegaan. Is natuurlijk een persoonlijke mening. Quote
Smart Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Volgens mij bedoel jij de Fiat Multipla.....maar daar lijkt deze auto in de verste verte niet op. Quote
Micle Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Volgens mij bedoel jij de Fiat Multipla.....maar daar lijkt deze auto in de verste verte niet op. Klopt Smart, die bedoel ik. Heb ook niet gezegt dat hij er op lijkt, maar dat was het eerste wat in mij op kwam toen ik de eerste foto zag. Nu blijkt ook waarom ik geen autokenner ben, heb er geen gevoel voor:mrgreen: Quote
KiaVenga12 Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Een ander kleurtje helpt ook wel wat ter beoordeling... Quote
Smart Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Ook in zilver metallic (machine gun zilver?) of champagne metallic leverbaar! Quote
bigwade Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Rare snuit, compleet buiten proporties Quote
Smart Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Niet meteen oordelen! Even afwachten voor het beste resultaat. En nee, ik heb geen aandelen Kia! Quote
Alex VB Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Hij komt in Maart naar Europa.. Ik ben benieuwd of deze nieuwe Pica op het autosalon in Brussel staat. ik zal met bewondering zoeken als ik daarben.. Quote
Url Geplaatst 4 Januari, 2011 Geplaatst 4 Januari, 2011 Ik vind het een erg geslaagde auto en het interieur zal ook niet tegenvallen denk. Dit voorspelt goeds voor de RIO. Voor u allen: Hij krijgt de zelfde motoren als de i10, dat betekend iig tot 2013 een MRB 1.1 van 68 pk en MRB 1.25 motor van 85 pk. Zo nieuwe Picanto met een 1.25 lijkt me wel wat, zal niet te langzaam zijn, maar gewoon lekker vlot, laat mij in maart maar de staatsloterij winnen , van zo 20.000€ dan houd ik nog leuk centje over voor andere dingen ^^. http://www.autoweek.nl/forum/read.php?4,4563542 voor als jullie meer informatie willen. Quote
Micle Geplaatst 5 Januari, 2011 Geplaatst 5 Januari, 2011 nog een paar foto's voor de liefhebbers Quote
bigwade Geplaatst 5 Januari, 2011 Geplaatst 5 Januari, 2011 Tja ze moeten het kennelijk doen met de Joendaai i10 basis. Maar eh..... dit is niet echt gelukt, vind ik. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 Al iets bekend van de binnenkant en van de maten van dit aardig wagentje? Quote
Remko .me Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 (aangepast) Mag ik jullie herinneren aan mijn eerste post met "Scheten" waar nog gelachen werd over "Mini venga" zal vast wel niet.. I was right!! Ik ga mijn vriendin overhalen die ford ka van haar is ouderwets (woordgrap want ze heeft hem net een jaar!) (moet mij lukken) zou leuk staan.. mini venga met een venga ernaast..!! 6 Januari, 2011 aangepast door Chrones Quote
Alex VB Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 Als je vriendin de Ka omruilt voor een nieuwe Pica houdt ze wel erg veel van je. Quote
Remko .me Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 Als je vriendin de Ka omruilt voor een nieuwe Pica houdt ze wel erg veel van je. Ze houdt ook heel veel van mij Quote
KiaVenga12 Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 Denk je ook aan een ander kleurtje, anders zou je 'smorgens halfwakker nog wel eens in de verkeerde "Venga" kunnen kruipen... Quote
Remko .me Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 haha als die in byte blue komt zou helemaal stoer zijn. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.