Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

levertijd sportage 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wij hebben 30augustus een nieuwe sportage besteld een exclusive automaat silver met panoramadak,

Door de dealer werd verteld dat er 3 weken levertijd op zat nu zijn we inmiddels 7 weken verder en nog geen auto gezien, hoe is het bij jullie vergaan kwa levertijd ??

Geplaatst

automaat silver met panoramadak,

Door de dealer werd verteld dat er 3 weken levertijd op zat nu zijn we inmiddels 7 weken verder en nog geen auto gezien, hoe is het bij jullie vergaan kwa levertijd ??

Het dak moet van Korea komen en dat duurt wel effe...

3 weken lijkt me dan erg sterk of er moeten al een aantal daken hier zijn, ik weet niet of ze die op voorraad hebben..

Geplaatst

wij hebben de onze (2.0 executive 4wd ) op 6 augustus besteld en moeten 4mnd wachten

Geplaatst
wij hebben de onze (2.0 executive 4wd ) op 6 augustus besteld en moeten 4mnd wachten

Zelfde geld voor het nieuwe AWD systeem, dit moet ook met de boot van Korea komen. 4 maanden is 'normaal'..

Geplaatst
Hallo allemaal,

Wij hebben 30augustus een nieuwe sportage besteld een exclusive automaat silver met panoramadak,

ik heb er een besteld mij werd verteld dat het januari zal worden maar ik heb hem geleverd gekregen op 30 september was dus maar 6 weken wachten en nu al lekker genieten

Geplaatst

Ik heb in Belgie een kia sportage 2.0 CRDI Evoque AWD met panoramadak besteld op 6 september 2010 en ik moet wachten tot 15 januari 2011 eer mijn wagen er is, dat is meer dan 4 maanden wachten. Ik lees dat in nederland de leveringstijden zovele malen (maanden) korter zijn. Moet iemand (B,Nl) ook zolang wachten en weet iemand hoe dat komt, het lijkt mij toch niet normaal?

Geplaatst

Hallo,

Ik heb gisteren dezelfde uitvoering (maar dan zonder glazen dak) besteld. Levering zal eveneens over 4 maanden plaatsvinden, februari dus.

In Duitsland lopen de leveringen blijkbaar vlotter dan eerst aangekondigd dus wie weet. Hoop doet leven.

Volgens mijn handelaar heeft de snelheid van leveren iets te maken met het lanceringstijdstip; in NL en D is dat eerder gebeurd omdat bij ons in B de stock van het vorige model nog te groot was.

Groeten,

Jacky

Geplaatst

Nog 19 nachtjes slapen :-P en dan wordt mijn zwarte Sportage 2.0 CVVT X-executive First Ed AWD geleverd, dus dat heeft 4 1/2 maand geduurd.

• 4 weken later...
Geplaatst

Hola verrassing voor mijn belgische kia, mijn wagen besteld op 06 sept 2010 en men had mij gezegd dat ik tot 14 jan 2011 (4.5 maand) moest wachten op mijn wagen. Maar op donderdag 18 november, dus na iets meer dan twee maanden kreeg ik het bericht dat mijn auto geleverd is. Verrassing allom, maar ik heb toch besloten om de wagen pas in januari te halen, kwestie dat de auto dan ingeschreven is in 2011 en dus van 2011 is. De dealer vond dit vervelend, maar bij later verkoop heb je een auto van een later jaar, er wordt niet altijd gelet op de maand dat waarin je een wagen gekocht hebt.

Dus nog even wachten voor ik ermee kan rijden, maar dromen is leuk...:lol:

Geplaatst

In Belgie bestelling op zaterdag 6 nov, toegekomen bij dealer op maandag 15 nov. Wordt ook ingeschreven in jan 2011. Nog even wachten

Geplaatst

Dan hebben jullie auto's besteld die al onderweg waren naar belgie (of al ergens op voorraad stonden!). Als de auto nog gebouwd moet worden, zoals bij de meeste die besteld worden, dan is de levertijd wel langer dan 2 weken :mrgreen:

Geplaatst
Dan hebben jullie auto's besteld die al onderweg waren naar belgie (of al ergens op voorraad stonden!). Als de auto nog gebouwd moet worden, zoals bij de meeste die besteld worden, dan is de levertijd wel langer dan 2 weken :mrgreen:

21 september besteld (diesel ), verwachte leverdatum 4 februari 2011.

Had al aangegeven niet te leveren voor 2011.

Geplaatst
Heb de mijn besteld voor 16 september (een diesel) en de dealer gaf aan dat die "mogelijk" in de week van 14 januari geleverd wordt. Maar hij kan de datum nog niet bevestigen.

Nog even nagevraagd en hij gaf aan 2e helft januari 2011.

Geplaatst
Nog even nagevraagd en hij gaf aan 2e helft januari 2011.

Ook ik heb contact gehad met de dealer en hij vertelde mij dat het leverings probleem in het panoramadak zit die leverancier kan de orders niet aan van de daken dus hij hoopt begin januari ( is dan 4 maanden geleden dat hij dan besteld is) toch best wel lang.

Geplaatst

Ook ik heb mijn Sportage Exclusive automaat AWD Sand Track al op 14 augustus besteld. Auto komt deze, of volgende week binnen volgens dealer maar ik laat hem pas in week 1 afleveren. Dus nog even afwachten.

Geplaatst

Haai ben nieuw hier hopelijk gaat niks mis, mijn Sportage Exclusive automaat AWD besteld 8-9-2010, maandag 22-11-2010 werd ik door de dealer gebeld auto was binnen.

Heel moeilijk, laten staan tot 2011 of nu nemen, het liefste nu, maar denk dat het beter is laten staan tot 2011

Geplaatst

Welkom hier !

Dat is geheel afhankelijk wat je hebt afgesproken met je dealer.

Verstandig is de auto te laten leveren op 3 jan met kenteken op 2011.

Scheelt later een jaar aan inruil, gek genoeg.

Je dealer moet dan wel de BPM toestanden in 2010 voldaan hebben.

Overleg het even zou ik zeggen....

Geplaatst
Welkom hier !

Dat is geheel afhankelijk wat je hebt afgesproken met je dealer.

Verstandig is de auto te laten leveren op 3 jan met kenteken op 2011.

Scheelt later een jaar aan inruil, gek genoeg.

Je dealer moet dan wel de BPM toestanden in 2010 voldaan hebben.

Overleg het even zou ik zeggen....

Ok goeie tip, ga overleggen

• 2 weken later...
Geplaatst

Komende dagen worden in Zuid-Limburg weer enkele mensen gelukkig gemaakt: vanmiddag werd een vrachtwagen Sportages geleverd bij de dealer in Nuth :)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...