biancaa Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 Ik vond deze autoshampoo is dit een goed middel om de auto mee schoon te krijgen, heeft iemand ervan met dit goedje? Het gaat om Glans Protector Totaal Quote
Specialmade Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 Ik vond deze autoshampoo is dit een goed middel om de auto mee schoon te krijgen, heeft iemand ervan met dit goedje? Het gaat omGlans Protector Totaal Hier kun je een probeer flacon bestellen voor € 1,95 en tevens wat extra informatie. Grtz. Specialmade Quote
biancaa Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 Dank je wel voor de link, we zullen het eens bekijken Quote
biancaa Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 Specialmade zou jij dit gebruiken om de auto mee te wassen of het toch bij meguiers houden? Ik zit nu toch te twijfelen Quote
Specialmade Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 Specialmade zou jij dit gebruiken om de auto mee te wassen of het toch bij meguiers houden? Ik zit nu toch te twijfelen Dat zou ik niet weten. Mequiers ken ik maar deze shampoo niet. Als je de info leest dan moet het fantastisch spul zijn maar ............. Er zijn ongetwijfeld poets(freaks) kenners op dit forum die hier wellicht wel een antwoord op hebben. Grtz. Specialmade Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 13 Maart, 2013 Geplaatst 13 Maart, 2013 Specialmade zou jij dit gebruiken om de auto mee te wassen of het toch bij meguiers houden? Ik zit nu toch te twijfelen Een proefflesje om te proberen kan je altijd aan vragen. Werkt het voor jou niet prettig dan ben je er niet aan bekocht. Heb je éénmaal meguiars gebruikt dan wil je eigenlijk niet anders meer. Terwijl ik altijd de man van de turtle wax (ice) was. Maar nogmaals dat moet je zelf bepalen wat voor jou het prettigs werkt. Het zou mooi zijn als de Kiaclub weer een gezellige Kia-poetsdag gaat organiseren. Op zo een dag kan je alle produkten proberen en je krijgt hele handige tips. Quote
biancaa Geplaatst 14 Maart, 2013 Geplaatst 14 Maart, 2013 Naar zo'n kia poestdag zou ik wel naar toe willen idd om vragen te stellen ik hou het wel bij meguiers. Ik ben niet zo'n held om op mijn nieuwe kia van alles uit te proberen. Bedankt voor je reacties. Quote
Cardetails.nl Geplaatst 18 Maart, 2013 Geplaatst 18 Maart, 2013 Denk goed na wat je precies zou willen op zo'n dag en laat me het weten. Misschien kunnen we iets betekenen voor jullie Quote
Cardetails.nl Geplaatst 18 Maart, 2013 Geplaatst 18 Maart, 2013 We kunnen altijd een keertje afspreken zodat ik je wellicht iets kan leren of laten zien. Naar zo'n kia poestdag zou ik wel naar toe willen idd om vragen te stellen ik hou het wel bij meguiers. Ik ben niet zo'n held om op mijn nieuwe kia van alles uit te proberen. Bedankt voor je reacties. Quote
Zaa'd Geplaatst 24 Maart, 2013 Geplaatst 24 Maart, 2013 hele stomme vraag misschien, ben vandaag aan het poetsen geslagen, ik heb zo'n ultimate quick detail spray van Meguiar's, mijn vraag is kan ik dat spul ook op mn zijruiten, en achterruit spuiten, en oppoetsen/uitwrijven ? Quote
Cardetails.nl Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Hoi, Kan je even iets duidelijker zijn. Je bent aan het poetsen geslagen maar wat was het doel dat je de ultimate quik detail spray heb gebruikt. Wilde je ermee kleien of zo gebruiken. Indien je ermee wilt kleien dan moet ik je dit product afraden. Indien je wilt kleien raad ik je de rode fles aan. Die is er namelijk voor gemaakt en de Ultimate niet. Het verschil zit in de ingredienten en de ultimate geeft een minder mooi resultaat bij het kleien. Indien je het zo wilt gebruiken wat wil je er dan mee gebruiken. Graag hoor ik van je zodat ik je wellicht een gericht advies kan geven. hele stomme vraag misschien, ben vandaag aan het poetsen geslagen, ik heb zo'n ultimate quick detail spray van Meguiar's,mijn vraag is kan ik dat spul ook op mn zijruiten, en achterruit spuiten, en oppoetsen/uitwrijven ? Quote
Zaa'd Geplaatst 29 Maart, 2013 Geplaatst 29 Maart, 2013 Hoi, Kan je even iets duidelijker zijn. Je bent aan het poetsen geslagen maar wat was het doel dat je de ultimate quik detail spray heb gebruikt. Wilde je ermee kleien of zo gebruiken. Indien je ermee wilt kleien dan moet ik je dit product afraden. Indien je wilt kleien raad ik je de rode fles aan. Die is er namelijk voor gemaakt en de Ultimate niet. Het verschil zit in de ingredienten en de ultimate geeft een minder mooi resultaat bij het kleien. Indien je het zo wilt gebruiken wat wil je er dan mee gebruiken. Graag hoor ik van je zodat ik je wellicht een gericht advies kan geven. ik gebruik dat spul na het wassen, ik ben ook maar een leek, maar ik had begrepen dat het hydrophobic was, dus water afstotend, wat weer na de regen minder zooi op mn zwarte lak achterlaat ?! omdat de regendruppels er makkelijk afglijden. maar ik wilde weten of het schadelijk is voor de zij ruiten van mn auto, en de achterruit, als ik die ook 'meeneem' met mn spuitbusje en doek. bvd Mark Quote
Cardetails.nl Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Hoi Zaa'd, Het klopt dat het waterafstotend is. Het zorgt ook voor een mooie glans, echter het blijft niet echt langs zitten. Je zou ook kunnen denken aan Meguiar's Ultimate Quik Wax Deze glimt wellicht iets minder (maar is nog steeds veel) maar blijft langer zitten. Ook is het een kleine aanvulling op de waxlaag waardoor die ook langer blijft zitten. De beide middelen zijn niet schadelijk voor de ruiten maar geven niet het gewenste resultaat. Daarvoor zal je een glass cleaner van Meguiars of Surf City Garage nemen. Die geven wel dat gewenste effect. Dit effect kan je op autoruiten nog vergroten door de ruit eerst te kleien en daarna met een glass cleaner in te spuiten. 1 Quote
Zaa'd Geplaatst 5 April, 2013 Geplaatst 5 April, 2013 Dank voor de reactie, ik ga m'n auto dit weekend maar weer eens verwennen Quote
Zaa'd Geplaatst 9 April, 2013 Geplaatst 9 April, 2013 Met Dreft, HAHA!Met Dreft ? waar komt Dreft nou weer vandaan, leg uit !, of wil je gewoon overal op reageren, nuttig of niet nuttig, gewoon random iets typen ? Quote
Smart Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 Met Dreft ? waar komt Dreft nou weer vandaan, leg uit !, of wil je gewoon overal op reageren, nuttig of niet nuttig, gewoon random iets typen ? Zaa'd als jij bigwade beter zou kennen, dan zou je weten dat deze meneer de auto zeer onorthodox wast met Dreft. Dit doet hij al jaren. Het heeft al heel wat forumleden kromme tenen bezorgd, maar hij blijft dit produkt steeds maar weer onder de aandacht te brengen. Gelukkig zijn er genoeg poetsmiepen die hem volkomen negeren..... 3 Quote
bigwade Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 Met Dreft ? waar komt Dreft nou weer vandaan, leg uit !, of wil je gewoon overal op reageren, nuttig of niet nuttig, gewoon random iets typen ? Ik ben ook wel eens vreemd gegaan met Dubro of huismerken afwasmiddel. Heb dat 11 jaar met een Chevy Van gedaan en toen die ingeleverd werd zag die er nog net zo uit als dag 1. Kreeg dikke complimenten van de Kia Dealer ! Inmiddels heb ik begrepen dat dat echt helemaal niet goed is (wist ik veel, zie boven) en heb me vorig jaar augustus vervoegd in het landelijke Zundert om me bij te laten scholen door Richard van Cardetails.nl tijdens de KiaClub Summer Poetsmeeting. Mijn echtgenote heeft ook wat in de kast staan maar die poetsdamesenheren kunnen er ook wat van zeg, poepoe…… Ik denk dat ik wat vooruit ben gegaan, heb nu een paar poets dingetjes en ben sinds september autotechnisch bijna Dreftvrij. De fles blijft nu wat vaker onder het aanrecht, maar met at random typen hier, denk aan het aantal berichten, schiet ik soms weer eens in mijn oude reflex. Sorry 2 Quote
Smart Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 Gelukkig is de therapie aangeslagen..... 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 10 April, 2013 Geplaatst 10 April, 2013 Therapie is aangeslagen? Misschien is Richard nu nog in therapie. De Dreft van Bigwade kwam hard aan. Het wordt weer tijd voor een hele gezellige Kia poetsmeeting. Quote
Cardetails.nl Geplaatst 17 April, 2013 Geplaatst 17 April, 2013 Het wordt weer tijd voor een hele gezellige Kia poetsmeeting. Ik weet het...we zijn er nog mee bezig. Waarschijnlijk moeten we een iets andere opzet hanteren, maar zodra ik meer weet weten jullie het ook. Quote
Geronimo-Kia Geplaatst 12 Mei, 2013 Geplaatst 12 Mei, 2013 Heb ook wel interesse in een poetsmeeting ! Wax in en Wax out. Quote
Nimo Geplaatst 23 Mei, 2013 Geplaatst 23 Mei, 2013 Vandaag op iBood Eco-Touch car care pakket Is het wat? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.