Smart Geplaatst 30 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2014 Alsof je een emmer leeggooit...... Nee, zonder gekheid. Thule maakt kwalitatief degelijk en mooi afgewerkte accessoires voor de auto. Ik heb altijd Thule gekocht. ik vroeg mij alleen af of die koppeling soepel verloopt. Van de kwaliteit van de fietsendrager ben ik wel overtuigd. Quote
mika kjelld Geplaatst 30 Januari, 2014 Geplaatst 30 Januari, 2014 Alsof je een emmer leeggooit...... Nee, zonder gekheid. Thule maakt kwalitatief degelijk en mooi afgewerkte accessoires voor de auto. Ik heb altijd Thule gekocht. ik vroeg mij alleen af of die koppeling soepel verloopt. Van de kwaliteit van de fietsendrager ben ik wel overtuigd. ja die gaat soepel er zit een wartel op die je moet indraaien en dan moet je de handel naar beneden duwen zodanig dat hij goed vastklemt op de kogel als hij te strak gaat dan krijg je hem niet dicht dan moet je de wartel wat losser zetten je moet wel aardig hard duwen om de koppeling op de kogel te klemmen Quote
Smart Geplaatst 30 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2014 Oké, hetzelfde principe uiteraard als de kogel zelf monteren, maar nu met het gehele fietsenrek. Dat moet lukken. Quote
fagus Geplaatst 30 Januari, 2014 Geplaatst 30 Januari, 2014 Ik heb een goede afneembare trekhaak die er niet meer onderuit wilde. Uiteindelijk met behulp van de garage toch gelukt. Let dus op dat het afneembare deel "goed gesmeerd" is, voordat je die aanbrengt. fagus Quote
Smart Geplaatst 31 Januari, 2014 Topic Starter Geplaatst 31 Januari, 2014 Dank je voor de tip Fagus! Ik zag ook de Thule Euroway G2 921 voorbij komen, ANWB Testwinnaar 2013 (€ 258,00). Die wordt, in tegenstelling tot mijn eerdere bericht hierboven, wel op de kogel geplaatst. Deze wordt het wel, vermoed ik. Quote
vengafan Geplaatst 6 Maart, 2014 Geplaatst 6 Maart, 2014 Zou dit over de remschoenen heen passen? Brembo disc brake clip cover zijn in 3 maten te verkrijgen 195 250 of 270 mm te verkrijgen scheelt misschien schilderen Quote
xtra40 Geplaatst 6 Maart, 2014 Geplaatst 6 Maart, 2014 zal wel passen maar is gewoon niet aan te raden kan er af vallen houd vuil vast enz enz maar zal er wel heel stoer uitzien Quote
Smart Geplaatst 8 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2014 Zo vandaag ons beider auto's de bandenwissel gedaan. Het ligt toch allemaal wat strakker op de weg. 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 De winterbandjes zijn er bij ons ook weer af, even schoonmaakt en weer de schuur in tot november. Ze hebben een makkelijke winter gehad. Quote
Albert jan & Brigitte Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Zo vandaag ons beider auto's de bandenwissel gedaan. Het ligt toch allemaal wat strakker op de weg. Doe je dat altijd midden in de nacht? 5 Quote
Specialmade Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Doe je dat altijd midden in de nacht? D'r zijn dingen die het daglicht niet kunnen verdragen maar dit....... ? Grtz. Specialmade 3 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 D'r zijn dingen die het daglicht niet kunnen verdragen maar dit....... ? Grtz. Specialmade Het lijkt onschuldig een bandenwissel. Quote
Specialmade Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 Het lijkt onschuldig een bandenwissel. We lezen hier nog wel wie een set velgen met zomerbanden mist !! Grtz. Specialmade 2 Quote
Smart Geplaatst 8 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2014 Doe je dat altijd midden in de nacht? Ja joh, de buurt hoeft niet alles te weten....of toch misschien maar de banden aanhalen met de buurt? 2 Quote
Jack_z Geplaatst 8 Maart, 2014 Geplaatst 8 Maart, 2014 het waren geen winterbanden maar stickers, dus ik kan me voorstellen dat je dat op een uur doet dat iedereen slaap Quote
Smart Geplaatst 8 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 8 Maart, 2014 Het is elk jaar ná de bandenwissel wel een heel gedoe om dat rubber kwijt te raken hoor.....je wordt dan wel erg inventief! 2 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 9 Maart, 2014 Geplaatst 9 Maart, 2014 O, je maakt er ook sandalen van. Leuk. Nu herkennen we je met de volgende meeting Quote
Smart Geplaatst 10 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 10 Maart, 2014 Welke meeting? Het wordt zeker geen pelgrimstocht hoor..... Quote
Smart Geplaatst 18 Maart, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Maart, 2014 Gezien op het www dagrijverlichting voor de Venga. Blijft wel een kwestie van smaak..... Quote
Sander GT Geplaatst 18 Maart, 2014 Geplaatst 18 Maart, 2014 Wansmaak is ook smaak, zullen we maar zeggen. 2 Quote
Smart Geplaatst 5 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2014 Wat moeten die Sportages nou op die exclusive line......voor de Venga? 1 Quote
Sander GT Geplaatst 5 April, 2014 Geplaatst 5 April, 2014 Wel mooi om te zien dat ze "alles" door elkaar produceren. Quote
Smart Geplaatst 5 April, 2014 Topic Starter Geplaatst 5 April, 2014 Ja, dat is wel het multifunctioneel summum van produceren. 1 Quote
robquatr Geplaatst 7 April, 2014 Geplaatst 7 April, 2014 De Venga er tussen is toch veel eleganter. 1 Quote
Smart Geplaatst 28 Mei, 2014 Topic Starter Geplaatst 28 Mei, 2014 Ik zeg......ziet er beter uit! 3 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.