arjan866 Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 heb zelf ook een pikanto gekocht 3drs en wil de voor en achter speakers vervange heb al wat info over de voor speakers gezien maar nog niet over de 13cm in de zij panelen achter. wie kan me helpen om deze los te krijgen schema of beschrijving over de bevestings punten en zo .... graag snel een antwoord.... thankxxxxx Quote
pica3deur Geplaatst 4 December, 2012 Geplaatst 4 December, 2012 Is wel terug te vinden hoor. Het is een beste klus. Je moet je achterbank er uit halen, deurrubber verwijderen en dan de panelen lostrekken. De huidige speaker zit vast met popnagel, die moet je uitboren. Quote
eugen Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 alleen speakers vervangen heb je niks aan , vervang ook de originele radio , die is namelijk de boosdoener Quote
bigmac Geplaatst 11 December, 2012 Geplaatst 11 December, 2012 De achterspeakers komt maar een dof geluid uit in combinatie met de originele radio. Ik heb zelf enkel de voorspeakers vervangen en dat geeft voor in elk geval een veel helderder geluid, maar wel weinig bas. Quote
jstalknecht Geplaatst 24 December, 2012 Geplaatst 24 December, 2012 Ik ben aandstaande vrijdag jarig en hoop dan wat geld te krijgen om een sub te plaatsen of een 2 nieuwe 3 weg speakers en met eenbeeetje geluk kan ik het alle bij late doen. Quote
eugen Geplaatst 25 December, 2012 Geplaatst 25 December, 2012 neem een andere radio , ik heb originele speakers achterin en met mijn setup klinken die heel aardig ik zou dat eerst uitproberen voordat je vanalles los gaat trekken en vervangen etc. Quote
jstalknecht Geplaatst 3 Januari, 2013 Geplaatst 3 Januari, 2013 Bedankt voor die tip er wordt wel meer over geschreven dat de radio niet echt top is. Maar ik wel graag mijn radio behouden omdat het goed is afgewerkt en het er dus veel verzorgder uitziet, plus vind ik 1 weg speakers van carton is ook troep. Quote
benv Geplaatst 2 Februari, 2013 Geplaatst 2 Februari, 2013 Hoe krijg je in godsnaam de roosters van de voorspeakers los ik heb geen ruimte om er iets tussen te steken zonder de boel te mishandelen. Quote
xtra40 Geplaatst 2 Februari, 2013 Geplaatst 2 Februari, 2013 zal toch moeten helaas of je moet eerst de bekleding even weg halen van de A stijl dan heb je wat meer ruimte Quote
Kiaky Geplaatst 4 Februari, 2013 Geplaatst 4 Februari, 2013 In derdaad de twee kartonnetjes die voor luitspreker door gaan vervangen zie nogmaals linkje http://www.citybugpa...ardspeakers.pdf Quote
Murcielaygo Geplaatst 4 Februari, 2013 Geplaatst 4 Februari, 2013 Die handleiding is voor een Aygo/C1/107... Logisch, want CityBugParts is nu deel van CityBug Store Hoofddorp en die doen alleen nog maar die drie autootjes... Quote
bigmac Geplaatst 4 Februari, 2013 Geplaatst 4 Februari, 2013 Die handleiding is voor een Aygo/C1/107... .. maar is goed bruikbaar voor een Picanto. Het principe van de voor-speakers is hetzelfde. Quote
benv Geplaatst 8 Februari, 2013 Geplaatst 8 Februari, 2013 ik moet zeggen dat sinds ik in 1972 mijn 1e autotje kocht ik niet meer zo'n slecht geluid in mijn autos heb gehad. ik heb voor het eerst weer eens nieuwe speakers gekocht. dit is niet meer van deze tijd. jammer voor zo'n leuk karretje. Quote
KwK Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 Kwam o.a. dit tegen in deze (goeie) discussie - De importeur is zich overigens van dat euvel bewust en biedt voor een kleine € 200 retrofit speakers achterin - Tweeters voor in de driehoekjes bij de spiegels (is de NL versie hier op voorbereid) iemand hier al iets van gehoord/gezien ? Quote
KwK Geplaatst 16 Maart, 2013 Geplaatst 16 Maart, 2013 Als ik de instelling van de Powerbass veranderd hoor ik weinig tot geen verschil ? mijn instellingen zijn: Bass-10 Middle-02 Treble-08 Fader-R06 Balance L=R Powerbass High p.s. Fader zou eigenlijk nog een "tikje" meer naar achteren moeten maar op R07 hoor je de voor speakers bijna niet meer Quote
da_robb Geplaatst 17 Maart, 2013 Geplaatst 17 Maart, 2013 Ik overweeg een picanto te kopen. Ik heb in een 1.0 en een 1.2 gereden. Wat mij opviel in de 1.0 (net als vele andere) is dat het geluid van de standaard radio erg karig is. Voor mij zelfs onacceptabel. In de 1.2, die helemaal kaal was, zonder extra packs met een simpel "opgeklikte" radio van pioneer was het geluid heel erg veel beter. Zelfs acceptabel. Het lijkt er dus op dat de standaard radio het geluid verpest. Op het moment is er een actie dat er een Pioneer Avic F940BT ingebouwd wordt. Nu ben ik erg benieuwd of deze het geluid ook naar een wat hoger niveau tilt. Ik heb nog geen dealer gevonden waar ik een ingebouwd systeem kan beluisteren... Heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoor het erg graag Quote
SlamJam Geplaatst 18 Maart, 2013 Geplaatst 18 Maart, 2013 Beste, Ik krijg een 3 deurs Picanto a.s Donderdag en ben al een beetje aan het rondkijken wat ik voor speakers hier in wil ik heb een Design Edition is er misschien een how to hoe ik de deur panelen kan loshalen van de Picanto? Is dit erg lastig? Ik heb het namelijk eens bij mijn VW Polo geprobeerd en deze zat vast met een soort van plastic klikkers die heel snel afbraken waardoor je nieuwe moest halen.. En is het mogelijk om op de huidige radio een versterker aan te sluiten? Alvast bedankt!. Quote
Cerba Geplaatst 18 Maart, 2013 Geplaatst 18 Maart, 2013 Deze draad gevolgd alhoewel ik (geluidsbarbaar??) geen problemen heb met het geluid, kon het wel wat beter. We hadden al wel vastgesteld dat de achterboxen in mijn Design 3deur geen geluid gaven.. misschien geen speakers.....? Blont (van nature) Mijn man ging maar eens nader op onderzoek uit en aan de radioknoppen gedraaid tot er achter geluid uit kwam Nu staan de boxen achter iets harder dan voor en Phil Collins (oh Lord) doet het prima!! Helemaal blij!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.