chrichri Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 bevlogen kilometers........(stuur-update gehad ??.. ) Maar eh, TAART, dan dus, toch maar weer even en zo.. @Kialoog: Weer taart en dus een paar kilo's bij voor Bigwade.Toch dacht ik dat je ging overschakelen op de champagne(zie mijn vorige post) . Quote
Specialmade Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Hallo, Heb sinds 4 mei j.l. mijn Sportage III (Sirius Silver) +pack en navigatie. besteld 12 januari 2011. Tevens op 28 april j.l voor mijn vrouw een Kia Picanto 2011, comfort pack (black)besteld. Beide auto's zijn op 4 mei afgeleverd. Fantastische auto (Sportage), maar ook de Picanto is een fijne auto. Quote
kialoog Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Maar eh, TAART, dan dus, toch maar weer even en zo.. @Kialoog He heerlijk, dank, zo"n mooie afsluiting van deze dag, het is compleet. Quote
bigwade Geplaatst 7 Mei, 2011 Geplaatst 7 Mei, 2011 Hallo, Heb sinds 4 mei j.l. mijn Sportage III (Sirius Silver) +pack en navigatie. besteld 12 januari 2011. Tevens op 28 april j.l voor mijn vrouw een Kia Picanto 2011, comfort pack (black)besteld. Beide auto's zijn op 4 mei afgeleverd. Fantastische auto (Sportage), maar ook de Picanto is een fijne auto. Quote
WIA Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Update leveringsoverzicht: Zijn de bestelde auto's van vorig jaar nu allemaal geleverd? Svp reactie. Quote
WIA Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Update leveringsoverzicht: Zijn de bestelde auto's van vorig jaar nu allemaal geleverd? Svp reactie. Nope, ik wacht nog steeds... 2.0 crdi excl. Quote
elmerblues Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Nope, ik wacht nog steeds... 2.0 crdi excl. Kialoog en ChriChri: gefeli! @WIA: is het toevallig een AWD? Quote
Ingridve Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Bigwade moet er van de dokter mee stoppen.Is in korte tijd 20kg bijgekomen.Na de foto's moest hij altijd de taart alleen opeten.Is nu overschakeld op champagne . Hier foto's van de nieuwe aanwinst(andere zal ik in "garage" toevoegen). De grill staat er op en past goed bij het zwart.Nu nog de achterste ruiten donkerder laten maken want het privacy glass is wat te licht. Sjieke dinges !!!! Quote
bowie97 Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Hallo, Heb sinds 4 mei j.l. mijn Sportage III (Sirius Silver) +pack en navigatie. besteld 12 januari 2011. Tevens op 28 april j.l voor mijn vrouw een Kia Picanto 2011, comfort pack (black)besteld. Beide auto's zijn op 4 mei afgeleverd. Fantastische auto (Sportage), maar ook de Picanto is een fijne auto. Heel veel mooie kilometers met je nieuwe Sportage en Picanto. Quote
Eva81 Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Ik hou dit forum ook al een maandje in de gaten nu. Mijn Kia Sportage besteld op 04-04-2011 Verwachte levertijd 3 maanden 1.6 GDI X-ecutive Plus Pack in casa white Nieuwe velgen heb ik al gekocht (ik kon niet wachten ) 19 inch met pirelli 245-45-19 banden Ik kan nu al niet meer wachten!! Wat een TOP auto is dit toch... Hoe komt het da ze zeggen da het maar 3maand zal duren en ik heb hem in januari besteld en wacht er nog op? En deze die hem in februari bestellen is het 12 maand! Dat begrijp ik niet! Quote
WIA Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Kialoog en ChriChri: gefeli! @WIA: is het toevallig een AWD? Elmerblues, Het is een 2wd, wel met panoramadak. Heb nog een paar weken voor mijn belastingvrije regeling in het geding komt (zit in buitenland).... Quote
Bjorn Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Hoe komt het da ze zeggen da het maar 3maand zal duren en ik heb hem in januari besteld en wacht er nog op? En deze die hem in februari bestellen is het 12 maand! Dat begrijp ik niet! Ik begrijp het zelf ook niet hoor eerlijk gezegt! Bij deze dealer zeiden ze 3 maanden, en ik heb het 3 keer gevraagd! weet je het wel zeker? Ze waren er van overtuigd. Ik ben ook bij andere dealers geweest en die zeiden 6 maanden! Beetje vaag... Dus ja we zien het wel, ik ga niet eens van 3 maanden uit maar dat zal wel leuk zijn natuurlijk... Quote
tammeke77 Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 hey Heb een Kia sportage besteld op 07/01/2011 bij garage Laenen Geel/België. leveringstijd 4 maanden dus vandaag verlopen nog steeds geen sportage!!! Wel een brief van Kia belgië ontvangen dat door het enorme succes van de sportage de leveringstermijn zal worden overschreden. Verkoper HAD me verzekerd en bevestigd, 3de week van april staat hij in productie. Ben van de week eens gaan luisteren wanneer ik mijn wagen mag verwachten. Antwoord; Geen info !!!! Denk dat ze het zelf niet weten en de kopers maar aan het lijntje houden !!! Vind dit wel spijtig verheug me zo op die wagen en niemand kan me duidelijkheid geven. Tammeke Quote
luc1 Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 hey Heb een Kia sportage besteld op 07/01/2011 bij garage Laenen Geel/België. leveringstijd 4 maanden dus vandaag verlopen nog steeds geen sportage!!! Wel een brief van Kia belgië ontvangen dat door het enorme succes van de sportage de leveringstermijn zal worden overschreden. Verkoper HAD me verzekerd en bevestigd, 3de week van april staat hij in productie. Ben van de week eens gaan luisteren wanneer ik mijn wagen mag verwachten. Antwoord; Geen info !!!! Denk dat ze het zelf niet weten en de kopers maar aan het lijntje houden !!! Vind dit wel spijtig verheug me zo op die wagen en niemand kan me duidelijkheid geven. Tammeke tammeke,er zit dus inderdaad niks van logica in. Het enige dat in feite gekend is ,is het feit dat ze de motorblokken voor de 2.0 diesel niet kunnen volgen. Wat hebben jullie besteld? grtz Luc1 Quote
tammeke77 Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Zijn er soms Belgische forumvrienden die ook in januari hun sportage bestelden die al weten wanneer hun sportage zal geleverd worden? Ik deed reeds navraag bij de dealer maar die zij dat ze nog niets wisten Nu weet ik van mijn vorige wagens dat zij toch bepaalde mogelijkheden hebben om dit te kunnen opvragen. Iemand??? Heb de mijne ook besteld begin januari 2011. Begin april liet mijn verdeler me weten half mei ben je aan het rijden. Bel van de week terug om te vragen hoe ver het nu staat, antwoord ; geen info!!! Kan hier niet meer volgen. Heb nu zelf een mail naar kia moters belgium gestuurd met de vraag wanneer ik mijn auto ga hebben. en ze kunnen idd u/mijn auto volgen en hoe ver het staat maar tis een kleintje en eigenlijk best wel een klantgerichte moeite om dit even te doen het gaat hier niet om een aankoopje van 10€. Tammeke Tammeke Quote
tammeke77 Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 tammeke,er zit dus inderdaad niks van logica in. Het enige dat in feite gekend is ,is het feit dat ze de motorblokken voor de 2.0 diesel niet kunnen volgen. Wat hebben jullie besteld? grtz Luc1 We hebben een 1.7 cdri fusion besteld Quote
Ysie Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Ik heb de mijne op 10/01 besteld en idem probleem. Eerst zeiden ze dat hij in april in produktie ging, daarna kunnen ze geen info meer krijgen. Is zoals men zegt niet klantvriendelijk. Quote
Alex VB Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Mensen, mensen, Troost jullie met het gegeven dat KIA niet de enige autobouwer is met leveringsproblemen. Alle merken hebben hier last van. Het is niet alleen het geweldig succes van de nieuwe Sportage, maar ook vanwege het feit dat niet alle onderdelen uit JAPAN geleverd kunnen worden ivm de ramp die daar gebeurd is. Er zit dus helaas niets anders op dan geduldig afwachten op verdere info van je dealer of dit forum. Quote
Broosje Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Update Broosjelijst Levering Kia Sportage .pdf Quote
rollyturbo Geplaatst 8 Mei, 2011 Geplaatst 8 Mei, 2011 Aan allen , die reeds het geluk hebben , dat hun Sportage reeds geleverd werd : " EEN DIKKE PROFICIAT en VELE VEILIGE EN PROBLEEMLOZE KILOMETERS RIJGENOT " Heb zo de indruk dat de Nederlandse dealers beter op de hoogte zijn i.v.m. wanneer auto in productie gaat e.d. ofwel doen ze meer moeite dan in Belgie . Nu mijn dealer had gezegd van in den beginne 20 weken en voor mij was dat ca half juni ; bij navraag bevestigde hij mij :" dat het waarschijnlijk wel de volle 20 weken zullen worden " en dat ik veel geluk heb eind januari nog besteld te hebben , want al wie later besteld heeft zal langer moeten wachten , hij spreekt zelfs wie nu een bestelling plaatst ca 12 maand . Nu wie een Audi of Mercedes besteld naar wens en er geen uit de showroom neemt zit ook met dergelijke wachttijden en zelfs tot 17 maanden . Mogen we dan nog positief blijven hé ? Nu hoop ik echter ook dat het vlugger zal zijn , want wachten duurt altijd veel te lang . Dus nog een 5 tal weken te gaan . Greetz Rolly Quote
weka Geplaatst 9 Mei, 2011 Geplaatst 9 Mei, 2011 zojuist (7:00 uur) gespot op de A12 Woerden richting Rotterdam: 8 stks op een trailer allen piston grey Zijn er nog wachtenden? Quote
elmerblues Geplaatst 9 Mei, 2011 Geplaatst 9 Mei, 2011 zojuist (7:00 uur) gespot op de A12 Woerden richting Rotterdam: 8 stks op een trailer allen piston grey Zijn er nog wachtenden? Piston grey wordt niet geleverd op een SP3. Dus dat was of Dark Gun Metal, of Phoenix Silver. Quote
weka Geplaatst 9 Mei, 2011 Geplaatst 9 Mei, 2011 't was ook in een flits, dusj je hebt ongetwijfeld gelijk. Maar zilver was het zeker niet, dus dan was het DGM Quote
Ingridve Geplaatst 9 Mei, 2011 Geplaatst 9 Mei, 2011 Heb de mijne ook besteld begin januari 2011. Begin april liet mijn verdeler me weten half mei ben je aan het rijden. Bel van de week terug om te vragen hoe ver het nu staat, antwoord ; geen info!!! Kan hier niet meer volgen. Heb nu zelf een mail naar kia moters belgium gestuurd met de vraag wanneer ik mijn auto ga hebben. en ze kunnen idd u/mijn auto volgen en hoe ver het staat maar tis een kleintje en eigenlijk best wel een klantgerichte moeite om dit even te doen het gaat hier niet om een aankoopje van 10€. Tammeke Tammeke Hallo , de mijne is besteld op 16 jan .. Sportage 1.6 benzine ,fusion , dark gun metal met lederen zetels en afneembare trekhaak 3 max 4 maanden hadden ze gezegd , ben vorige week is gaan horen , maar ze weten nog niks . We hadden ook eerst in Geel geweest bij Laenen maar hebben hem in Neerpelt gekocht groetjes ,Ingrid Quote
kia belgie Geplaatst 9 Mei, 2011 Geplaatst 9 Mei, 2011 Ik heb de mijne op 10/01 besteld en idem probleem. Eerst zeiden ze dat hij in april in produktie ging, daarna kunnen ze geen info meer krijgen. Is zoals men zegt niet klantvriendelijk. Troost u ik heb de mijne op 11/10/2010 besteld,vandaag ging em in productie,naar dealer gemailt en die zegt dat de auto begin juni of eind juni geleverd wordt. Klein probleem voor mij wij vertrekken op 08/07/2011 op verlof met de caravan,MAAR IK HEB NOG GEEN WAGEN Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.