bigwade Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 2011 loopt een beetje op zijn einde. Voor de SP3's die nu binnenkomen: zijn er eigenlijk mensen die wachten tot januari 2012 om de auto op kenteken te zetten? Zijn anders dure 2 maanden die nu komen als je hem nu op kenteken zet, over 3 maanden rij je al weer in een 2011 auto... Kan iemand mij uitleggen waarin opdelen in jaren niet meer van deze tijd is, wat dit werkelijk voor financiele gevolgen heeft ? Stel je rijd een auto 4 of 5 jr. Wat scheelt het aan munten of een auto van 30K van 31/12 of van 1/1 is ? Mij als 2ehands koper zou het geen bips uitmaken namelijk. Quote
smetjesmee Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 Wat scheelt het aan munten of een auto van 30K van 31/12 of van 1/1 is ? Mij als 2ehands koper zou het geen bips uitmaken namelijk. Ik ben van 't zelfde gedacht ! en trouwens... kenners kunnen aan bepaalde details toch zien in wat voor jaar ie geproduceerd werd. Quote
rasim Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 Beste KIA-riders en de wachtende ook, Mijn auto was besteld op 15 januari en ik heb net een telefoontje van de garage gekregen dat die gearriveerd is, dus maandag moet ik de papieren afhalen, effkes verzekering regelen en dan in 't weekend eindelijk eens testen, wat de auto echt waard is. Groetjes , rasimo Quote
rollyturbo Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 @smetjesmee , en ook aan alle andere meevoelenden ; bedankt voor jullie meeleven . Geduld krijgt uiteindelijk beloning ; @avv , rimorke en rasim , veel geluk en veilige km's toegewenst . Na reeds verschillende datums doorgekregen te hebben , belde of mailde ik steeds maar weer , misschien tot vervelens toe naar Kia.be ; mijn voorlaatste mail was van 11 okt en deze maal zou mijn wagen in productie gaan op 17 okt ; gelet op reeds alle voorgaande mails , nam ik gisteren contact op met dealer , en die kon nog altijd niks zeggen ???? Deze morgen om 9u30 dus terug mailken naar kia be met de vraag of datum , nu wel of niet bevestigd werd door fabriek , daar uit de voorafgaande mails duidelijk bleek , dat men enkel en alleen de datum kon bevestigen indien de wagen reeds geproduceerd werd , en bevestigd werd door de fabriek . Deze namiddag om 17u25 mailken terug met GOED NIEUWS : citaat " UW WAGEN WERD GEPRODUCEERT EN ZAL BEGIN NOVEMBER BIJ UW DEALER TOEKOMEN " .Dit is héél goed nieuws , het jammere van de zaak is dat men steeds maar weer zelf het initiatief moet nemen , ondanks het feit dat men telkens weer beloofde : citaat uit mail 7/09 : " Als ik nieuws krijg zal ik u onmiddellijk op de hoogte houden!" ; dus niks van die beloftes ..... Zoals ik reeds vermeld heb : indien men zelf geen aktie onderneemt , blijft men steeds in het ongewisse ; ikzelf vond dit ergerlijk , daar ik persoonlijk iemand ben , die zijn woord houd . Nu dus nog een paar weken geduld en hopen dat die trailer vlug vertrekt en goed aankomt . Zal dus dan in de 10e maand , na bestelling geleverd worden . Greetz en THX Rolly Quote
Azzaro Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 @smetjesmee , en ook aan alle andere meevoelenden ; bedankt voor jullie meeleven . Geduld krijgt uiteindelijk beloning ; @avv , rimorke en rasim , veel geluk en veilige km's toegewenst . Na reeds verschillende datums doorgekregen te hebben , belde of mailde ik steeds maar weer , misschien tot vervelens toe naar Kia.be ; mijn voorlaatste mail was van 11 okt en deze maal zou mijn wagen in productie gaan op 17 okt ; gelet op reeds alle voorgaande mails , nam ik gisteren contact op met dealer , en die kon nog altijd niks zeggen ???? Deze morgen om 9u30 dus terug mailken naar kia be met de vraag of datum , nu wel of niet bevestigd werd door fabriek , daar uit de voorafgaande mails duidelijk bleek , dat men enkel en alleen de datum kon bevestigen indien de wagen reeds geproduceerd werd , en bevestigd werd door de fabriek . Deze namiddag om 17u25 mailken terug met GOED NIEUWS : citaat " UW WAGEN WERD GEPRODUCEERT EN ZAL BEGIN NOVEMBER BIJ UW DEALER TOEKOMEN " .Dit is héél goed nieuws , het jammere van de zaak is dat men steeds maar weer zelf het initiatief moet nemen , ondanks het feit dat men telkens weer beloofde : citaat uit mail 7/09 : " Als ik nieuws krijg zal ik u onmiddellijk op de hoogte houden!" ; dus niks van die beloftes ..... Zoals ik reeds vermeld heb : indien men zelf geen aktie onderneemt , blijft men steeds in het ongewisse ; ikzelf vond dit ergerlijk , daar ik persoonlijk iemand ben , die zijn woord houd . Nu dus nog een paar weken geduld en hopen dat die trailer vlug vertrekt en goed aankomt . Zal dus dan in de 10e maand , na bestelling geleverd worden . Greetz en THX Rolly Allez het aftellen is begonnen! Je geduld zal beloond worden dat kan ik je verzekeren... Greetz Azzaro. Quote
ErwinB Geplaatst 20 Oktober, 2011 Geplaatst 20 Oktober, 2011 Ik ben van 't zelfde gedacht ! en trouwens... kenners kunnen aan bepaalde details toch zien in wat voor jaar ie geproduceerd werd. Hier nog één! Tegenwoordig kijkt toch iedereen naar 11-2011 of 01-2012. Niet meer naar het productiejaar alleen. Als je 'm inruilt krijg je er geen cent meer voor volgens mij. Straks is ie er eindelijk en dan zou je m nog dik 2 maanden bij de dealer laten staan ? Nee, dat zou voor mij geen optie zijn. Een week of 2 dan zou ik het voor 'de vorm' ook wel doen, maar geen 2 maanden. Overigens is de mijne pas een maand geleden besteld, dus ik hoef dergelijke beslissingen niet te maken, misschien 12-2012 of 01-2013 Quote
smetjesmee Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 misschien 12-2012 of 01-2013 Ik hoop voor jou van niet !! Quote
smetjesmee Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 Deze namiddag om 17u25 mailken terug met GOED NIEUWS : citaat " UW WAGEN WERD GEPRODUCEERT EN ZAL BEGIN NOVEMBER BIJ UW DEALER TOEKOMEN " .Dit is héél goed nieuws Da's inderdaad fantastisch goed nieuws Rolly ! Een dikke proficiat! Je zal zo gelukkig zijn als een kind als je erom mag. ... en het zou mooi zijn moest je van Kia Motors BE een extra beloning krijgen omdat je zo lang moest wachten Waarschijnlijk wacht jij al het langst van al...? Heeft er dat nog iemand bijgehouden? Quote
luc1 Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 @rollyturbo Beste,ik hoop met jou dat je eindelijk beloont zult worden voor je lange wachten. Je zal zien dat het het lange wachten waard was. Alvast veel succes en veel veilige kilometers grtz Luc1 Quote
rollyturbo Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 @luc1 & smetjesmee & azzaro Bedankt voor de steun , 't is wel nog wel efkes wachten tot ie definitief binnen zal komen , maar er komt zo te zien schot in de zaak . Dan nog trekhaak monteren ... en we zien dan wel ... Alvast bedankt allen ; indien ie er is laat ik 't weten . Inderdaad ik vroeg mij ook al af , of er nog overgebleven zijn van de " broosje - lijst " destijds . Greetz Rolly Quote
freds Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 eindelijk is het zover!!!!!!! daar straks de papieren gaan halen voor inschrijving , direkt nar de verzekering en ook ineens nen omnium erbij genomen , en zaterdag om 10u gaan wij hem afhalen , mijn vrouwke is heeeeeel blij, nu moet ze haar leuke peugeot 206 nog verkopen , wij hebben gewacht van 26/01/2011 , en wij zen content dat we hem kunnen hebben , grts bart & fran. hoi allemaal ik heb de mijne ook bestelt in januari en heb vandaag goed nieuws gehad eindelijk denk woensdag dat ik hem mee krijg endelijk ik kon het niet geloven groets Quote
rimorke Geplaatst 21 Oktober, 2011 Geplaatst 21 Oktober, 2011 @rolly , hey nu zal de jouwe ook weltoekomen , en tis toch het wachten waard denk , wij zullen het morgen om 10u weten , dan gaan wij hem halen bij den dealer , ik was ook eerst van plan pas in 2012 inteschrijven , maar dat zijn nog is 2 maanden en mijn vrouwke wilt zo lang ni (meer) wachten, dus vandaag ons inschrijving thuis aangekregen , dus na 8maanden en 3weken wachten is hij er , dus @rolly nog effe geduld en jij toert er ook gauw mee rond , grts bart. Quote
rimorke Geplaatst 23 Oktober, 2011 Geplaatst 23 Oktober, 2011 @rolly , hey nu zal de jouwe ook weltoekomen , en tis toch het wachten waard denk , wij zullen het morgen om 10u weten , dan gaan wij hem halen bij den dealer , ik was ook eerst van plan pas in 2012 inteschrijven , maar dat zijn nog is 2 maanden en mijn vrouwke wilt zo lang ni (meer) wachten, dus vandaag ons inschrijving thuis aangekregen , dus na 8maanden en 3weken wachten is hij er , dus @rolly nog effe geduld en jij toert er ook gauw mee rond , grts bart. en hier is hem , en hij rijdt heel goed , bollen nu maar. Quote
Frenk Geplaatst 23 Oktober, 2011 Geplaatst 23 Oktober, 2011 Sportage III 2.0 CRDI Automaat Besteld : 21 februari 2011 Geleverd: 21 october 2011 pffffffffffff eindelijk Quote
smetjesmee Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 en hier is hem , en hij rijdt heel goed , bollen nu maar. Knappe wagen rimorke ! Veel suc6 ermee... en laat af en toe eens wat horen Sportage III 2.0 CRDI Automaat Besteld : 21 februari 2011 Geleverd: 21 october 2011 pffffffffffff eindelijk Proficiat met je nieuwe aanwinst Frenk! Veel veilige kilometers ! Quote
gerry Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 @luc1 & smetjesmee & azzaro Bedankt voor de steun , 't is wel nog wel efkes wachten tot ie definitief binnen zal komen , maar er komt zo te zien schot in de zaak . Dan nog trekhaak monteren ... en we zien dan wel ... Alvast bedankt allen ; indien ie er is laat ik 't weten . Inderdaad ik vroeg mij ook al af , of er nog overgebleven zijn van de " broosje - lijst " destijds . Greetz Rolly @ Rolly, Na een paar probleemkes met pc eindelijk terug online. Begin oktober beloofde onze dealer ons dat we half oktober onze SP3 konden afhalen. Hij heeft woord gehouden. Vorige week woensdag 12-10 ben ik hem gaan halen. Hij beantwoord aan al onze verwachtingen. Ik zou zeggen nog even geduld, het wordt echt beloond !! Grs. Gerry Quote
KVM Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Zopas het lang verwachte telefoontje gekregen van dealer dat de wagen binnen is, nog 2 dagen wachten op de papieren en dan is het dag op dag 10 maand dat we gewacht hebben EINDELIJK Quote
rimorke Geplaatst 24 Oktober, 2011 Geplaatst 24 Oktober, 2011 Zopas het lang verwachte telefoontje gekregen van dealer dat de wagen binnen is, nog 2 dagen wachten op de papieren en dan is het dag op dag 10 maand dat we gewacht hebben EINDELIJK hey proficiat met jullie sp3 , besteld op de zelfde datum als wij , wij hebben de onze van de zaterdag , maar zo ik kan tellen van jan. tot nu dat is toch 9maanden ???? of ik vergis mij hahaha grts bart. Quote
KVM Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 hey proficiat met jullie sp3 , besteld op de zelfde datum als wij , wij hebben de onze van de zaterdag , maar zo ik kan tellen van jan. tot nu dat is toch 9maanden ???? of ik vergis mij hahaha grts bart. kklopt is 9 maand, MAAR HET BLIJFT LANG WACHTEN hé Quote
rollyturbo Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 @ freds , Frenk , gerry , KVM , riimorke en alle andere nieuwe eigenaars en eigenaressen , geproficiateerd en veel succes en veilige km's met jullie nieuwe boliedes . Greetz Rolly Quote
rollyturbo Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 @smetjesmee ... en het zou mooi zijn moest je van Kia Motors BE een extra beloning krijgen omdat je zo lang moest wachten Waarschijnlijk wacht jij al het langst van al...? Ik weet het niet en stelde ook al de vraag i.v.m." Broosje -lijst " maar , jammer maar waar , daar koopt men niks mee - dealer geeft alvast geen compensatie , want hij krijgt er zelf ook geen van Kia ???? Thx Rolly Quote
smetjesmee Geplaatst 25 Oktober, 2011 Geplaatst 25 Oktober, 2011 klopt is 9 maand, MAAR HET BLIJFT LANG WACHTEN hé 't Is net zoals in verwachting zijn van een kind... 9 maanden leven in euforie, met toch wat lichte onzekerheid en angst voor wat komen zal, en vooral hoop op een goede afloop, maar eenmaal dat het er is kan je geluk niet meer op. En zoals bij alle mama's is de pijn vlug vergeten. Dat heb ik mij toch laten vertellen Veel rijgenot in jullie nieuwe aanwinst !!! Quote
KVM Geplaatst 26 Oktober, 2011 Geplaatst 26 Oktober, 2011 Yyyyhaaa vandaag zijn de papieren van de Sportage ook toegekomen, 2 dagen na de wagen, nr plaat is aangevraagd, verzekering is in orde hopelijk zijn ze bij dienst DIV van goede (werk)wil en hebben we morgen de nr plaat en kunnen we dit wknd uitgebreid genieten van de nieuwe wagen EINDELIJK EINDELIJK 9 maanden en een zwaar bevalling Quote
rasim Geplaatst 26 Oktober, 2011 Geplaatst 26 Oktober, 2011 Morgen is de dag, na 9 maanden en 9 dagen heb ik eindelijk de auto. De zwangerschap duurde 9 dagen langer dan normaal, maar beide ouders zijn heel content over de bevalling Proficiat aan alle die hun auto al hebben en veel moed aan de wachtende! Groetjes, rasimo Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.