Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hey Rolly, volgens mij is die dealer met je voeten aan het spelen.Dat die trekhaak er nog niet is kan ik begrijpen(heeft hij gewoon te lang mee gewacht om te bestellen).Wel belachelijk zijn excuus i.v.m te weinig stockageplaats(moet nogal een grote trekhaak zijn :lol: ).

Al 22 dagen en nog geen papieren!Ik heb iets meer dan vier maand moeten wachten op mijn Sportage en toen die was aangekomen zijn drie dagen later de papieren binnengekomen.Ik kon dan nog direct de wagen niet gaan halen dus heb ik nog tot het weekend moeten wachten maar dat lag dan bij mij :D .Maar papieren kunnen nooit zolang wegblijven zoals je dealer aangeeft(dat ligt gewoon bij hem).Gewoon eisen dat hij het tegen volgende week in orde maakt.Je hebt lang genoeg geduld gehad.De trekhaak kan hij er dan later wel op monteren.Dreig maar met het feit dat je vertrouwen in hem een fikse deuk heeft gekregen.Dreigen wanneer hij het niet snel in orde maakt je je onderhoud wel in een andere KIA garage zal laten doen(is zeker geen probleem en je houdt je garantie).Laat in ieder geval niet op je kop zitten want een wagen die al drie weken bij hun staat zonder dat er papieren voor zijn is toch te gek.

Geplaatst

@chrichri

Ik was bij dezelfde garage en ben er na de levering ook weggegaan.Nu weet ik dat er nog personen zijn die vanaf nu hun kat sturen.Maar denk maar niet dat ze daar wakker van liggen.Zij hebben zelfs geen kontakt meer opgenomen om eventueel eens over de foutgelopen punten eens als "volwassen mensen" te praten.

grtz Luc1

Geplaatst

@chrichri

Ik was bij dezelfde garage en ben er na de levering ook weggegaan.Nu weet ik dat er nog personen zijn die vanaf nu hun kat sturen.Maar denk maar niet dat ze daar wakker van liggen.Zij hebben zelfs geen kontakt meer opgenomen om eventueel eens over de foutgelopen punten eens als "volwassen mensen" te praten.

grtz Luc1

Dat is dan toch slechte reclame die zich vroeg of laat tegen hun zal keren.Wel jammer voor degenen die het nog niet wisten maar het is best om in het vervolg eerst eens wat navraag te doen over de garage(dealer) waar je je nieuwe wagen wil aanschaffen ;) .

Geplaatst

Rolly, begrijp ik dat je je auto hebt mogen aanraken, er in hebt kunnen zitten maar em niet krijgt omdat LAMLUL dealer

de auto volgens contract wil leveren, dus met trekhaak, die hij zelf te laat heeft besteld, en dan ook pas de papieren aan gaat vragen ?

Welke dealer is dat ?

Want dat KAN helemaal niet en zeker niet gezien je historie.

Ik heb geen idee hoe dealers in BE met hun klanten om gaan maar dit is echt schandalig.

Ik hoop dat de KCG van KIAMBE een succes wordt, juist vanwege dit soort ellende.

Sterkte met de laatste loodjes..

(BTW Damme en omgeving is zo slecht nog niet om tot rust te komen..zegt een meer dan 49 jaar Cadzand bezoekend lid)

Geplaatst

Officieel 6 maanden aan het wachten op mijn nieuwe stalen ros!!!

Laat ons hopen dat er snel een einde aan kan komen, misschien een mooi pakje onder de kerstboom???

Wie weet!!!! We blijven aftellen tot de dag.....

Greetz

Geplaatst

Thanks aan allen , maar wanneer de aflevering zal plaats vinden zal er nog een hartig woordje gesproken worden .

Ik neem de uitprint mee van de mail , welke ik op 19/05 reeds teruggekregen heb ,als antwoord op mijn vraag ; dus dat men achteraf trekhaak hebben moeten bestellen , is klare bull.... ; zie hieronder de bevestiging op mn vraag toendertijd .Tevens heb ik nog een mail van dezelfde datum van de zaakvoerder ter bevestiging .

E mail -adressen werden hier weggelaten .

Zijn antwoord (van de verkoper)

Hallo Roland,

De afneembare trekhaak is besteld, de evoque is gewijzigd naar Sense!

Ik hou je op de hoogte qua levering!

Met vriendelijke groeten,

Coen

Mijn vraag:

Van:

Verzonden: donderdag 19 mei 2011 12:16

Aan:

Onderwerp: kia afneembare trekhaak

Hallo , Coen

Heb eens op de site van Kia Nl gekeken , en daar staat een afbeelding en de nummers van de afneembare trekhaak voor de Kia Sportage.

Ziet er goed uit . Is het deze welke zou gemonteerd worden ? Nog een vraagsken : Is de uitvoering " Evogue " niet meer verkrijgbaar , of is dit enkel een naamwijziging naar "Sense " ? Greetz Roland

§ Onderdeelnummer

3W281ADE01 afneembare trekhaak

3W620ADE00CP 7-polige kabelset met uitschakelbare parkeerhulp

Greetz Rolly

Geplaatst

Inmiddels bijna drie maanden aan het afwachten (besteld eind augustus).

Nog geen enkel zicht op levering c.q. mogelijke leverdatum.

Wordt volgens de dealer februari, maart of april 2012.

Maar eigenlijk weet ie het niet denk ik.

Zijn er hier nog meer wachters die eind augustus besteld hebben?

Ik heb besteld: SP3 executive 1.6 pluspack pearl black.

Groetjes,

Ron

Geplaatst

Ik heb ook 23 augustus een 1.6 GDI Casa white met plus pack besteld.

Er is tijdens de bestelling gezegd dat de auto januari geleverd gaat worden!

Volgens mij gaan ze dat niet halen als ik al de berichten hier leest.

Vanmiddag ben even langs de dealer geweest maar er is nog niets in het zicht.

Het is wel raar dat dat ze niet kunnen zien hoelang het gaat duren, 3 jaar geleden een seat altea besteld en men kon,

precies zien waar de auto was of hoelang het nog ging duren.

Groet Willem

Geplaatst

Het is wel raar dat dat ze niet kunnen zien hoelang het gaat duren, 3 jaar geleden een seat altea besteld en men kon,

precies zien waar de auto was of hoelang het nog ging duren.

Groet Willem

Kia is er mee bezig om ook zo'n systeem te ontwikkelen, waardoor vrij

exact kan worden aangegeven wanneer de auto geleverd gaat worden.

Geplaatst

Hallo,

Gisteren maar weer eens bij de dealer geweest.

Onze auto staat in dock zoals dat heet.

Dus klaar voor transport naar de dealer. :D

Levering 3 dec. :D

Besteld begin juni.

2.0 auto x-clusive casa white.

Klein detail,de dealer had precies de zelfde als ons besteld voor een klant van hem(aleen in het zwart) in oktober.

Had die al binnen.

RIJD DUS NU AL ROND. :blink::blink:

Zeg mij het maar. :huh:

Greetz beertje.

Geplaatst

ik heb inmiddels begrepen dat de fabriek op kleur werkt. Dat wil zeggen bijv. 100 zwarte, 100 rode, 100 witte. Als "jouw" kleur net geweest is moet je dus wachten totdat die kleur weer aan de beurt is. Bestellingen die later zijn gedaan maar met de kleur ronde die dan draait meegenomen kan worden kan die auto eerder worden uitgeleverd.

tja, het is een manier van produceren........

Geplaatst

Kan toch niet, modernste fabriek momenteel , of is het idd zo effectief

op deze manier produceren.Van wie of waar komt deze mededeling af?

Geplaatst

Bij mijn vorige werkgever werkten we ook altijd per kleur; eerst de lichtste kleuren en later in de week de donkere tot zwart als laatste; daarna werden de walsen gereviseerd; je kunt je voorstellen dat een het veel goedkoper is om je machines niet telkens af te zetten om alles grondig schoon te maken, maar in 1 kleur door te produceren.

Geplaatst

Deze mededeling kwam van de dealer af waar ik mijn heerlijke (lease) sportage had besteld en in september jl heb afgehaald. Gezien de meldingen dat sommige mensen hun sportage eerder hebben gekregen maar later besteld hadden acht ik het niet onwaarschijnlijk.

Geplaatst

Gezien het toch wel grillige verloop in afleveringen zou het idd wel eens zo kunnen zijn.

Had het nog niet eerder vernomem deze productiemethode.

grtz

Geplaatst

Oke dat geloof ik allemaal wel,maar het kan toch geen verschil van ruim 4 maanden zijn??????? :blink::blink:

greetz

Geplaatst

Nou sommige dealers waren zo slim om een aantal orders te plaatsen zonder klant. Ik kon gebruik maken van een order die al 4 maanden eerder was geplaatst waardoor ik "maar" ca. 3 maanden hoefde te wachten. Het kan zijn dat de mensen die hem eerder hebben gekregen gekoppeld zijn aan de eerder geplaatste orders.

Geplaatst

@bbonnie ;

veel rijgenot toegewenst , na zo lang wachten .

U hebt 8 dagen voor mij besteld ; voor die van mij echter ( staat reeds bij dealer sinds 26 okt .) is het nog steeds wachten op de papieren .

Die zijn beloofd voor vandaag ????? Hopelijk klopt het ditmaal , dan kan hij eindelijk ingeschreven worden .

Greetz Rolly

Geplaatst

hallo alle wachtende

Wij hebben afgelopen vrijdag het telefoontje gehad waar we allemaal op wachten.

Onze kia sportage 2.0 automaat pluspack cassa white met alu treeplanken en sideplate en rubbermat in kofferbak en parrot handfree bellen word donderdag 8 dec geleverd.

23 jullie besteld dus iets meer dan 4 maanden gewacht, dat valt dan nog mee, terwijl een wachttijd van 6 maanden was afgegeven.

Dus voor ons nog een verlaat sinterklaas cadeau en een fijn kerst cadeau.

Als we de eerste fotos hebben gemaakt zal ik ze op de site plaatsen en verder iedereen veel sterke met het wachten.

greetz dominique

Geplaatst

Hallo allen , gisteren om 15u00 werd uiteindelijk de wagen afgeleverd .

Dit is na 301 dagen ofte 43 weken juist ofte op 2dagen na net geen 10 maanden .

Beloofde levertijd was 20 weken . Na de papieren , nu nog wachten op " gelijkvormigheidsattest" ??? Is wel reeds ingeschreven , maar heb dit nodig voor keuring trekhaak .

Nog een discussie gehad i.v.m. verkeerde trekhaak wat een kleine domper op de feestvreugde zette , maar zoals andere forumleden , een beetje gerelativeerd en na onderhandelen wagen meegenomen , want zou anders misschien nog enkele weken geweest zijn .

Eerste rijindruk ( nog geen 100 km gebold ) is wel goed .

Foto's en relaas van de story volgt .

Greetz Rolly

Geplaatst

Joepieeeeeeeeeeeeeee!!!!!! :clap::clap:

Eindelijk onze sportage wordt volgende week vrijdag geleverd. :adanku:

Vanmorgen bij de dealer Blokhuis in nijkerk geweest,en hij had hem zojuist binnen gekregen. :D

Meteen met hem een afspraak gemaakt,alleen de trekhaak er nog onder en dan rijden maar. :D:lol:

Nog maar 1 weekje wachten. ^_^

FF de balans:

Besteld begin juni Kia Sportage 2.0 cvvt x-clusive automaat plus trekhaak.

Wordt geleverd 8 dec.

Greetz een gelukkig beertje :D

Geplaatst

Hallo allen , gisteren om 15u00 werd uiteindelijk de wagen afgeleverd .

Dit is na 301 dagen ofte 43 weken juist ofte op 2dagen na net geen 10 maanden .

Beloofde levertijd was 20 weken . Na de papieren , nu nog wachten op " gelijkvormigheidsattest" ??? Is wel reeds ingeschreven , maar heb dit nodig voor keuring trekhaak .

Nog een discussie gehad i.v.m. verkeerde trekhaak wat een kleine domper op de feestvreugde zette , maar zoals andere forumleden , een beetje gerelativeerd en na onderhandelen wagen meegenomen , want zou anders misschien nog enkele weken geweest zijn .

Eerste rijindruk ( nog geen 100 km gebold ) is wel goed .

Foto's en relaas van de story volgt .

Greetz Rolly

eindelijk rolly,gefeliciteerd!!!!!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...