Jump to content
Onderdelenshop24.com

Pap, bedankt voor het lenen. O ja, enne...

Recommended Posts

Posted

Tja, da's pech.. en een stukje onervarenheid.

Door de hoge deuren zie je niet alles en zo'n paaltje (toch?) is snel vergeten al had je hem gezien..

T'is maar blik en zoon heeft ook zijn leer momentje gehad :rolleyes:

Posted

Ik heb mijn vaders auto

ook n keer total loss gereden, op de snelweg met ijzel, links en rechts tegen de vangrail. Maar geen gewonden en de auto was allrisk verzekerd, dus inderdaad het was maar blik.

Posted

Dat heb ik ook gehad. Nota bene ook op vader dag.. nog geen 5 minuten bij huis vandaan kon ik hem bellen dat ze auto total loss was.

Zonde van de schade, maar het is te repareren.

Guest Angelique
Posted

Oepz :blink:

Hoeveel jaar zakgeld inhouden is dat :wacko:

Posted

Wat sneu nou! :(

Zouden stootstrips misschien geholpen hebben ? :)

Posted

Tja en dan zet ie em voor de deur en................. dan klapt ie de spiegels niet eens ff in.... :lol:

• 2 weeks later...
Posted

Volgens mij is er dan geen sprake meer van een corrigerende tik......:(

Heb je twee keer schade!!

Posted

Ik hoop dat de schade naar tevredenheid is gemaakt en dat BFP met zijn zoon een hartig woord gesproken heeft en een afspraak heeft gemaakt tot het terug betalen van de kosten ook al heeft de verzekeringsmaatschappij deze vergoed.

Posted

Ik zal even een update geven, jongens.

De auto wordt volgende week gerepareerd.

Er komen twee nieuwe deuren in en de dorpel wordt uitgedeukt en overgespoten.

Mijn zoon is van rechts aangereden door een Renault. Hij zag 'm gewoon niet aankomen.

De klap scheen toch wel hard te zijn, want de Sportage kwam met de rechterwielen los van de grond.

De Renault is total loss verklaard.

Als ik dan naar de schade kijk, dan neem ik mijn petje af voor de constructie van de Sportage.

Stevig bakkie.

Posted

Dat wordt een beste kostenplaatje dan als de andere auto total is... Succes met de boel afhandelen, belangerijkste is dat alle betrokkenen in orde zijn.

Posted

Mijn zoon is van rechts aangereden door een Renault. Hij zag 'm gewoon niet aankomen.

De klap scheen toch wel hard te zijn, want de Sportage kwam met de rechterwielen los van de grond.

De Renault is total loss verklaard.

Oww maar dat is een ander verhaal, niks paaltje dus.

Ja da's pech en dat heb ik in 010 ook eens mogen ervaren, maar die gast was er dan ook echt op uit.

Zat vast een dinnetje naast zoon, die is nog wel heel ?

Dan heb je toch een veilige auto, paps :wink:

(in je vorige audi waren ze midscheeps geraakt en dat had minder goed uit kunnen pakken.)

idd sterkte met de verzekering.

Stoppen met roken helpt ook trouwens, w.b. geld......

Posted

Nou Staat ik voor de stoplichten te wachten en ineens eenknal vliegt er iemand achterop mijn sportage knetterend en vloekend uitgestapt.

zie ik de voorkant van de auto die achterop de Kia heeft gezeten nummerplaat opgevouwen bumper scheef en de jonge man zit nog achter het stuur met beide handen aan het hoofd en verontschuldigd zich met de woorden sorry sorry mijn voet geleed van de koppeling.

op dat moment kun je wel weet ik niet wat met die iemand.

en durfde bijna niet naar de achterkant van de sportage te kijken maar kijkendenaar mijn achterkant niks te zien aan schade pffffffff dat viel al weer mee .

ik denk dat mijn afneembare trekhaak de klap had opgevangen (kogel zat er niet op)

maar toch maar even de schade papieren ingevuld en morgen maandag maar even naar de dealer en kijken of er achter de bumper geen kromme steunen of dergelijke zijn

Posted

Nou Staat ik voor de stoplichten te wachten en ineens eenknal vliegt er iemand achterop mijn sportage knetterend en vloekend uitgestapt.

zie ik de voorkant van de auto die achterop de Kia heeft gezeten nummerplaat opgevouwen bumper scheef en de jonge man zit nog achter het stuur met beide handen aan het hoofd en verontschuldigd zich met de woorden sorry sorry mijn voet geleed van de koppeling.

op dat moment kun je wel weet ik niet wat met die iemand.

en durfde bijna niet naar de achterkant van de sportage te kijken maar kijkendenaar mijn achterkant niks te zien aan schade pffffffff dat viel al weer mee .

ik denk dat mijn afneembare trekhaak de klap had opgevangen (kogel zat er niet op)

maar toch maar even de schade papieren ingevuld en morgen maandag maar even naar de dealer en kijken of er achter de bumper geen kromme steunen of dergelijke zijn

UPDATE: vandaag even bij de dealer geweest en daar de sportage op de hefbrug gezet en samen met een monteur gekeken of we shade kunnen vinden.

maar niks aan shade kunnen vinden pfffff weer een opluchting mijn heilige koe is er weer goed van af gekomen.

Posted

Ik stond dit weekend geparkeerd in een woonerf en de Picanto is toen geraakt toen een Hyundai Tucson achteruit wilde rijden.

De chauffeur was wel zo netjes om aan te bellen en te vertellen wat hem gebeurd was.

De Hyundai had een flinke deuk in zijn achterbumper en mijn Picanto enkele krasjes over de bumper(op 2 plekjes was alle verf verdwenen), de dagrijverlichting en op de koplamp. Het pleit wel door de degelijkheid van de Picanto :).

Vanavond dus maar even naar de garage om de schade te laten taxeren.

Gelukkig is er niets bijzonders mis mee, want we willen zaterdag met deze auto op vakantie naar Engeland.