Remko .me Geplaatst 24 September, 2011 Geplaatst 24 September, 2011 Afgelopen week heb ik me enorm zitten verdiepen in het aanschaffen van een nieuwe auto. Wat!? Ja inderdaad een nieuwe auto. Mijn auto is nu 1,5 jaar oud en kost enorm veel in de maand omdat de wegenbelasting erg hoog is geworden. Ik heb nu de Kia Venga en dat is natuurlijk een mooie auto. Ik heb vanmiddag een proefrit gereden in de nieuwe Kia Rio. De Kia Rio is echt een super mooie auto om te zien en je kunt echt veel packs kopen om hem compleet te maken. Ik zelf heb gekozen voor alle packs op de auto. Hiermee is hij nog completer dan de Kia Venga. Ook heb ik de velgen gekozen die ook op de foto's te zien zijn. Ik heb vanmiddag mijn handtekening gezet onder de offerte en daarmee is het officieel; ik heb een nieuwe auto! Hiermee ga ik 127 euro per maand besparen omdat de nieuwe Rio een eco auto is en hier geen wegenbelasting voor hoeft te betalen. Daarnaast rijdt hij enorm zuinig en kan ik per liter 6-8km meer rijden dan met mijn oude auto! Over twee weken mag ik mijn nieuwe aanwinst ophalen! De Rio heeft o.a. de volgende functies: Lederen stuur, lederen pook, bekleding Knibo, Climate control, Led dag verlichting, Led achterverlichting, smart key (geen sleutel meer nodig), bluetooth, navigatie, parkeersensoren, regensensoren, automatische verlichting, fotolijst in dashboard, multimedia systeem, Cruise Control, Speed limiter, gekoeld dashboard kastje, automatische ontwasemingsfunctie, bochtverlichting, en nog heel veel meer! Ik ben echt onwijs blij met mijn aankoop. Over twee weken mag ik mijn auto ophalen! Bedankt Peterrrrr
Jantje.2 Geplaatst 24 September, 2011 Geplaatst 24 September, 2011 Leuke auto remko! Ik ben in afwachting van mijn toyota aygo.. Ook in verband met de hoge wegenbelasting op de pro ceed
Gast Warmentuuter Geplaatst 24 September, 2011 Geplaatst 24 September, 2011 Mooie auto. Je hebt hem nog wel niet maar alvast veel plezier met je nieuwe aankoop toegewenst. groet, Warmentuuter
betominice Geplaatst 24 September, 2011 Geplaatst 24 September, 2011 je heb een gave bak gekocht remko echt mooi had hem nog niet in het wit mogen bewonderen maar is echt mooi veel plezier ermee
bigwade Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 De vraag is.. wordt het een witte ? Dat staat nergens..
Smart Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 OMG! Wit......dat wordt een poetsworkshop! Mooie auto Remko!
Remko .me Geplaatst 25 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2011 Ja wit voor deze poetskoning! Ik laat zien dat ook wit net als blauw kan glimmen! Wit staat de Rio het mooiste! Hij is veel luxer dan mijn venga. Ik had eerst beige als kleur in gedachten maar toen zag ik hem in wit en was meteen verkocht! Wit is trouwens gebroken wit in dit geval. Mag hem over 2 weken ophalen, op zaterdag. Heb alle mogelijke pakketten en opties gedaan.
bigwade Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 Leuk hoor, echt En ehhhh, vlotte actie ook trouwens.. Kreeg je nog wat terug voor dat ouwe hok ?
Remko .me Geplaatst 25 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2011 Ja bovenverwachting goed. Ik had al bijna 60.000km op de teller en moest voor de nieuwe rio volledig compleet en inclusief alle mogelijke packs en navigatie niet heel veel bijbetalen. Ik stond voor de keuze, of de Venga tot 7 jaar garantie oprijden of nu de omslag maken en sowieso wegenbelasting besparen. Maar naast de wegenbelasting rijdt de Rio veel zuiniger. Qua grootte lever ik niet heel veel in. In december 2012 gaan wij samenwonen in Amersfoort, ook de reden dat ik dan de auto minder nodig ben en minder km rijdt heeft ons doen besluiten deze keuze nu te maken. Ook de velgen die eronder zitten zijn mooi 17inch vond ik zelf. Ik was echt aangenaam verrast hoe lekkerder de Rio rijd. De Venga is dan echt stug en sturen valt toch wat lekkerder bij de Rio. Heeft misschien ook met de 17inch velgen te maken maar toch viel mij dit direct op. Zodra ik hem mag ophalen plaats ik betere kiekjes van de auto, zoals jullie van mij gewend zijn. Bedankt voor de leuke reacties!
Gast Angelique Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 Een witte....wat leuk Gefeliciteerd met je nieuwe auto
Peterrrrr Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 Gefeliciteerd met je nieuwe auto... ik had wel een verhaal verwacht over hoe goed je geholpen bent bij die fijne dealer in Breda hahaha En wit staat de Rio super !
Remko .me Geplaatst 25 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2011 Dat komt bij oplevering Peterrrr .... ben benieuwd hoe de dealer in Breda mij verrast
bigwade Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 Ga je dan voor OH en garantie ook naar Breda vanuit Amersfoort ? Leuk te combineren met een dagje uit hoor..
Remko .me Geplaatst 25 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 25 September, 2011 Garantie is Kia, dus niet dealer afhankelijk. Maar idd, ik woon nu nog in Sliedrecht dus dat kan prima vanuit hier, 20-30 minuten. Vanuit Amersfoort idd leuk dagje uit, Breda is leuk om te winkelen.
Smart Geplaatst 25 September, 2011 Geplaatst 25 September, 2011 Ga je dan ook Remko.eco heten........?
Alex VB Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 ZO.. Eindelijk weer eens een bericht van Remko.. En wat voor een bericht.. Van harte met de aanschaf van deze Rio Remko.. @Peterrrr, Ik hoop dat je wel forumkorting hebt gegeven
MauS Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 OMG! Wit......dat wordt een poetsworkshop! We gaan toch niet schelden he Smart ? Heb alle mogelijke pakketten en opties gedaan. Welke kleur Leer heb je genomen ? en stoelverwarming is heerlijk verder hele mooie auto Remko! gefeliciteerd!!! welke motor heb je genomen ? en onthou: wit is de sh*t de Rio is erg mooi, ik kijk uit naar de 3 deurs... maar eerst nog maar even een paar jaartjes sturen in mijn 3 deurs Picantooo
sportagent1 Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 na de sportage 3 het mooiste model van kia, prachtige auto!
jos16 Geplaatst 26 September, 2011 Geplaatst 26 September, 2011 Wow, gave auto heb je gekocht. Ik vond de nieuwe Rio direct al schitterend, maar als ik de foto zie van je nieuwe aanwinst....echt gaaf. Goede kleur voor deze Rio, benieuwd naar je foto's als je de auto hebt. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en veilige kilometers maken.
Remko .me Geplaatst 26 September, 2011 Topic Starter Geplaatst 26 September, 2011 Bedankt! Super leuke reacties! Ik ben echt blij met mijn keuze! @MauS Geen lederen stoelen en stoelverwarming, ik heb niks met lederen stoelen daar krijg ik altijd kriebels van als ik daar op moet zitten haha. Heb de 1.2 gekozen i.v.m. wegenbelasting. Hij trekt goed ondanks dat het een 1.2 is! Hij is natuurlijk niet zo zwaar, dat scheelt enorm. @Jos16 bedankt! Je kent me, zodra ik mijn nieuwe aanwinst heb, plaats ik veel foto's!
MauS Geplaatst 27 September, 2011 Geplaatst 27 September, 2011 @MauS Geen lederen stoelen en stoelverwarming, ik heb niks met lederen stoelen daar krijg ik altijd kriebels van als ik daar op moet zitten haha. Smaken verschillen natuurlijk, ik heb erin gezeten op de autorai op het leder erg fijn! maar zoals gezegd: de 1 vind het fijn de ander vind het niets vind het altijd wel erg mooi staan. en Wit is altijd mooi! (heb ik zelf ook) maar vind dit ook wel echt een hele hele mooie kleur bij de Rio: Electric Blue Betreft hier een Diesel want bij de Benzine-uitvoering krijg je die 2 mooie ronde pijptjes erbij
Aanbevolen Berichten