Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Je zou toch denken dat ze van alle onderdelen die kapot kunnen gaan, wel één van op voorraad hebben ergens in Europa.

Wel erg vervelend dat je door dit onderdeel je auto helemaal niet meer kunt gebruiken voor zo'n lange tijd.

Geplaatst

Dat zou je idd denken, maar de praktijk is helaas anders. Het heeft plaatsgevonden van 9 op 10 oktober jl. en als

het tot de 31 okt. gaat duren dan is de auto 3 weken weg geweest... nu maar hopen dat ze hiermee niet de

levertijden achter na gaan, want dan kan het nog veel langer gaan duren, en wordt het misschien wel 2012 (LOL)

Als tijdelijke auto (wat heet) heb ik een benzine uitvoering van de Ford C-Max van juli van dit jaar, maar die ga

ik niemand aanraden. Erg kaal en rijden als een dweil... Ondanks dit geintje waar de kwaliteit van Kia niets mee

te maken heeft ben ik nog steeds er blij met mijn Kia.

Je zou toch denken dat ze van alle onderdelen die kapot kunnen gaan, wel één van op voorraad hebben ergens in Europa.

Wel erg vervelend dat je door dit onderdeel je auto helemaal niet meer kunt gebruiken voor zo'n lange tijd.

Geplaatst

Dat zou je idd denken, maar de praktijk is helaas anders. Het heeft plaatsgevonden van 9 op 10 oktober jl. en als

het tot de 31 okt. gaat duren dan is de auto 3 weken weg geweest... nu maar hopen dat ze hiermee niet de

levertijden achter na gaan, want dan kan het nog veel langer gaan duren, en wordt het misschien wel 2012 (LOL)

Als tijdelijke auto (wat heet) heb ik een benzine uitvoering van de Ford C-Max van juli van dit jaar, maar die ga

ik niemand aanraden. Erg kaal en rijden als een dweil... Ondanks dit geintje waar de kwaliteit van Kia niets mee

te maken heeft ben ik nog steeds er blij met mijn Kia.

Misschien een hele stomme vraag: heeft carglass niet ergens zo'n dak in het magazijn liggen?

Geplaatst

Ik heb ook wel eens wat besteld wat niet in Europa voorradig was voor mijn Kia Sportage. Binnen 3 weken was het uit Korea.

Geplaatst

Bedankt voor je reactie maar ik snap niet wat dat met dit topic te maken heeft.

Of zie ik iets over het hoofd? :D

Discussie ging over de leveringsproblemen van sommige onderdelen zoals een panoramadak.

KMNL heeft daarover in dat bewuste topic het één en ander verteld juist m.b.t. die leveringsproblemen.

Niet meer en niet minder.

Oké, back OT!

Ik vind persoonlijk de levering van het panoramadak niet heel erg lang duren, zeker gezien de lange levertermijnen

van de Sportage 3 wanneer besteld met dat panoramadak. Je kunt voorlopig even rijden met een leenauto toch?

Het blijft vervelend, maar de oplossing is nabij. Nog maar 13 nachtjes slapen.....;)

Geplaatst

Ik vind de levering van dat Panorama dak ook wel mee vallen.

Zeker gezien in het licht van het antwoord in de laatste topic van KNML zoals Smart bedoeld.

Zou graag zien dat het panoramadak ook per vliegtuig werd ingevlogen naar Slowakije.

Had ik misschien nu rondgereden in mijn bestelde SPIII met panoramadak.

Groet,

Vand.m

Geplaatst

Discussie ging over de leveringsproblemen van sommige onderdelen zoals een panoramadak.

KMNL heeft daarover in dat bewuste topic het één en ander verteld juist m.b.t. die leveringsproblemen.

Niet meer en niet minder.

Oké, back OT!

Ik vind persoonlijk de levering van het panoramadak niet heel erg lang duren, zeker gezien de lange levertermijnen

van de Sportage 3 wanneer besteld met dat panoramadak. Je kunt voorlopig even rijden met een leenauto toch?

Het blijft vervelend, maar de oplossing is nabij. Nog maar 13 nachtjes slapen.....;)

Oke duidelijk, alleen gaat het wel over complete auto's waarvan men op onderdelen zit te wachten en niet als je zelf een los onderdeel nodig hebt. Is toch even iets anders.

Back to topic :rolleyes:

Geplaatst

Nee, hebben we nagevraagd, maar die hebben geen glazen daken op voorraad, en omdat het een zeldzaam product is leveren ze in die gevallen uitsluitend origineel werd mij verteld.

Misschien een hele stomme vraag: heeft carglass niet ergens zo'n dak in het magazijn liggen?

Geplaatst
Oke duidelijk, alleen gaat het wel over complete auto's waarvan men op onderdelen zit te wachten en niet als je zelf een los onderdeel nodig hebt. Is toch even iets anders.

Nou nee, die panoramadaken moeten ook geproduceerd worden in grote aantallen en dat vergt de nodige grondstoffen en tijd.

Tel daarbij op dat je meer dan 1 miljoen mogelijkheden hebt om een Sportage 3 aan te kleden en je snapt waarom de levering

van de Sportage 3 niet helemaal is gelopen, zoals men zou verwachten. Het succes van dit model ontging de Koreanen natuurlijk

niet, maar hun aloude en beproefde systeem van telkens één type Sportage bouwen op de assemblagelijn met bepaalde

fabrieksopties was niet meer van deze tijd. KMNL doelt ook op die veranderingen in de fabrieken, waarbij nu meer te voorspellen

is wanneer een Sportage geleverd kan worden. Volgend jaar moet dat op 100% zekerheid zitten.

Dat het panoramadak daarom zo snel geleverd kan worden is op grond van bovenstaand verhaal best wel snel te noemen.

En wie kan nu zeggen dat zijn panoramadak rechtstreeks is ingevlogen vanuit Korea? Houston we have no problems......!:lol:

Geplaatst

Tuurlijk, kan het idd ook positief benaderen...

Nou nee, die panoramadaken moeten ook geproduceerd worden in grote aantallen en dat vergt de nodige grondstoffen en tijd.

Tel daarbij op dat je meer dan 1 miljoen mogelijkheden hebt om een Sportage 3 aan te kleden en je snapt waarom de levering

van de Sportage 3 niet helemaal is gelopen, zoals men zou verwachten. Het succes van dit model ontging de Koreanen natuurlijk

niet, maar hun aloude en beproefde systeem van telkens één type Sportage bouwen op de assemblagelijn met bepaalde

fabrieksopties was niet meer van deze tijd. KMNL doelt ook op die veranderingen in de fabrieken, waarbij nu meer te voorspellen

is wanneer een Sportage geleverd kan worden. Volgend jaar moet dat op 100% zekerheid zitten.

Dat het panoramadak daarom zo snel geleverd kan worden is op grond van bovenstaand verhaal best wel snel te noemen.

En wie kan nu zeggen dat zijn panoramadak rechtstreeks is ingevlogen vanuit Korea? Houston we have no problems......!:lol:

Geplaatst

Tuurlijk, kan het idd ook positief benaderen...

Je zal idd. met een "exclusieve" wagen rijden laugh.gifwink.gif

Geplaatst

Je zal idd. met een "exclusieve" wagen rijden laugh.gifwink.gif

Hoeft niet eens exclusief te zijn. Je zal een Saab hebben en een onderdeeltje nodig hebben. Dat was vroeger al een probleem en nu helemaal. Dan doe je een rondedansje als je maar 3 weken hoeft te wachten...

Geplaatst

van de Sportage 3 wanneer besteld met dat panoramadak.

Precies.. Er zit door dit grapje straks iemand nog 2 weken langer te wachten op zijn sportage met panorama dak. :D

Geplaatst

Zo'n dak moet toch ruim op voorraad zijn in elk EUland lijkt me.

Lekker met een vette hagelbui.

Die daken gaan mij wat te vaak kapot (elk merk)

Aja, luxe he :D

Geplaatst

Het hoeft natuurlijk niet in elke EU land op voorraad te liggen; je moet even kijken hoeveel van die specifieke daken er rondrijden; het percentage dat jaarlijks kapot gaat (dat zal onder de 1 % liggen mag ik hopen) en dan hou je een halfjaars-voorraad aan, met een minimum-niveau.

Geplaatst

Kijk uit! Met deze antwoorden kan de TS'er natuurlijk helemaal uit zijn (glazen) dak gaan......:rolleyes:

Geplaatst

Lachen... (zie foto) dacht dat ik met een Sportage beter af was... De Saab was niet verkeerd hoor, maar toch, t'is (t'was) een SLaab...

Hoeft niet eens exclusief te zijn. Je zal een Saab hebben en een onderdeeltje nodig hebben. Dat was vroeger al een probleem en nu helemaal. Dan doe je een rondedansje als je maar 3 weken hoeft te wachten...

post-5040-0-29989900-1319033066_thumb.jpg

Geplaatst

Lachen... (zie foto) dacht dat ik met een Sportage beter af was... De Saab was niet verkeerd hoor, maar toch, t'is (t'was) een SLaab...

En toch....toch is/was het een mooie, eigenwijze en redelijk exclusieve auto op de Nederlandse wegen. Ik blijf Saabs übercoole wagens vinden.

Tis jammer dat het straks mogelijk een geheel Chinese 'clown' gaat worden. Met speciale airbags voor het gemonteerde pantserplastic in het

binneninterieur en hondenkontenbont met leergeur....hahaha!:lol:

Even afgedwaald, nu weer OT......

Geplaatst

En toch....toch is/was het een mooie, eigenwijze en redelijk exclusieve auto op de Nederlandse wegen. Ik blijf Saabs übercoole wagens vinden.

Tis jammer dat het straks mogelijk een geheel Chinese 'clown' gaat worden. Met speciale airbags voor het gemonteerde pantserplastic in het

binneninterieur en hondenkontenbont met leergeur....hahaha!:lol:

Even afgedwaald, nu weer OT......

Exclusieve Opel zul je bedoelen.... :D :D :D

Geplaatst

Vriendje van me was in 1993 oid not amused toen ik zijn splinternieuwe lease Saab een opgeleukte Ascona noemde, haha!

Geplaatst

:1174193: aaahhh joh, maak je niet druk, da's bijna 20 jaar geleden... maar je zat toen al in de goede richting hahaha...

Vriendje van me was in 1993 oid not amused toen ik zijn splinternieuwe lease Saab een opgeleukte Ascona noemde, haha!

Geplaatst

Shit, je hebt me door...:lol:

:lol::D:lol:

Wat betreft die foto? Toen ik die foto zag twijfelde ik even of hij die wagen niet stiekem de vijver in aan het duwen was.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...