r.vanrookhuizen Geplaatst 4 November, 2011 Geplaatst 4 November, 2011 Hallo, Bij gebrek aan een clubmeeting morgen naar de TEST dag. Gaan er veel PICANTO,s heen? Ronald Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 4 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2011 Zaterdag 05 november a.s. De hele dag bij de KIA dealer. Mijn KIA testdag. Uw KIA wordt getest op 15/17 punten en U ontvangt een attentie. Hele dag. Uitnodigingen zijn verstuurd via "mijnkia" internet Ronald Zonder afspraak mag ook staat er op. Quote
bigmac Geplaatst 4 November, 2011 Geplaatst 4 November, 2011 ik zit niet in de buurt van mijn dealer morgen, maar misschien dat ik bij de plaatselijke dealer dan ga kijken; enkel voor de attentie hoor, want over 10 dagen staat de 15.000 km beurt al gepland. Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 4 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2011 nou dat wordt gezellig morgen...........................................................................................Ronald Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 4 November, 2011 Geplaatst 4 November, 2011 nou dat wordt gezellig morgen...........................................................................................Ronald Waarom met een nieuwe auto een wintercheck laten doen?? Quote
pica3deur Geplaatst 4 November, 2011 Geplaatst 4 November, 2011 Waarom met een nieuwe auto een wintercheck laten doen?? Dat idee had ik dus ook Quote
Crum Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 waarschijnlijk voor de gratis attentie...we zien ook elk jaar auto's komen die de weken ervoor een grote beurt hebben gehad Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 5 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2011 Mijn Picanto is van Augustus Dan is een kleine service beurt toch niet overdreven? Hoef toch geen toestemming te vragen? Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Kia nodigt je toch uit, hoe dan ook....ja toch, niet dan? Ze lokken je zelfs met een leuke attentie! Heren, dames wat is het geworden, maak uw keuze: 1. een sleutelhanger? 2. een cadeaubon van € 50,00 om de navi-update van € 169,00 aan te kunnen schaffen? 3. een bandenspanningsmeter? 4. 1 liter motorolie? 5. 1 liter antivries? 6. een petje met Kia logo? 7. een veiligheidsvestje met Kia logo? 8. een lifehammer met gratis installatie? 9. een lekkere traktatie? 10. ..........! Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Mijn Picanto is van Augustus Dan is een kleine service beurt toch niet overdreven? Hoef toch geen toestemming te vragen? Nee hoor iedereen is daar vrij in. Ik ben zelf principieel tegen verspilling, daarom ga ik niet. De ''gratis'' wintercheck is niet gratis...niets is gratis muv van de spreekwoordelijke zon dan. Kia staat in de top 10 van merken in Nederland voor reclame uitgaven (rond de €850 per verkochte auto). Geef daar minder aan uit en maak de auto's goedkoper, dat is de beste reclame. Die gratis wintercheck betaal je dus zelf en als je pech hebt word je ook nog van alles aangesmeerd onder het mom van ''veiligheid tijdens de winter''. Wij laten ons graag angst aanpraten in Nederland en kopen massaal winterbanden om vervolgens nog sneller te gaan rijden onder slechte omstandigheden waardoor het effect weer helemaal verloren gaat. Maar goed, dat moet ieder voor zich weten. Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 5 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2011 Nou,nou. Het viel allemaal wel mee. Kosten voor de Dealer:1 koffie uit de automaat zelf gepakt. Auto was in 10 minuten 'getest'. Praatje gemaakt met monteurs over alles wat ik zelf op mijn Picanto gebouwd heb. Led verlichtind ,achteruit rijd instalatie,afstandbediening deur vergr/klapsleutel,stryping,sportuitlaat,bekledingheoes,armsteun. Was met kwartier weer weg, DE ATTENTIE? Luisiferdoos met 2 waxinelichten.....IK vind het leuk. Er stonden nog enkele tientallen in de rij die lang moesten wachten omdat die auto,s ouder zijn en de brug op moesten. Er was ook koek en zo. Toch leuk! Ronald Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Luisiferdoos met 2 waxinelichten.....IK vind het leuk. Toch? Voor de donkere dagen of i.p.v. xenonverlichting......hahaha! Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Hmmm..2 waxinelichtjes he? Begin nu toch te twijfelen of ik mijn principes laat varen... Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Die waxinelichtjes, is dat bedoeld voor: a. de donkere dagen voor kerst b. de vele lichtpuntjes van Kia c. om niet tegen de lamp te lopen... d. als optische illusie e. het licht ergens op willen werpen f. de ultieme sfeermaker g. alle korte lontjes op het forum h. de deurrubbers te smeren in de winter (meerdere antwoorden mogelijk) Quote
bigwade Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Echte Xenos verlichting. Je kunt er ook mee gooien, naar een koets bijv. Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Echte Xenos verlichting. Je kunt er ook mee gooien, naar een koets bijv. Je doelt op antwoord e.? Quote
Gast Jeroen66475 Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Die waxinelichtjes, is dat bedoeld voor: a. de donkere dagen voor kerst b. de vele lichtpuntjes van Kia c. om niet tegen de lamp te lopen... d. als optische illusie e. het licht ergens op willen werpen f. de ultieme sfeermaker g. alle korte lontjes op het forum h. de deurrubbers te smeren in de winter (meerdere antwoorden mogelijk) Ik ga voor i: Je Picanto op te warmen Quote
r.vanrookhuizen Geplaatst 5 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2011 Er zaten geen houders bij dus niks te gooien. Princieses????????????/niet doen!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
Preston Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 @ Rookhuizen .. Je bent nog wat vergeten !! Behalve de 2 waxinelichtjes... de stuk of 10 EXTRA LANGE lucifers met aan de zijkant van de doos 15 cm om ze aan te schrappen ?!.. zit er ook nog het ENIGE ORGINELE KIA KAARTSPEL in de doos.. NU zijn de niet gaanders echt jaloers.. Mijn dealer ..Kooijman deed er ook nog een ECHTE HELIX balpen bij... het kon niet op !!! Quote
bigmac Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Ik ben niet geweest(geen tijd genoeg), maar zo'n kia kaartspel heb ik al. Dat is best leuk. Quote
Smart Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 .......NU zijn de niet gaanders echt jaloers.. Ja, ik kan wel janken.....! Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 5 November, 2011 Geplaatst 5 November, 2011 Al het hierboven genoemde. Twee koffie, twee cappuccino, drie stukken lekkere koek en een bon voor een wasbeurt. Stikjaloers, het kan niet anders die thuisblijvers zijn stikjaloers. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.