Wimis on Geplaatst 4 December, 2013 Geplaatst 4 December, 2013 Het is te hopen dat je niet te stout bent geweest en in de zak van Sinterklaas bent beland morgen en dus op weg bent naar Spanje. Misschien vindt jouw vrouw dat wel een aardig idee, kan zij in die mooie Sportage rijden. Het is helaas voor vrouwlief nog 4 a 5 weken verboden om SP3 te rijden (grote operatie gehad) En ja, even naar Spanje lijkt me wel wat We dwalen af.......... Quote
Jack_z Geplaatst 4 December, 2013 Geplaatst 4 December, 2013 hier op het forum dwalen we nooit af, overal zit structuur in Quote
elmerblues Geplaatst 5 December, 2013 Topic Starter Geplaatst 5 December, 2013 de cruisecontrol uitschakelt als de electronica vindt dat je te snel door de bocht gaat Dat doet hij ook als hij de ingeprogrammeerde snelheid niet voor een bepaald tijd vast kan houden. Stel je rijdt 140 op de cruise in de hoogste versnelling en je gaat in het buitenland een steile helling op. Als de snelheid dan terugvalt en het lukt hem niet om binnen (ik geloof) 30 seconden die snelheid weer te bereiken schakelt de cruise ook automatisch uit. En verder schakelt de cruise ook uit als je het koppelingspedaal intrapt (bij de handbak), vergelijkbaar met het rempedaal dus. Mensen, hou het topic zuiver a.u.b., ook fijn voor de mensen met een nieuwe SP3 die later het hele topic op hun gemak nalezen. Quote
skoebidoe Geplaatst 5 December, 2013 Geplaatst 5 December, 2013 kan iemand mij helpen,weet nog een leuke SP3"wist je dat...) maar wil het vergezellen van een foto,maar dat lukt me niet foto staat op mijn laptop maar kan hem niet invoegen in dit bericht. Als ik op image druk,dan vraagt die achter de "url",wat bedoelen ze hiermee?sorry,ben niet zo op de hoogte van dit soort dingen .... Quote
Specialmade Geplaatst 5 December, 2013 Geplaatst 5 December, 2013 @Skoebidoe, Als je een foto wilt bijplaatsen handel dan als volgt. Klik eerst (rechtsonder) op de button "gebruik volledige editor". Plaats je bericht en klik vervolgens (links onder) op "bestand kiezen". Ga naar de plaats op je pc waar de foto staat en klik op invoegen. Daarna klik je op de toets "voeg dit bestand toe". Je foto staat nu klaar om toe te voegen. Tot slot klik je rechts onder op de tekst "voeg toe aan post". Als het goed is is je foto nu toegevoegd aan het bericht. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
skoebidoe Geplaatst 5 December, 2013 Geplaatst 5 December, 2013 effe proberen....alvast bedankt Specialmade WIST JE DAT...JE SMARTKEY PERFECT PAST TUSSEN JE 2 BEKERHOUDERS IN JE SP3 HANDIG ALS JE HEM NIET IN JE SHORT OF BROEKZAK WENST TE STEKEN EN ZO VIND HEM ALTIJD WEER Quote
skoebidoe Geplaatst 5 December, 2013 Geplaatst 5 December, 2013 YES GELUKT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
skoebidoe Geplaatst 5 December, 2013 Geplaatst 5 December, 2013 En waar laten we de koffie ? in je broekzak.... 3 Quote
Pipercub Geplaatst 7 December, 2013 Geplaatst 7 December, 2013 Handrem bijstellen. Handrem bijstellen.pdf 1 Quote
Millgate Geplaatst 10 December, 2013 Geplaatst 10 December, 2013 Wist je dat... Als je een leeslampje laat branden, na 4 dagen je accu leeg is... 1 Quote
skoebidoe Geplaatst 10 December, 2013 Geplaatst 10 December, 2013 Wist je dat... Als je een leeslampje laat branden, na 4 dagen je accu leeg is... :-) Quote
Fire69 Geplaatst 10 December, 2013 Geplaatst 10 December, 2013 Goed om weten. Mijn dochter had het lampje gisteren laten branden, maar ik had het 's avonds nog gemerkt. Ik was al bang dat anders 's morgens de batterij zou leeg geweest zijn. Ik heb de lampjes wel door leds vervangen, misschien duurt het dan een paar dagen langer Quote
Fire69 Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Deze morgend iets nieuws ontdekt, wat me na een paar maand toch verraste dat dat nog mogelijk was Normaal, als je op het klok-knopje drukt (naast de cd-lade) krijg je een digitale klok als overlay. Maar als de radio uitstaat, krijg je dus het volgende: En dat blijft redelijk lang staan. Minstens 5min, daarna moest ik weg of mijn trein vertrok 1 Quote
Wimis on Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Deze morgend iets nieuws ontdekt, wat me na een paar maand toch verraste dat dat nog mogelijk was Normaal, als je op het klok-knopje drukt (naast de cd-lade) krijg je een digitale klok als overlay. Maar als de radio uitstaat, krijg je dus het volgende: En dat blijft redelijk lang staan. Minstens 5min, daarna moest ik weg of mijn trein vertrok Geinig.......... maar dan moet je wel de 2Din speler in het dashboard hebben! Is dit de LG of........ ? Quote
Fire69 Geplaatst 17 Februari, 2014 Geplaatst 17 Februari, 2014 Ja, met de 1DIN gaat dit niet lukken natuurlijk De originele LG inderdaad. Quote
elmerblues Geplaatst 18 Februari, 2014 Topic Starter Geplaatst 18 Februari, 2014 De autoradio af fabriek is ook 2-din hoor. Er bestaat geen single DIN voor de sportage. 1 Quote
Fire69 Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 Hm, nu je't zegt, was me nog nooit opgevallen Quote
Wimis on Geplaatst 18 Februari, 2014 Geplaatst 18 Februari, 2014 De autoradio af fabriek is ook 2-din hoor. Er bestaat geen single DIN voor de sportage. Ja dat is.......... het is dan een erg luchtige radio/CD! Weet nog wat de format van de Radio was in de SP2, deze SP3 zal dan hetzelfde zijn Quote
high power Geplaatst 14 April, 2014 Geplaatst 14 April, 2014 Wist je dat de sportage 2014 een organizer heeft die ook in de voorgangers past. Heb hem zelf via via gratis gekregen. Handig om bv de afstandbediening of winkelwagenmuntje op te bergen. Verstuurd vanaf mijn GT-I9305 met Tapatalk Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 14 April, 2014 Geplaatst 14 April, 2014 En hier is het nieuwe grilletje te koop: http://www.ebay.com/itm/OEM-Genuine-Parts-Front-Hood-Radiator-Grill-For-KIA-2011-2014-Sportage-R-/251433173893?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3ASportage|Year%3A2014|Make%3AKia&hash=item3a8a95c385&vxp=mtr Quote
Specialmade Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 Vandaag bij de dealer de nieuwe upgrade (3-D) grill laten monteren. Ziet er fantastisch uit, ik ben er blij mee. Grtz. Specialmade 4 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 Vandaag bij de dealer de nieuwe upgrade (3-D) grill laten monteren. Ziet er fantastisch uit, ik ben er blij mee. 3D grill Sp3.jpg Grtz. Specialmade Ziet er zeker fantastisch uit. Quote
xtra40 Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 mooie modificatie hoor je verwacht het dan weer niet Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.