Specialmade Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 mooie modificatie hoor je verwacht het dan weer niet Dat is jullie (de Pimpmasters) schuld. Ik ben aangestoken door dat virus. Alleen ben ikzelf niet zo handig. Grtz. Specialmade 1 Quote
xtra40 Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 sorry die pimp virus moet je dan n monaco zijn opgelopen hahahah wel een leuke virus dat pimp virus hoor Quote
mika kjelld Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 ziet er goed uit ben ook benieuw hoeveel mensen er 1 juni aangestoken gaan worden met het virus 2 Quote
Specialmade Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 sorry die pimp virus moet je dan n monaco zijn opgelopen hahahah wel een leuke virus dat pimp virus hoor Dat zou best eens kunnen. De incubatietijd voor het Pimpvirus schijnt vrij lang te zijn. Grtz. Specialmade 1 Quote
Jack_z Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 wat is tie mooi he een 3d grill zonder bril 1 Quote
Specialmade Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 wat is tie mooi he een 3d grill zonder bril Dat komt omdat tie gemaakt is met een 3-D printer Dan heb je geen speciale bril nodig. Grtz. Specialmade 1 Quote
kris88 Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 Doe maar specialmade bling bling. Het begint een swag cruiser te worden 1 Quote
Specialmade Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 Doe maar specialmade bling bling. Het begint een swag cruiser te worden Ik vind alles goed als je maar niet zegt dat het een Kermisauto wordt Grtz. Specialmade Quote
kris88 Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 Dat zal ik niet zeggen ben maar niet bang. Die titel heb ik al behaald dankzij jouw, tenzij je zulke taferelen als mij krijgt gaan we anders praten 1 Quote
xtra40 Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 nou ik vind het net mooi niet te overdreven word gewoon een coole bak Quote
Wimis on Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 nou ik vind het net mooi niet te overdreven word gewoon een coole bak Ik denk dat je alle types (van de KIA) een beetje op een rijtje moet gaan zetten (dirigeren) Staan we nu naast de BurgerKing of aan de overkant? Houd rekening met vogelpoep (achterin dus) vuil, vies en netjes (owhja, gepoetst) "shit................. verkeerde topic" Quote
bigwade Geplaatst 2 Mei, 2014 Geplaatst 2 Mei, 2014 Mooi grilletje idd. En op z'n oud Hollands; wat kost dat nou incl. montage ? Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Mooi grilletje idd. En op z'n oud Hollands; wat kost dat nou incl. montage ? Zie hier voor de prijslijst. (tabblad Styling) Grtz. Specialmade Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 de prijs valt ook nog mee Ze zijn via E-bay goedkoper te verkrijgen maar dan komen er nog invoerrechten bij. Daarbij moet je hem dan zelf monteren. Nu heb ik hem door de dealer laten leveren en monteren en dus MET garantie Grtz. Specialmade 2 Quote
Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Garantie op een Grille???????? Ja....... 7 jaar garantie.............................. (geintje) Nee maar wel dat ik de originele hebt en dat hij goed is gemonteerd. Zelf kan/durf ik dat niet te monteren en dan is de dealer een goede oplossing. Als ik de grille via Ebay bestel moet ik ook nog maar afwachten of het de goede is, komen er invoerrechten bij en moet ik de Pimpmasters lastig vallen. Ik weet wel dat ze (zelfs) mij met alle plezier helpen maar het is ook nog een verschrikkelijk eind rijden naar de Pimpmasters. Als ik dan alles bij elkaar optel is dit voor mij een prima oplossing. Grtz. Specialmade 3 Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Ja....... 7 jaar garantie.............................. (geintje) Nee maar wel dat ik de originele hebt en dat hij goed is gemonteerd. Zelf kan/durf ik dat niet te monteren en dan is de dealer een goede oplossing. Als ik de grille via Ebay bestel moet ik ook nog maar afwachten of het de goede is, komen er invoerrechten bij en moet ik de Pimpmasters lastig vallen. Ik weet wel dat ze (zelfs) mij met alle plezier helpen maar het is ook nog een verschrikkelijk eind rijden naar de Pimpmasters. Als ik dan alles bij elkaar optel is dit voor mij een prima oplossing. Grtz. Specialmade Snap ik helemaal, we zijn niet allemaal even handig. Overigens is die gril origineel verkrijgbaar op ebay. Quote
Specialmade Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Vandaag bij de dealer een nieuwe upgrade, shark fin antenne laten monteren. Ziet er fantastisch uit, ik ben er weer blij mee. (zie garage voor meer.....) En natuurlijk bij de KIA dealer met de twee beste monteurs van Nederland. En weer origineel met 7 jaar garantie Grtz. Specialmade 1 Quote
mika kjelld Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Jij hoeft helemaal geen facelift aan te schaffen je doet het zelf al mooi hoor nu nog de achterlichten want ik heb vandaag gehoord bij mijn dealer dat het wel past. Ik was daar voor de gordelspanners maar de haaienvin ziet er top uit Quote
Specialmade Geplaatst 30 Mei, 2014 Geplaatst 30 Mei, 2014 Jij hoeft helemaal geen facelift aan te schaffen je doet het zelf al mooi hoor nu nog de achterlichten want ik heb vandaag gehoord bij mijn dealer dat het wel past. Ik was daar voor de gordelspanners maar de haaienvin ziet er top uit Ik heb die Amerikaanse achterlichten al, alleen is dat geen LED. Grtz. Specialmade 1 Quote
Smart Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 Vandaag bij de dealer de nieuwe upgrade (3-D) grill laten monteren. Ziet er fantastisch uit, ik ben er blij mee. 3D grill Sp3.jpg Grtz. Specialmade Een hele mooie aankoop/-winst. Ben benieuwd hoe het staat op jouw auto.....! 2 Quote
bigwade Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 Een hele mooie aankoop/-winst. Ben benieuwd hoe het staat op jouw auto.....! HuH ? U heeft er naast gestaan vandaag..... Quote
Wimis on Geplaatst 1 Juni, 2014 Geplaatst 1 Juni, 2014 HuH ? U heeft er naast gestaan vandaag..... Ook gezien vandaag Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.