Smart Geplaatst 17 November, 2011 Geplaatst 17 November, 2011 Toch maar even dat laatste opgezocht, maar is niet fijn als je dat overkomt! Quote
kialoog Geplaatst 17 November, 2011 Geplaatst 17 November, 2011 Dat is idd niet prettig dat laatste. Maar vergeet ook niet Lee-allergie Quote
truckertje Geplaatst 17 November, 2011 Geplaatst 17 November, 2011 Veel plezier en geniet ervan. Groetjes Marian en Helmut Quote
Smart Geplaatst 17 November, 2011 Geplaatst 17 November, 2011 Veel plezier en geniet ervan. Groetjes Marian en Helmut Dank je, ga ik zeker doen! Quote
bigmac Geplaatst 17 November, 2011 Geplaatst 17 November, 2011 Leuk initiatief! Geef je nog wel even de algehele ontevredenheid over het verbruik door? Veel plezier gewenst ginds en we lezen je bek levenissen hier wel na terugkeer. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 17 November, 2011 Geplaatst 17 November, 2011 Geef je nog wel even de algehele ontevredenheid over het verbruik door? Zegt de man met bijna één op twintig in zijn handtekening. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 17 November, 2011 Geplaatst 17 November, 2011 Toch maar even dat laatste opgezocht, maar is niet fijn als je dat overkomt! Toen ik die opmerking zag kwam ik ook niet verder dan, hé die ziekte ken ik van de Medical Love Song van Monty Python. Quote
Remko .me Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Smart! Wat lees ik nu, ga je zomaar op reis om ons te vertegenwoordigen? Wat ontzettend cool... en wat speciaal dat jullie benaderd zijn. Ik snap goed dat jij mee gaat.... maar nu verwacht ik wel naast foto's een duidelijke filmreportage! Misschien kunnen we een verzameltopic maken met dingen die je kunt doen en ook wat wij voor jou kunnen doen!! Ik wens je alvast enorm veel plezier en geniet ervan. Het zal ook erg vermoeiend zijn, maar wel speciaal. Wie kan zeggen dat hij naar Seoul is geweest? Quote
Smart Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Dank je Remko! Een filmreportage is natuurlijk mogelijk, maar zal niet heel erg professioneel zijn. Mogelijk dat iemand (!) dit later zou willen monteren ala Toeterombouwdag.....! Het doel van een verzameltopic snap ik (nog) niet helemaal. Ik zit sowieso met genoeg vragen over de reis en het definitieve programma is ook nog niet bekend. Wanneer bekend, zal ik zeker dit in dit topic bekend maken. Quote
bigwade Geplaatst 20 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2011 Dames heren, dit is de reisdraad van Smart namens het KiaClub Forum NL. We gaan hier geen ander draadje over openen, punt. De PR afdeling van KiaMNL houdt deze ook in beeld tenslotte.. 1 Quote
Gast Warmentuuter Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Zo Smart, leuk dat Bigwade deze reis gunt. Veel plezier daar. We kijken uit naar de verhalen en foto's groet, De Warmentuuter Quote
Smart Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Ja, ja, die BW.....hahaha! Bedankt WT! Quote
bigwade Geplaatst 20 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 20 November, 2011 Zo Smart, leuk dat Bigwade deze reis gunt. Veel plezier daar. We kijken uit naar de verhalen en foto's groet, De Warmentuuter WT de fase van gunnen is al lang voorbij, het is nu vooral moeten, en als iemand dat kan dan is het Smart. Er is/was wat verwarring w.b tijds verschil maar als Smart het mandje in gaat is het hier nog volop licht. Dat maakt het leuk met kleine korte berichtjes met plaatjes natuurlijk. Van wat ik heb begrepen worden morgen de foto's gemaakt voor het paspoort, heeftie toch 5-6 dagen aan zijn haar kunnen werken, toch ? Quote
Smart Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Op Schiphol is al rekening gehouden met mijn komst, zie hier! Quote
Gast Angelique Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Op Schiphol is al rekening gehouden met mijn komst, zie hier! :mrgreen: Quote
fagus Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Algemene reistip vanwege je voornemen diverse apparaten mee te nemen en die op te moeten laden: Neem(naast een juiste verloopstekker) een zo klein mogelijk (zonder randaarde is al goed) 3-stekkerblokje mee. Vaak heb je op locatie maar één stopcontact ter beschikking en zo kun je meerdere apparaten tegelijk opladen. Ook een 2e batterij voor je camera is geen overbodige luxe want je gaat ongetwijfeld meer fotograferen dan je van plan bent ;<). fagus Quote
Smart Geplaatst 20 November, 2011 Geplaatst 20 November, 2011 Goede tips Fagus. Ik heb overigens een universele lader van iGO , waaraan je verschillende laadtips van verschillende apparaten kunt hangen. Ik heb nog wel zo'n drieweg stekkerblokje. Quote
bigwade Geplaatst 24 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2011 Wat moet ik op dit moment regelen? 1. Aanvraag paspoort. Ik heb al jaren een identiteitskaart binnen Europa (Turkije met visum). Dus er moet een paspoort komen, zodat ik hiermee buiten Europa kan vliegen. Aanvraag paspoort duurt 5 werkdagen. Die pasfoto's moeten onderhand wel gelukt zijn, toch ? Al iets van een programma ? Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 24 November, 2011 Geplaatst 24 November, 2011 Misschien heb ik het gemist in de voorgaande posts jongens, maar wanneer gaat de reis plaatsvinden? Quote
bigwade Geplaatst 24 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 24 November, 2011 De week vóór kerst en de tijd gaat hard.. Quote
Smart Geplaatst 24 November, 2011 Geplaatst 24 November, 2011 Oké, even een update! Programma Het definitieve programma van Kia Motors Corporation is nog niet bekend. Daarom plaats ik het voorlopige programma niet. Dat wekt alleen maar verwarring en heeft geen meerwaarde. Vliegreis Zoals het er nu naar uitziet is het vertrek gepland op zondag 18 december rond 18.00 uur. Aankomst in Korea, heenvlucht +10,5 uur. De rit vanaf het vliegveld Incheon International Airport naar Seoul duurt ongeveer 1,5 uur. Hopelijk wordt ik opgehaald door iemand met een bordje met mijn naam erop......mijn naam bevat wel wat rrrrrr'en! Aankomst in NL (terugvlucht + 11,5 uur) op vrijdag 23 december, zal aan het begin van de avond zijn. Kandidaatlanden Ik ben uiteraard de enige kandidaat uit Nederland. Naast NL komen er van de 15 landen ook nog kandidaten uit Europa te weten: Zweden, Duitsland, Spanje en Italië. Gelukkig ook Duitsland, want dan kan ik mij zeker verstaanbaar maken. Met de overige landen wordt de voertaal Engels. Pasfoto's + paspoort Ja bigwade, de pasfoto's zijn vandaag gemaakt en morgen een afspraak op het gemeentehuis voor de paspoortaanvraag. Als het goed is heb ik paspoort eind volgende week in huis. Ruim op tijd dus. Wordt vervolgd! Quote
Smart Geplaatst 29 November, 2011 Geplaatst 29 November, 2011 Een droevige mededeling...... Van KMNL slecht nieuws vanuit Korea ontvangen. KMC geeft aan dat door de timing van het evenement, veel landen onverhoopt niet beschikbaar zijn voor een bezoek aan Korea eind december. Ze stellen de reis hierdoor uit tot een nader te bepalen datum in 2012........ Quote
bigwade Geplaatst 29 November, 2011 Topic Starter Geplaatst 29 November, 2011 nothingonthehand dus.. In de lente kan Seoul er ook anders uizien Quote
Alex VB Geplaatst 30 November, 2011 Geplaatst 30 November, 2011 Tegen die tijd is BE ook bekend.. Quote
Treespotter (aka Birdy) Geplaatst 30 November, 2011 Geplaatst 30 November, 2011 Het was inderdaad ook wel een onhandig moment zo vlak voor de feestdagen. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.