Superio Geplaatst 28 Januari, 2013 Geplaatst 28 Januari, 2013 Ok wist namelijk niet of dat kapje aan de zijkant eraf kon. Hartstikke bedankt weer. Quote
Seafox Geplaatst 13 Februari, 2013 Geplaatst 13 Februari, 2013 Beetje laat antwoord, maar zat in het buiten land. Ik heb de intergration serie. de IS 165 voor en de IC 165 achter. Beter laat dan nooit, was zelf ook niet veel in het land vandaar ook mijn late reactie Maar bedankt voor de info. Ik ga waarschijnlijk toch voor Pioneer, is ietsje goedkoper... en toch redelijk geluid (in iedergeval beter dan wat er inzit). gr S. Quote
Hitmark Geplaatst 13 Februari, 2013 Geplaatst 13 Februari, 2013 Beter laat dan nooit, was zelf ook niet veel in het land vandaar ook mijn late reactie Maar bedankt voor de info. Ik ga waarschijnlijk toch voor Pioneer, is ietsje goedkoper... en toch redelijk geluid (in iedergeval beter dan wat er inzit). gr S. Heb ik altijd gehad, en eigenlijk nog steeds in mijn seat...goed geluid voor het geld. Maar wilde nu eens wat anders .. Succes met de inbouw.. Quote
mcbeef Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 Een tijdje terug heb ik de jbl gto speakers in de voordeuren gezet, nu valt het mij op dat bij basweergave er een krakend/resonerend geluid uit mijn linkerdeur komt. Als ik de bassen heel laag zet of tegen het deurpaneel t.h.v. de speaker duw is het weg. Waarschijnlijk is het dus het paneel dat lekker meetrilt. Heeft iemand ervaring met het verhelpen van dit soort vervelende bijgeluiden? Alvast bedankt! Quote
Jordan Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 Mc Beef Ervaring nog niet helaas maar lijkt mij dat je met een beetje isolatie tussen het paneel en de deur moet helpen. Ik wilde op korte termijn mijn speakers vervangen maar moet even wachten omdat een paar lolbroeken mijn buitenspiegels aan gort hebben getrapt. Dus eerst nieuwe spiegels en daarna de speakers Quote
mcbeef Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 Zoiets vermoedde ik al, heb je een tip voor het te gebruiken materiaal? dicht purren lijkt me niet zo'n strak plan. Wat vreselijk van je spiegels man, en ik maak mij al druk als iemand zijn deur tegen mijn auto aantikt op de parkeerplaats. Quote
xtra40 Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 Als je deur kraakt dan moet je aan de bovenkant tussen je raamrubber en d Je deur paneel een strip tape doen dan kraakt hijook niet meer als je je arm er op legt Quote
Superio Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 Heb laatst ook mijn speakers vervangen en gelijk de deuren geïsoleerd met demping materiaal. Ik heb bitumen platen gebruikt. Die plak je gewoon rond je speaker gaten. Het werkt echt super. Nergens last van en super geluid binnen. Heb nog toevallig 3 platen over. Ze staan in het te koop aangeboden forum. Quote
chloso Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 de standaard radio van de Picanto heeft wel een snelheidsafhankelijk volume. heeft de nieuwe cee'd dit ook? heb de indruk van wel maar vind er niets over terug Quote
Jordan Geplaatst 16 Februari, 2013 Geplaatst 16 Februari, 2013 die bitumen platen zouden goed moeten werken dus als je die van superrio kan overnemen waarom niet ? volgens mij staan er op dit draadje ergens foto's van een deur met isolatie rond de speakers. ja idd balen en dan ben je zelf nog zo voorzichtig. Quote
mcbeef Geplaatst 17 Februari, 2013 Geplaatst 17 Februari, 2013 De deur (het metaal) heb ik bekleed met bitumen, maar het plastic trilt dus. Dat moet ik toch niet gaan verzwaren? Ook heb ik speakerringen gemaakt van dit bitumen, het probleem is dat de lage tonen het plastic waar ze tegenaan spuwen laten trillen Bitumen heb ik nog wel. 1 Quote
Jordan Geplaatst 17 Februari, 2013 Geplaatst 17 Februari, 2013 Dan zou je misschien een beetje kunnen experimenteren met de diepte van je ringen zodat je speaker minder diep naar buiten komt en daardoor het plastic van je paneel minder of niet trilt. Misschien zijn er tips van mensen die ook hun speakers hebben vervangen? Quote
cees Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 wie kent dit merk auto radio sirius Quote
xtra40 Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 dat is volgens mij voor de amerikaanse markt http://en.wikipedia.org/wiki/Sirius_Satellite_Radio Quote
cees Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 dat is volgens mij voor de amerikaanse markt http://en.wikipedia....Satellite_Radio ja klopt zou dat hier ook werken in onze rio's Quote
Murcielaygo Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 Tenzij het frequentiebereik om te stellen is niet: de zenders in de USA zitten op heel andere tussenstappen op de band dan in Europa. En dan ontvang je hier dus amper wat leuks. In mijn DeLorean kon ik bijv. 3FM neit ontvangen omdat die op een even frequentie zat. 1 Quote
cees Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 Tenzij het frequentiebereik om te stellen is niet: de zenders in de USA zitten op heel andere tussenstappen op de band dan in Europa. En dan ontvang je hier dus amper wat leuks. In mijn DeLorean kon ik bijv. 3FM neit ontvangen omdat die op een even frequentie zat. bedankt voor de info het model radio vind ik wel mooi jammer verder zoeken Quote
cees Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 WItson unit zit er in, stuurbediening werk perfect. JBL GTO638 in alle 4 de deuren. kun je mij vertellen waar gekocht Quote
wesdaan Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 ik heb deze erin http://www.inbouwnavigatie.com/kia-navigatie/navigatie-kia-rio--dvd--bluetooth-carkit--hd-3g vind ik persoonlijk veel mooier alleen heb 1 min puntje mijn klok slaat af en toe terug voor de rest een super ding Quote
xtra40 Geplaatst 18 Februari, 2013 Geplaatst 18 Februari, 2013 dan moet je de klok niet meer automatich laten overnemen door de rds geloof ik die van mij doet het namenlijk niet tijd blijft gewoon goed en ja hij is supper mooi Quote
cees Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 dan moet je de klok niet meer automatich laten overnemen door de rds geloof ik die van mij doet het namenlijk niet tijd blijft gewoon goed en ja hij is supper mooi radio ziet er goed uit alleen het paneel is glimmend en dat zou ik graag mat willen zoals standaard ik wil het wel eens zien van dicht bij misschien valt het dan mee Quote
theomonika Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 de radio in de matte uitvoering heb ik nog te koop cees Quote
wesdaan Geplaatst 19 Februari, 2013 Geplaatst 19 Februari, 2013 dan moet je de klok niet meer automatich laten overnemen door de rds geloof ik die van mij doet het namenlijk niet tijd blijft gewoon goed en ja hij is supper mooi waar kan ik dit instellen? want word er een beetje simpel van:P zo staat die een week goed en zo ken ik hem om de dag verzetten Quote
Joencis Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 Shit man! Ik vind dat glimmende juist hartstikke mooi! Beetje pianolak-achtig of lijkt dat door de foto? Hoe zit het trouwens met de fabrieksgarantie als je gaat klooien met het audiosysteem? Anders ga ik ook maar eens kijken voor zo'n systeempje. Is een stuk goedkoper dan dan wat KIA ervoor vraagt... Quote
xtra40 Geplaatst 20 Februari, 2013 Geplaatst 20 Februari, 2013 je veranderd niks aan je radio of bedrading dus lijkt mij niet dat er iets aan je garantie verandert de radio,s zijn plug en play dus geen zoldeeren niet niks en je hebt echt geen 7 jaar garantie op de audio de witson heeft inderdaad het glimende paneel net als om je kachel bedienings paneel erg mooi past perfect er bij Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.