xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 de airbag lampjes keurig op zijn plek zitten (dit moet je wel zelf aanpassen k klus ) aanpassen wat moet je dan aanpassen en zou je een foto van dicht bij willen nemen van de airbag lampjes hier de foto geen iedee wat je der mee wil gat voor de lamp houder zit al in de radio verder zit er een stuk metaal van de radio in de weg die moet je om buigen en daar onder zit een printplaat die ook in de weg zit en moet je dus nog een stuk uit het huis van de airbag lampjes zagen. en daar heb ik geen fotos van gemaakt Quote
Fedde1980 Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 Wanneer gaan we met z'n allen bestellen? Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 ikke niet ik heb al maar voor dat jullie nu met ze allen gaan bestellen wil ik je wel even waarschuwen met 1 radio word je er al uitgehaald laat staan dat je er 10 tegelijk laat komen maar hoe hoger het bedrag is wat je koopt deste hoger word je aangeslagen en dan zien ze je op een een gegeven moment ook niet meer als consument maar als bedrijf en dat wil je denk ik niet verder zou ik zeggen sterkte met bestellen die mensen bij witson die regelen het verder netjes en sturen best snel Quote
wesdaan Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 hoeveel scheelt het nou? heb hem voor 560 euro laten inbouwen en dan nog willen bezuinigen? nu kan je altijd terug vallen op degene die schade eventueel maken met inbouwen en je heb garantie op het scherm garantie word vrij moeilijk ben ik bang als je in oetjeboetjoek besteld Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 hoeveel scheelt het nou? heb hem voor 560 euro laten inbouwen en dan nog willen bezuinigen? nu kan je altijd terug vallen op degene die schade eventueel maken met inbouwen en je heb garantie op het scherm garantie word vrij moeilijk ben ik bang als je in oetjeboetjoek besteld schade met inbouwen ???? als je mijn instruktie fotos goed na doet heb je 0 schade garantie op het scherm ???? dat valt al snel onder schade (te hard gedrukt meneer ) dus laat je niet in de maling nemen verder ja als er wat mee is dan heb je wat meer werk maar ook hun geven gewoon garantie Quote
Joencis Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 Waar vind ik die instructies? Heb ff gegoogled op kiaclub.nl maar kan ze niet vinden.. Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 op me facebook http://www.facebook....06111111&type=3 en hier http://www.kiaclub.nl/topic/10735-zo-moet-je-de-radio-demonteren/page__hl__%2Bzelf+%2Bradio op het forum hier onder een voorbeeld foto Quote
Nimo Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 Ziet er goed uit, bij het aanschaf heb ik even getwijfeld of ik de navi bij moest nemen... maar aangezien ik van veel mensen hoor dat die dingen makkelijk gejat worden, heb ik dat toen maar niet gekocht... en wat heb je er nu op dan ??? Gewoon standaard radio. Ik parkeer best vaak in r'dam en omgeving. regelmatig hoor ik daar mensen klagen over diefstal van navi... Quote
xtra40 Geplaatst 21 Februari, 2013 Geplaatst 21 Februari, 2013 ja als je zo denkt durf je op een gegeven moment je fiets ook niet meer te parkeeren dan is de lol er ook snel van af lijkt mij Quote
djelle Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Kan iemand me uitleggen waarom de radio van de Witson uitgaat als ik de gps aanzet? Die zou toch moeten blijven spelen zodat je muziek kan beluisteren terwijl je navigeert? Quote
Murcielaygo Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Volgens mij moet je na selecteren van Navigatie een Dual Zone audiobron kiezen om die te beluisteren. Heb zelf (nog?) geen Witson, maar dat is wat ik begrijp uit reviews en productinformatie. Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Kan iemand me uitleggen waarom de radio van de Witson uitgaat als ik de gps aanzet? Die zou toch moeten blijven spelen zodat je muziek kan beluisteren terwijl je navigeert? dit zou ook gewoon moeten blijven spelen dat doet hij bij mij ook geen probleem ju kunt zelfs als je al in de navigatie zit gewoon een andere geluids bron kiezen geen enkel probleem Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Kan iemand me uitleggen waarom de radio van de Witson uitgaat als ik de gps aanzet? Die zou toch moeten blijven spelen zodat je muziek kan beluisteren terwijl je navigeert? heb het nog even nagekeken en als je via het scherm naar de navigatie gaat dan gat inderdaad het geluid uit maar als je het via het knopje doet blijft het geluid gewoon aan Quote
djelle Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 heb het nog even nagekeken en als je via het scherm naar de navigatie gaat dan gat inderdaad het geluid uit maar als je het via het knopje doet blijft het geluid gewoon aan Zal het eens proberen. Bedankt Quote
djelle Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Waar zou ik zo een klokje kunnen vinden? Quote
xtra40 Geplaatst 22 Februari, 2013 Geplaatst 22 Februari, 2013 Met die vraag ben ik ook al een tijdje bezig geweest maar ook nog steeds niet gevonden Zelfs niet op de onderdelen sheets die ik heb staat hij Ben alle buitenlandse sites al afgeweest maar niks Dus als je iets tegen komt hooren we het graag Quote
Fedde1980 Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Iemand toevallig al een achteruitrijcamera gemonteerd icm de witson?Zo ja waar kentekenplaat, kofferbak?Foto's zijn zeer welkom Quote
Urbanfoto Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Waar zou ik zo een klokje kunnen vinden? Waar haal je dat paneel ? Een 1 din radio is toch net iets goedkoper dan een 2 din radio . Quote
xtra40 Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Iemand toevallig al een achteruitrijcamera gemonteerd icm de witson?Zo ja waar kentekenplaat, kofferbak?Foto's zijn zeer welkom achteruit camera vooruit rij camera Quote
theomonika Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Iemand toevallig al een achteruitrijcamera gemonteerd icm de witson?Zo ja waar kentekenplaat, kofferbak?Foto's zijn zeer welkom kijk even op onze facebook daar staan foto's Quote
xtra40 Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 Waar haal je dat paneel ? Een 1 din radio is toch net iets goedkoper dan een 2 din radio . uiteraard ook via ebay http://www.ebay.com/itm/METRA-99-7353CH-KIA-RIO-2012-UP-CHARCOAL-SINGLE-DIN-STEREO-INSTALLATION-DASH-KIT-/150995859557?pt=US_Car_Audio_Video_Dashboard_Installation_Kits&hash=item23280df865 Quote
Fedde1980 Geplaatst 23 Februari, 2013 Geplaatst 23 Februari, 2013 achteruit camera vooruit rij camera Ziet er goed uit!Waar kan ik die bestellen? Quote
Fedde1980 Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 @xtra40 Hoe kan je een voor EN een achteruitcamera op de witson aansluiten? Bij de specificaties zie ik maar 1 video RCA input. Quote
xtra40 Geplaatst 24 Februari, 2013 Geplaatst 24 Februari, 2013 ja klopt je hebt een backup camera en dan nog een rca ingang die laatste heb ik gebruikt voor de voorste camera maar de voorste camera moet je zelf selecteren en de achterste schakelt automatisch om als je achteruit rijd Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.