Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio Installatie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Wat is eigenlijk de maximale inbouwdiepte voor de speakers in de deur ? En hoeveel m² demping heb je ongeveer nodig voor 4 deuren?

Geplaatst

Aha! Ik zit nog steeds een beetje in twijfel.

Jammer dat er (volgens mij) geen Zeeuwen zijn die een Witson unit ingebouwd hebben om eens te kunnen kijken/luisteren. Ik zelf denk dat het pianolak misschien teveel contrasteert met het mat van de ventilatieroosters e.d. Zou het graag eens in real life zien.

Het nadeel van de unit die je broer te koop had is dan weer dat je de Airbag lampjes niet meer ziet. Of kun je, als je een beetje handig bent, het fotolijstje wegslopen en dan daar die lampjes installeren?

Geplaatst

heeee hoooo ben dan wel geextegeerd maar ik ben en blijf zeeuw hoor

maar er zijn er de hebben die lampjes achter in het muntenbakje gemaakt  zal eens zien of ik er een foto van kan maken

maat ik vind dat piano lak juist heel erg mooi en het deel waar de roosters zitten is juist weer in de matte kleur zo dat dat stuk

het zelfde kleur heeft van de roosters zelf

ik zal even close ups maken dan zie je dat wat beter

Geplaatst

Weer schitterende foto's.

Ik zat een beetje met zelfde probleem als joencis, mat of glanzend en wat wat met de airbag lampjes..

Maar goed, uiteindelijk heb ik de glanzende besteld. Ik zag dat de nieuwe renault Clio, ford Fiesta, Cee'd allemaal glanzend dashboard hebben en dacht dat dit wel de nieuwe trend zou kunnen zijn (na de houtbewerking van enkele jaren geleden en het aluminium design).

Ik verwacht hem in de loop van volgende week en dan komt de nieuwe uitdaging.. Het installeren!

Geplaatst

Zit wat in Dirk. Hoewel bij die auto's dan het gehele dashboard of middenconsole glanzend is en niet alleen de navigatieunit.

Zie aan je naam dat je uit België komt. Toevallig in de buurt van Antwerpen?

Zo ja dan zou ik graag eens komen kijken/luisteren als je hem binnenhebt als je dat goed vind!

Geplaatst

Ik ben van het Gentse, zo'n 60 km van Antwerpen.

Bij gelegenheid moeten we dan maar eens afspreken maar zover zijn we nog niet.

'k Heb mijn auto pas volgende week en mijn navigatie zal tegen dan ook moeten toekomen. Spannend.. alles is eens.

• Like 1
Geplaatst

Anders plastidip je het paneel gewoon. Ja hoor daar is ie weer, de plastidip  :tt2:. Is ie mooi mat

Geplaatst

Haha ook een optie! Maar ik heb nog eens goed naar het interieur van de nieuwe Cee'd gekeken en daar is ook alleen de navigatieunit in glans en dat ziet er toch wel lekker uit dus het word denk ik toch de wilson!

• Like 1
Geplaatst

achteruit camera

image_url-5758-1339869003.jpg

vooruit rij camera

image_url-5758-1339869041.jpg

Moet je boren om een achteruitrijcamera te installeren?

Ik neem aan dat de draden langs de kofferbak gaan.

Hoe werk je de draden weg?

Geplaatst

ja dat klopt ik boor een gat recht omhoog in de bumper om de stekkers door te voeren en daar schroef ik de camera op

en ongeveer in het midden zit een heel groot door voer rubber daar ga ik naar binnen en dan is het gewoon je draad naar voren voeren 

onder je afdek kapjes dus is de rest ontzicht baar

458518_107697402720463_1456239302_o.jpg

Geplaatst

as donderdag gaan ze mijn nieuwe audio installeren.

Ik heb gekozen voor een

Sony XAV-601BT

sony-xav-601bt.jpg

in combinatie met een Rockford Fosgate Puch pakket (subblaffer)

rockford-fosgate-punch-subpakket.jpg

Als dan mijn geluid nog niet beter is dan weet ik het ook niet meer.

De deurspeakers zijn al vervangen voor de JBL versies.

Ik zal wel wat foto's plaatsen hoe het geworden is.

Geplaatst

ik ben al een tijd bezig om een andere radio te kopen

de cs-k023 is wel met een mat zwart radio paneel maar dan kan ik mijn airbag unit niet kwijt

ik ben nu bezig met de witson the kia k3/rio (w2-d9583k) maar dan heb ik een glimmend radio paneel (smaken verschillen )

ik ben dus nog wezen zoeken op het internet en kwam deze radio tegen met wel een mat zwart radio paneel

adres site is :http://nl.made-in-china.com/co_isungps/product_Isun-2-DIN-7-Inch-800-480-Digital-Touch-Screen-Car-Radio-GPS-for-KIA-Rio-KIA-K3-with-Bt-Steering-Wheel-Control_hogenrorg.html
sybme0.gif

Geplaatst

http://iasun.en.alibaba.com/productgrouplist-209525878-9/for_KIA.html

Hot new 2 din 7inch touch screen auto GPS navigation for KIA K3 2012
 langSelectMore.gif
Product Details: Screen Size 7" Placement Dashboard Combination

Bluetooth-Enabled,Built-in GPS,CD Player,MP3 / MP4 Players,Radio Tuner...

Certification CE,FCC Car Make KIA K3 Place of Origin Guangdong, China (Mainland) Brand Name ISUN Model Number TS8756 OS WINCE6.0 GPS built in Map IGO,GARMIN,PAPAGO,TOMTOM,etc Language English, Russian,Arabic,Spanish,Turkish,etc TV analog TV and digital TV for option steering wheel control supported rear view input supported Lead time 7 days for samples and 15 days for bulk Shippment Express,ocean shipping and air lift are available Warranty one year
Payment & Shipping Terms: FOB Price: Get Latest Price Minimum Order Quantity: 1 Unit/Units Port: shenzhen Packaging Details: Export carton in English Delivery Time: 7 working days after receipt of payment Payment Terms: T/T,Western Union,paypal Supply Ability: 1,000,000 Unit/Units per Year
Geplaatst

Double din 7inch touch screen Car multimedia navigation for KIA RIO 2012

Product Details:

Screen Size

7"

Placement

Dashboard

Combination

Bluetooth-Enabled,Built-in GPS,CD Player,MP3 / MP4 Players,Radio Tuner...

Certification

CE,FCC

Car Make

KIA K5

Place of Origin

Guangdong, China (Mainland)

Brand Name

ISUN

Model Number

TS7565

OS

WINCE6.0

GPS

built in

Map

IGO,GARMIN,PAPAGO,TOMTOM,etc

Language

English, Russian,Arabic,Spanish,Turkish,etc

TV

analog TV and digital TV for option

steering wheel control

supported

rear view input

supported

Lead time

7 days for samples and 15 days for bulk

Shippment

Express,ocean shipping and air lift are available

Warranty

one year

Payment & Shipping Terms:

FOB Price:

Get Latest Price

Minimum Order Quantity:

1 Unit/Units

Port:

shenzhen

Packaging Details:

Export carton in English

Delivery Time:

7 working days after receipt of payment

Payment Terms:

T/T,Western Union,paypal

Supply Ability:

1,000,000 Unit/Units per Year
Geplaatst

het is presies de witson alleen ziet het menu er niet echt mooi uit ???

xtra40 wat moet ik me daar bij voorstellen het menu

ook de bediening is anders (ANDERE PLEK )

maar wel  mat zwart radio paneel

ik heb nog wel gevraagd aan witson of ze een mat zwart zoals origineel kleur hadden ipv glimmend

dat was er niet

Geplaatst

nou ik zou zeggen zoek de verschillen zo ziet ons menu er uit mooi in kleur 

860820_160582094098660_1819629986_o.jpg

ja je hebt gelijk ziet er veel mooier uit

wat nu of een glimmend paneel mooi menu of mat paneel en lelijk menu

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...