Specialmade Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 ja hoor dat kunnen ze in Edam heel erg goed voor een leuke prijs heb ik begrepen maar dat wod alleen per PB besproken uiteraard Kijk eens aan in Edam...... weet ik dat ook weer . Zo zie je maar, je leert elke dag... Grtz. Specialmade 2 Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 zo zie je maar aan bij leren staat geen leeftijd verbonden 1 Quote
olafh69 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 Edam gaat zeker goedkomen! Ik heb al een pb gestuurd. Hopelijk heb ik het goed gedaan..? Quote
xtra40 Geplaatst 3 Mei, 2014 Geplaatst 3 Mei, 2014 ja hoor helemaal goed gegaan bericht ontvangen Quote
olafh69 Geplaatst 8 Mei, 2014 Geplaatst 8 Mei, 2014 Is mijn tweede pb ook nog in Edam aangekomen...? Quote
xtra40 Geplaatst 8 Mei, 2014 Geplaatst 8 Mei, 2014 Ik zie net dat ie der al een paar dagen staat (oeps) Maar daar ga ik of me broer zeer snel antwoord opgeven Quote
olafh69 Geplaatst 8 Mei, 2014 Geplaatst 8 Mei, 2014 Super! Ik hoor het graag van jou of van je broer. Quote
turbo speedy Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Een vraagje,is het moeilijk om de radio inclusief front er uit te halen? Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Eerst het front en dan de radio. Gelijk de eerste dag gedaan gaat echt heel eenvoudig. Even zoeken op het forum .......... Quote
turbo speedy Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 Dank je Lourens voor je antwoord. Kijk wel op het forum Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Quote
mnrtje_michel Geplaatst 15 Mei, 2014 Geplaatst 15 Mei, 2014 afgelopen dinsdag mijn Witson besteld, ik hoop dat ze een beetje rap zijn daar want volgende week ben ik een week vrij dus dan heb ik lekker de tijd en van de week maar gelijk nieuwe boxen installeren, mijn oude versterker onder de passagiers stoel bouwen en mijn hertz subwoofer van 300w in de kofferbak. Quote
Mieske007 Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 Dat zijn de betere vooruitzichten! Mijn Witson die ik een week of 3 geleden besteld heb kwam 5 dagen later binnen! Deze keer hebben ze hem met TNT verzonden en kon hij de gehele weg via het tracknr gevolgd worden. Ook zaten er geen inklaringskosten bij! De vorige keer dat ik er 1 bestelde ging het via Hong Kong post. Dan is het pakketje maar half te volgen en duurde bijna 2 weken eer het bij mij thuis was. Toen zaten er wel inklaringskosten bij, iets meer dan 41 euro's. Hopelijk dat ze die van jou ook via TNT verzenden. Quote
mnrtje_michel Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 Dan heb ik een slecht vooruitzicht ben ik bang want ik kreeg een mail terug waarin stond dat ik bericht kreeg zodra er meer bekend was over Hong Kong post. Wanneer kreeg jij bericht met een track en trace erin? Quote
mnrtje_michel Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 krijg net 10 min later een mail met de tracking gegevens van HK post, flink balen dus maar ja het is niet anders. En bijna ondoenlijk om je pakket te volgen geloof ik... Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 Dank je Lourens voor je antwoord. Kijk wel op het forum Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk Foto's staan iig op de facebook site van de pimpmasters https://www.facebook.com/pimpmasters.kiario/media_set?set=a.111003485723188.19530.100004406111111&type=3 Quote
Mieske007 Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 krijg net 10 min later een mail met de tracking gegevens van HK post, flink balen dus maar ja het is niet anders. En bijna ondoenlijk om je pakket te volgen geloof ik... Volgens mij is het via http://app3.hongkongpost.hk/CGI/mt/enquiry.jsp te volgen echter tot dat het bij hen het land uit gaat, daarna valt het stil volgens mij en staat de postbode ineens aan je deur. Haal sowieso geld in huis zodat je de (eventuele) inklaringskosten direct kunt afrekenen anders krijg je het pakket niet overhandigt. Wellicht dat je Bob nog snel kunt mailen of hij het niet per TNT wilt verzenden!? Quote
xtra40 Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 Alle vreemde post kan je het snelste en simpelste hier controleren http://www.17track.net Quote
Mieske007 Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 Alle vreemde post kan je het snelste en simpelste hier controleren http://www.17track.net Klopt Eelco! Ik was die link aan het zoeken maar kon hem niet meer vinden... Quote
xtra40 Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 geeft niks we zijn er om elkaar te helpen niet waar ik gebruik deze site voor bijna al mijn pakketjes te tracken Quote
mnrtje_michel Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 bedankt voor de moeite maar ik krijg helaas niks tevoorschijn Quote
xtra40 Geplaatst 16 Mei, 2014 Geplaatst 16 Mei, 2014 Dat duurt soms wel een paar dagen voor dat het werkt maar komt echt goed heb nog nooit ellende gehad met bob Quote
mnrtje_michel Geplaatst 18 Mei, 2014 Geplaatst 18 Mei, 2014 Wat een drama joh, had het liever met TNT gehad maar goed het is niet anders, en met dat Koraps schiet het bij mij ook al niet op, sinds 8 dagen al geen update meer gehad bij de track en trace, nog steeds 1 of andere luchthaven in hong kong Quote
Gast Vitara 2 Geplaatst 19 Mei, 2014 Geplaatst 19 Mei, 2014 Hier is het probleem opgelost. Gijs van Kia Opgenoort in Arnhem heeft een nieuwe radio gemonteerd en hier werkt alles! Complimenten dus. Bij het vergelijken van de gegevens op beide radio's bleken deze identiek te zijn dus waar het probleem nu echt in zit...... Koreaans vakmanschap? Zojuist door mijn dealer gebeld, volgens KIA Nederland is er op enig moment overgegaan naar een ander type radio (alleen te zien aan de model/type nummer) en bij dit model zit er geen virtuele instellingen meer in de radio modus???? Quote
KIO RIA Geplaatst 25 Mei, 2014 Geplaatst 25 Mei, 2014 Hoi, Ik heb alle pagina's bekeken en heb een vraag over de mijn radio. Vandaag heb ik mijn speakers vervangen voor de "Focal PC 165" is even passen en meten maar dan heb je ook wat, zou je denken... Het vervelende "mid" geluid is weg maar is qua geluid niet sterk verbetert dit komt door de standaard radio. Ik heb een aantal opties, wat zouden jullie aanraden? - Witson radio, (van 0 tot 10 wat verbetererd het geluid ten opzichte van de standaard radio?) - Versterkers tussen speakers - EQ/ DSP tussen speakers aansluiten Ben benieuwd! Quote
Jordan Geplaatst 25 Mei, 2014 Geplaatst 25 Mei, 2014 Speakers vervangen is al de eerste stap. Ervaring met de Witson heb ik niet maar ik weet wel dat de standaard radio op de front kanalen beter geluid geeft dan op de achter kanalen. Dus de rear kanalen versterken heeft weinig zin. Wordt er niet mooier op. Ik heb de originele radio behouden en minder zware speakers geplaatst ( Clarion compo) en dat trekt de standaard radio prima. Op de rear kanalen heb ik een vertakking gemaakt voor een kleine underseat subwoofer geplaatst. Geen ramentriller maar klinkt prima. Als je echt wil verbeteren is het raadzaam de radio te vervangen of een 4 kanaals versterker te plaatsen op de front uitgang. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.