Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Audio Installatie Kia Rio

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Vandaag dus begonnen met inbouwen van de Witson , tot nu toe gaat alles goed, morgen nog alle bedrading aansluiten op de unit.

Zoals al aangegeven ga ik morgen de groene draad opzoeken van de achterruitverlichting, (extra 40 bedankt)

De bijgeleverde adapter heb ik al aangeloten en getest,het geluid is duidelijk veel beter.

Rest nog : camera, stuurbediening ?? weet niet welke draad ?

Zijn er nog meer draden die ik moet verbinden vanaf de hoofdunit ?

Stuurbedieningaansluiting aparte draad dan van de adapter ?

Geplaatst

Update : tot nu alles werkend gekregen, met dank aan Pimpmaster Xtra40 !!

Ga nu alles defenitief monteren en het e.a. weer vast zetten !

Nogmaals dank.

De eerste indruk is geweldig, wat een geluidsverbetering die Witson !! :-)  :-)  :-)

• Like 1
Geplaatst

Klus is geklaard,alles werkt naar tevredenheid !!

De meegeleverde (zwart/wit) rear-camera ben ik niet zo tevreden over en wil dan ook een kleurencamera bestellen.

Ik heb er hier al veel over gelezen en ga nog even uitzoeken welke ik ga bestellen.

Voor mij is de Witson een duidelijke verbetering in combinatie met de JBL speakers en tweeters. :-)

Navigatie ziet er strak uit.

Geplaatst

Klus is geklaard,alles werkt naar tevredenheid !!

De meegeleverde (zwart/wit) rear-camera ben ik niet zo tevreden over en wil dan ook een kleurencamera bestellen.

Ik heb er hier al veel over gelezen en ga nog even uitzoeken welke ik ga bestellen.

Voor mij is de Witson een duidelijke verbetering in combinatie met de JBL speakers en tweeters. :-)

Navigatie ziet er strak uit.

deze misschien

mv1e9j.jpg

Geplaatst

Hij is besteld !

Die van Xtra40 heeft gewonnen !

Dank voor de tips !

• Like 2
Geplaatst

tja....... en toen werkte mijn nieuwe Witson dvdspeler al niet meer !!   :death:

Het probleem is dat de dvd er niet meer uit komt , dit gebeurde eigenlijk al meteen de eerste keer.

Na een aantal keren re-jecten kwam deze er wel uit.

Dus nog een aantal keren met een orginele film (nieuw) geprobeerd, helaas komt hij er niet meer uit.

Je hoort wel het motortje reageren, maar lijkt alsof hij het niet kan trekken , om de DVD uit te werpen en begint opnieuw met lezen.

Dit herhaalt zich telkens.

Terugsturen is denk ik geen optie ? duur ?

Of Bob hierover informeren ?

Dank alvast voor jullie suggesties.

Geplaatst

Trouwens de film speelt wel keurig af, maar komt er dus niet meer uit ! op goed geluk dus !

• 3 weken later...
Geplaatst

Bij de Picanto is het bekend dat de speakers slecht zijn. Hoe is dit bij de Rio? Ik ben aan het kijken voor een Rio en wil graag jullie ervaring qua geluid weten.

• 2 weken later...
Geplaatst

Ik heb gisteren mijn Rio besteld en ook lid geworden van de Kia Club en na het lezen van dit Topic heb vandaag maar gelijk

gewinkeld voor de Rio

4X MTX RTC653 voor in de deuren 16,5 cm 3 weg 60 Watt RMS

4X pas ring van Pim Tensen astra

1X Active subwoofer Pioneer TS-WX11A ( had ik al )

Met de nu standaard geleverde Pioneer Avic- F940BT nav systeem bij een nieuwe Kia

Dus ik denk dat ik het wel in orde heb als de auto 11 september geleverd wordt

Geplaatst

Pimpmaster ik heb ergens gelezen over linnentape op de bovenkant van de deuren.

Waar was dat precies voor, als ik de panelen eraf haal kan ik dit gelijk doen.

maar ik weet niet meer waar het voor was. kraken / demping / resonantie ??

Geplaatst

kan iemand mij misschien vertellen hoe ik het grijze kunststof paneel (dashboard) rond de 940bt verwijder/open maak?

Met een haakje? of gewoon voorzichig trekken?

Geplaatst

Eey vraagje,

Misschien is het zo simpel dat ik het over het hoofd zie maar...

Ik heb de nieuwe Witson radio geinstalleerd en de igo navi bijbesteld.

Maar hoe krijg je de software nu op de radio?

Ik heb de navigatie op een micro SD kaartje maar ik zie nergens een slot hiervoor?

Is het ook mogelijk om nieuwere kaarten te krijgen?

Alvast bedankt

Geplaatst

Het onderste knopje aan de linker kant van het scherm, kan je omhoog trekken, hier zit het slotje onder. Staat ook gps op, het knopje aan de ander kant is voor een Sd kaartje met muziek.

Hierna bij de instellingen even verwijzen naar de igo.exe op het kaartje, en dan werkt het als je op de knop nav drukt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...