Brent Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 Hi, Ik ben van plan om deze zomer andere velgen te plaatsen op mijn wagen. Ik heb alleen niet echt een idee welke zeer mooi zouden staan op mijn wagen. Ik heb de Pro ceed btcs velgen eens bekeken en ik vind niet dat deze echt SUPER zijn. Ik zou liefst 18" velgen steken en liefst zwart omdat dit wel mooi staat onder een witte wagen (tenzij jullie andere bewijzen hebben ) Aanpassingen die reeds gedaan zijn: Ledlampjes vervangen van nummerplaat zodat ze wiite schijn hebben ipv geel Standlichten en gewone lichten vervangen door xenonlook lampen Ruiten zijn geblindeerd (de 3 achterste) Aanpassing die ik nog wil doen: 18" velgen steken --> CHECK! Verlagen Ceed en eco dynamics van koffer laten wegnemen --> CHECK! Dit is nu mijn wagen: CEED EN ECO DYNAMICS WEG Xenonlook lampen (zowel standlichten als gewone lichten) De nieuwe velgen Kentekenverlichting Ideeën en meningen altijd welkom =p Brent Quote
Micle Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 Kijk eens bij de soul daar hebben ze een mooi setje flower velgen (18'') Deze wil ik er in de toekomst ook onder hebben. Quote
Specialmade Posted February 14, 2012 Posted February 14, 2012 @Brent, Al eens op diverse internetsites gekeken b.v. www.online-velgen.nl. De keuze is ruim en de prijs heel schappelijk. Suc6 Grtz. Specialmade Quote
Martin Posted March 6, 2012 Posted March 6, 2012 Heb net ook, na zeer lang wikken en wegen, nieuwe velgen besteld (velgenshop.nl) komen deze week binnen waarna ik de wintersloffen kan omwisselen Mijn conclusie bij mijn uiteindelijke keuze: zoveel mensen, zoveel wensen, het is echt wat je zelf wil. Op internet met de configurator geeft je al een beetje idee voor jouw idee, mijn tip : bekijk de velgen in het ''echt'' en laat ze bij jouw auto plaatsen dan krijg je het beste gevoel. Prijzen? Ook dit is geheel afhankelijk van wat je kiest, prijzen vanaf 350 euro (levering), ook banden is hiernaast weer een persoonlijke keuze. Oh ja, ga niet alleen voor de prijspakkers de kans op slechtere kwaliteit is dan groot Succes, ben wel benieuwd wat je gaat kiezen ! Quote
Brent Posted March 7, 2012 Author Posted March 7, 2012 Heb net ook, na zeer lang wikken en wegen, nieuwe velgen besteld (velgenshop.nl) komen deze week binnen waarna ik de wintersloffen kan omwisselen Mijn conclusie bij mijn uiteindelijke keuze: zoveel mensen, zoveel wensen, het is echt wat je zelf wil. Op internet met de configurator geeft je al een beetje idee voor jouw idee, mijn tip : bekijk de velgen in het ''echt'' en laat ze bij jouw auto plaatsen dan krijg je het beste gevoel. Prijzen? Ook dit is geheel afhankelijk van wat je kiest, prijzen vanaf 350 euro (levering), ook banden is hiernaast weer een persoonlijke keuze. Oh ja, ga niet alleen voor de prijspakkers de kans op slechtere kwaliteit is dan groot Succes, ben wel benieuwd wat je gaat kiezen ! Bedankt voor de tips! Ik ga binnenkort eens naar een garage in de buurt waar ze velgen verkopen om ze in het echt te bekijken. Ik heb een aantal fotos bewerkt in photoshop met mogelijke velgen die ik zou willen . Dit heeft mijn selectie al meer beperkt xd. Ik twijfel nog tussen AEZ xylo velgen of Dezent V Dark velgen ^^ Greetz Quote
Brent Posted April 23, 2012 Author Posted April 23, 2012 DIt is het dus geworden. AEZ valencia velgen 255/40RZ18 met pirelli banden Quote
xtra40 Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 magik even zeggen dat het er erg goed uitziet mooie wielen en erg strak zonder embleemen Quote
bigmac Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 ik vind de achterruitenwisser wel wat storend nu. Quote
Brent Posted April 23, 2012 Author Posted April 23, 2012 ik vind de achterruitenwisser wel wat storend nu. Wat kan ik daar aan doen . Ruitenwisser is toch nodig e Quote
bigmac Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 Wat kan ik daar aan doen . Ruitenwisser is toch nodig e Was ook maar als grapje bedoeld, tegenover alle 'kale achterkanten' Quote
Brent Posted April 23, 2012 Author Posted April 23, 2012 Was ook maar als grapje bedoeld, tegenover alle 'kale achterkanten' Aja ok . Iedereen zijn voorkeur Quote
Derrek Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 Mooie wielen! Ben je niet bang dat. als je de wagen verlaagd, de banden tegen de wielkasten aan komen (bij inveren, bocht nemen)? Nu nog echte xenon installeren. Quote
Brent Posted April 23, 2012 Author Posted April 23, 2012 Mooie wielen! Ben je niet bang dat. als je de wagen verlaagd, de banden tegen de wielkasten aan komen (bij inveren, bocht nemen)? Nu nog echte xenon installeren. Verlagen ben ik nog niet zeker. Ik moet me eerst ZEER goed informeren hierover. Het is dus nog geen zekerheid Quote
Smart Posted April 23, 2012 Posted April 23, 2012 Mooie velgen hoor, van harte! Een mooie ride zo! Quote
Presiozo Posted April 27, 2012 Posted April 27, 2012 Dikke bak! altijd geroepen dat ik er maar een aantal mooi vindt en dit is er zeker 1! volgens mij heb ik hem al eens zien staan bij een soort center parks in de ardennen. voor velgen : www.bandenmax.com en inderdaad zoals al eerder aangegeven online-velgen.nl Quote
Brent Posted April 27, 2012 Author Posted April 27, 2012 Dikke bak! altijd geroepen dat ik er maar een aantal mooi vindt en dit is er zeker 1! volgens mij heb ik hem al eens zien staan bij een soort center parks in de ardennen. voor velgen : www.bandenmax.com en inderdaad zoals al eerder aangegeven online-velgen.nl Tnx! Altijd geestig als andere mensen uwen auto waarderen . Dajje em al gezien hebt zou wel eens kunnen ze xD Quote
Recommended Posts