Ga naar inhoud

Wat is je laatste aanwinst?


Remko .me

Aanbevolen Berichten

ook leuk dat je thuis op je pc je route kan ingeven en dan naar je tom Tom kan sturen

Of vanaf mijn iPhone; afspraak maken met iemand en meteen zijn/haar adres in je navigatie zetten.

Enige minpunt tot nu toe is dat de WiFi-antennes minder goed zijn dan van mijn telefoon, waardoor die laatste op de parkeerplaats voor mijn voordeur wel ontvangst heeft, maar de GO niet.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik gebruik nu al een tijdje TomTom Go Mobile op mijn mobiel (Al bijna 15 jaar tomtom fan) ik wil eigenlijk niets anders meer. Ooit begonnen met een TomTom ONE dit nadat ik jaren vast zat aan een Philips / VDO

 

tomtom-go-app2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 9 maanden later...

Ik zal dit topic weer eens leven inblazen.

 

Mijn laatste aanwinst WAS een mooie Apple Watch Series 3 42mm Space Grey,
maar nog belangrijker: afgelopen donderdag heb ik het vaderschap verworven!

Mijn vrouw en ik zijn de trotse ouders van een zoon, die we Lucas hebben genoemd.
Alles is goed gegaan, maar waar ik al minder actief was op dit forum zal dit nu NOG minder worden.

En een beetje ongerelateerd (hopelijk laten de moderators dit toe):
nu kunnen we komende donderdag dus ook niet naar de Lama's in Ziggodome Amsterdam.
Mocht iemand onze tickets willen overnemen: 
https://www.ticketswap.nl/listing/de-lamas-back-in-action/1642741/dec0db3476

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 uur geleden zei Murcielaygo:

Ik zal dit topic weer eens leven inblazen.

 

Mijn laatste aanwinst WAS een mooie Apple Watch Series 3 42mm Space Grey,
maar nog belangrijker: afgelopen donderdag heb ik het vaderschap verworven!

Mijn vrouw en ik zijn de trotse ouders van een zoon, die we Lucas hebben genoemd.
Alles is goed gegaan, maar waar ik al minder actief was op dit forum zal dit nu NOG minder worden.

En een beetje ongerelateerd (hopelijk laten de moderators dit toe):
nu kunnen we komende donderdag dus ook niet naar de Lama's in Ziggodome Amsterdam.
Mocht iemand onze tickets willen overnemen: 
https://www.ticketswap.nl/listing/de-lamas-back-in-action/1642741/dec0db3476

 

Gefeliciteerd Jan !

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 1 jaar later...

Nog eens een poging dit topic te reanimeren;
Lucas is inmiddels bijna twee jaar oud (nog twee weekjes). En hij heeft toch wel wat meer ruimte nodig dan we hebben/hadden.
Daarom verhuizen we de komende weken van ons appartement/bovenwoning naar een tussenwoning! Meer woonruimte, een extra slaapkamer (hobbyruimte), een tuin en een forse bergzolder!

En dit alles huren we op slechts 130m van onze "oude" woning, dus verhuizen met de bolderkar

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites


15 uur geleden, Murcielaygo zei:

Nog eens een poging dit topic te reanimeren;
Lucas is inmiddels bijna twee jaar oud (nog twee weekjes). En hij heeft toch wel wat meer ruimte nodig dan we hebben/hadden.
Daarom verhuizen we de komende weken van ons appartement/bovenwoning naar een tussenwoning! Meer woonruimte, een extra slaapkamer (hobbyruimte), een tuin en een forse bergzolder!

En dit alles huren we op slechts 130m van onze "oude" woning, dus verhuizen met de bolderkar emoji1787.png

Dat is een mooi vooruitzicht. Veel succes met de verhuizing (bolderkar) en veel woonplezier. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 2 jaar later...

Weer twee jaar later

Lucas gaat inmiddels naar school en ik heb mijn hobbyruimte moeten afstaan aan hem. Zijn kamertje is nu namelijk nodig voor zijn zusje!

Zondag 9 januari 2022 is Emma namelijk geboren!

Enne, mijn werkruimte is inmiddels sinds een klein jaar verplaatst naar zolder; paar nette wandjes geplaatst, stroom, licht en netwerk aangelegd en ik ben (letterlijk) weer onder de pannen!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Op 16-1-2022 om 19:05, zei Murcielaygo:

Weer twee jaar later emoji50.png

Lucas gaat inmiddels naar school en ik heb mijn hobbyruimte moeten afstaan aan hem. Zijn kamertje is nu namelijk nodig voor zijn zusje!

Zondag 9 januari 2022 is Emma namelijk geboren!

Enne, mijn werkruimte is inmiddels sinds een klein jaar verplaatst naar zolder; paar nette wandjes geplaatst, stroom, licht en netwerk aangelegd en ik ben (letterlijk) weer onder de pannen!

Proficiat met de geboorte van Emma.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...