Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

51 Mpix Canon camera body
8688 x 5792 pixels
bruut.

Dat is een mooie nieuwe aanwinst! Gefeliciteerd. Ben wel jaloers, maar ook weer niet, aangezien ik toch niet het glaswerk en de kunde heb om daaruit te halen wat erin zit. 

Gast Vitara 2
Geplaatst

Dat is een mooie nieuwe aanwinst! Gefeliciteerd. Ben wel jaloers, maar ook weer niet, aangezien ik toch niet het glaswerk en de kunde heb om daaruit te halen wat erin zit.

Het glas is voor mij idd ook de reden om (nog) niet over te stappen op full frame
Geplaatst

Het glas is voor mij idd ook de reden om (nog) niet over te stappen op full frame

Ik heb wel ff lenzen, maar die zijn niet sjiek genoeg voor op deze camera. 

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik heb wel ff lenzen, maar die zijn niet sjiek genoeg voor op deze camera.

Mijn glas is wel "sjiek" genoeg (alles is 2.:cool: maar enkel geschikt voor DX formaat.
Geplaatst

Is ook niet om mee rond te wandelen :-)

Dat gaat met kleinere spulletjes veel leuker !

• Like 1
Geplaatst

Ik heb deze gekregen, stukje minder dan het beest van Bigwade. Maarja ik ben ook geen fotograaf verre van. Ps ook geen vader fdbab50571f88b379b2bac311e8371b8.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ik heb deze gekregen, stukje minder dan het beest van Bigwade. Maarja ik ben ook geen fotograaf verre van. Ps ook geen vader fdbab50571f88b379b2bac311e8371b8.jpg

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Mooi stukje speelgoed.

En het is nog steeds de fotograaf die de foto maakt. De camera is slechts een hulpstuk.

Geplaatst

Ik heb deze gekregen, stukje minder dan het beest van Bigwade. Maarja ik ben ook geen fotograaf verre van. Ps ook geen vader

Cool ding,
ga je blij van worden :wink:
90% van mijn ca 2000 foto's op Flickr zijn gemaakt met vergelijkbare camera's.

Bij http://xpozer.com kun je van die 12MPix bestanden echt keurige 60x90cm prints laten maken.
  • Like 1
  • 3 weken later...
Geplaatst

De Microsoft laptop heeft toch uiteindelijk plaats moeten maken voor deze zware jongen.

Intel Core i5 processor. 8 GB intern geheugen. 1 TB harde schijf en toch ook een externe harde schijf gekocht van 2 TB.

Natuurlijk ook voor het Retina scherm gekozen.

Het blijft mooi spul.

post-6208-0-41452900-1468518641_thumb.jpg

• Like 1
Geplaatst

Ben d'r ook heel blij mee.

Wat een verademing vergeleken met Windows.

Gast Vitara 2
Geplaatst

Wij gaan voor een paar extra wielen. Deze snorscooter kunnen we volgende week ophalen.90cbb80326dfb000122583da53b1cb33.jpg

Geplaatst

Met dit weer ideaal Lourens.

Leuk dingetje

Geplaatst

Apple........

daar ga ik ook nog eens over nadenken!

Zeker de moeite waard Wimis on.

Het is even een aanslag op je portemonnee maar zeker een flinke verbetering is gebruik.

Geplaatst

Zeker de moeite waard Wimis on.

Het is even een aanslag op je portemonnee maar zeker een flinke verbetering is gebruik.

Ja dat zal, maar eerst iets anders nieuws!

Binnenkort bericht :)

Gast Vitara 2
Geplaatst

Ja dat zal, maar eerst iets anders nieuws!

Binnenkort bericht :)

NIRO...Businness Line

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...