bigwade Posted March 31, 2012 Posted March 31, 2012 Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. Blaadjes aan de bomen, bloesem, lente, laat het zien. Er moet iig ook iets van een Kia automobiel op de foto staan. Probeer eens wat leuks uit, zend wat meer in en schaam je niet. Het moet wel ietsie meer worden dan auto op straat vanuit de voorkamer. Tips, zoek eens op plaatjes van je eigen auto op het web via google. Dat kan inspirerend zijn. De jurering van mrt komt asap. Happy shooting ! Quote
Specialmade Posted April 1, 2012 Posted April 1, 2012 Nou vooruit..... eentje uit de privé collectie. Grtz. Specialmade Quote
patrickceed Posted April 3, 2012 Posted April 3, 2012 (edited) we doen hem opnieuw, nadat ik er achterkwam dat we al ruim 3 dagen in April zitten Edited April 3, 2012 by patrickrio Quote
Presiozo Posted April 6, 2012 Posted April 6, 2012 @ remko, mooie foto! wat mij gelijk opvalt aan de foto is die 3 hoekige sticker op je ruit. is dat die van alarm ? Bij mij is die eruit. @ patrickrio, ook een mooie foto, niet nat geworden ? Quote
J-J Posted April 15, 2012 Posted April 15, 2012 Mijn hoop in april: Zo... had er iemand een scheet gelaten Quote
bigwade Posted April 15, 2012 Author Posted April 15, 2012 nee joh, vuilniszakken lozen op toeristische parkeerplaatsen...... Quote
bigwade Posted April 19, 2012 Author Posted April 19, 2012 JOEHOE, zijn de batterijen van de camera leeg ? Overal bloesem, lichtgroene blaadjes en meer maar geen Kia foto's ? Kom op mensen, doe es wat. Maak een fraaie prent van iets van Kia in een gekke setting en doe er wat mee. (btw hoeft niet eens je eigen auto te zijn, een SP3 in de haven van Scheveningen met een mega meeuw op het dak is OOK leuk) Quote
Venga OK Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Vanmiddag werd het toch nog mooi weer aan de kust in Noord Holland. Begin van de avond nog een rondje langs de bollenvelden in de buurt gemaakt met vrouw en zoontje. Tussendoor ook de Venga gekiekt. Groet, Peter Quote
Venga OK Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 En nog eentje (kreeg ze net niet in 1 post) Quote
Remko .me Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Moeten we nog jureren deze maand? volgens mij gewoon zo besloten Quote
Venga OK Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Niet te snel gents! We hebben nog een ruime week te gaan.... Hopelijk brengen de foto's andere Kia rijders nog op een leuk idee voor het einde van de maand. Groet, Peter Quote
Guest Warmentuuter Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 En nog eentje (kreeg ze net niet in 1 post) Wat is Noord Holland toch mooi he Peter. Weer mooie plaatjes heb je geschoten Quote
Smart Posted April 21, 2012 Posted April 21, 2012 Ja, die Peter is goed bezig. Mooie plaatjes toch weer..... Quote
Alex VB Posted April 22, 2012 Posted April 22, 2012 Zijn idd alweer mooie pics. Hopelijk komen er nog meerdere. Quote
Jolinar Posted April 22, 2012 Posted April 22, 2012 .....oja en speciaal voor Bigwade met klep open: Quote
Recommended Posts