Ga naar inhoud

Gespot topic


artcev

Aanbevolen Berichten

Gast Jeroen66475

Er zijn er 4000 verkocht, dus allicht dat je er nu zo af en toe een tegenkomt.

In 2012 zijn er 4000 verkocht. In 2011 zijn er 9272 verkocht. Er rijden dus zeker zo'n 12.000 nieuwe Picanto's rond. Grote kans dat je er een tegen komt...en dat gebeurt nu zo vaak dat ik er eigenlijk niet meer op let. De enige kleur die ik nog niet heb gezien is ''honey-bee'' (donker geel) maar die is dan ook erg zeldzaam want wordt niet in Nederland geleverd. Maar er zijn er een aantal verkocht hier via de grijze import dus ik blijf uitkijken naar Maja :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites


Grappig...vandaag de 1e roodkleurige nieuwe Picanto tegengekomen in mijn pauze.

Heel toevallig aangezien Anke dit gisteravond heeft aangegeven. Anke was jij zo rond

12.30 uur aan het rondrijden zo'n 14 km van Doetinchem af, meer richting Arnhem....?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij de kringloop kollumerrzwaag meerdere picanto,s. Mocca 5deurs witte 5deurs zwarte 5deurs ,

De picanto is onwijs populair bij bejaarden

Moeten wij dit als iets positiefs zien? Ik dacht dat dit gold voor de Hyundai I 10.Die auto met die step-wieltjes.
Link naar reactie
Delen op andere sites


De picanto is onwijs populair bij bejaarden

Moeten wij dit als iets positiefs zien? Ik dacht dat dit gold voor de Hyundai I 10.Die auto met die step-wieltjes.

Grappig mannen

Maar ik weet wel dat er bij ons in de regio veel meer picantos rijden dan rios

Ja en sportages die zijn zamen met de picanto hier niet aan te slepen denk ik

Het is dan ook een mooi stoer bakkie als ik zo vrij mag zijn om dit te zeggen

En ik zal het maar niet aan me moeder vertellen van die step wieltjes die heeft net een I10 gekocht

Omdat daar geen kia dealer in de buurt zit zegt ze zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites


Leuk topic, wat ik merk is dat ik best trots ben op onze PICO, maar dat ook andere pico rijders toch steeds kijken en dat is wederzijds haha.

Laatst werd ik ingehaald door een PICO en die man ging ff seinen met zijn knipperlicht. Ik natuurlijk even knipperen met groot licht (was overdag). En een keer een vrouwtje in Leiden die ging zwaaien en haar duim opsteken in haar eigen Picotje haha grappig zij en mijn vriendin waren heftig aan het communiceren....Ik let natuurlijk op de weg :wink: Geeft me helemaal het "motorhome" gevoel in Australië daar groet ook iedereen elkaar haha.

Enige tijd geleden stond ik bij de gouden wok in boskoop en pal naast een andere titanium grijze PICO gezet. Helaas waren wij eerder weg dus die persoon zou het niet kunnen weten denk ik. Begon met 25-S..... wie oh wie..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • 3 weken later...

Echt schitterend. Wat me wel op valt is dat er maar relatief weinig met exterior pack rond rijden...dat is toch wel veeeeeel mooier die projectielampen....

Ik ben er ook erg blij mee. In vergelijking met gewone lampen zijn ze vele malen beter. Binnenkort even foto's toevoegen. Heb de mijne nu sinds donderdag 10/05/2012, 510 km en super blij.

Kenteken 96-TXH-9, dus voor het spotten? Regio Groningen

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Picanto hoort natuurlijk bij de goedkoopste auto's die er momenteel verkrijgbaar zijn; ik kan me voorstellen dat mensen die zo'n auto kopen, deze niet voor de blits maar uit economische overwegingen hebben aangeschaft. Mooiere lampen of velgen hebben dan vaker een lagere prioriteit in deze klasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Bigmac: Mijn eerste keuze was een 1.0 met comfort pakket omdat dat net in mijn budget paste. Ik viel meteen over net te weinig vermogen en te lelijke wieldoppen wat mij aantoe zette om mijn budget met 1500 te verhogen. Zijn meerwaarde echt waard!! Nog stoerdere auto voor weinig :winkiss:. Maar jij heb wel gelijk

Link naar reactie
Delen op andere sites


Denk dat daar wel een kern vaan waarheid in zit. Men wordt natuurlijk "gelokt" met een erg scherpe prijs. Als je dan een paar opties erbij zet loopt het al behoorlijk op incl. de rijklaarmaken tot wel 2 keer de laagste nieuwprijs!!!!

Maar wij hadden een redelijk ruim budget en hebben het ook gebruikt. Helaas niet genoeg om gelijk CC erbij te nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...