Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Het "wist je dat?" Rio topic!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Blijft dat geluid zo lang doorjengelen?

Ik dacht dat die het na 2 minuten wel op zou geven.

Ja, probeer maar eens. :wink:

Ik gok dat je het na 5 minuten zat ben...

Geplaatst

Bij mij ging gister na ongeveer 2 minuten het geluidsignaal uit en toen bleef alleen het lampje branden... Raar dat dit niet bij iedereen zo is...

Geplaatst

Ja, probeer maar eens. :wink:

Ik gok dat je het na 5 minuten zat ben...

Ik zou het al veel eerder zat zijn. Maar dan gaat het volume van de radio omhoog :)

Geplaatst

Bij mij ging gister na ongeveer 2 minuten het geluidsignaal uit en toen bleef alleen het lampje branden... Raar dat dit niet bij iedereen zo is...

Same here :boat:

Geplaatst

Voelde me net een vrouw toen ik erachter kwam wat het was! :wink:

Zoals die vrouw die klaagde over het hoge benzineverbruik van haar kever; ze trok altijd de choke-knop uit en hing daar haar handtas aan...

Geplaatst

Jullie hebben gelijk, bij mij was het iets wat net te zwaar was. Dus als ik over een drempel/steentje reed dan ging hij piepen en als het vlak was deed hij niks. Dus daarom bleef ie het bij mij doen omdat hij elke keer overnieuw begon.

Geplaatst

Nu dat je dit weet, dan zijn er 2 oplossingen.

1.Gewoon niets op de bijrijderstoel (achterstoelen) zetten.

2.Mocht je dit toch wel moeten doen, dan gewoon de gordel om zetten alhoewel er niemand op de stoel zit.

Zo kan je ervoor zorgen dat je geen vervelende ge-piep gaat horen.

Geplaatst

Jullie hebben gelijk, bij mij was het iets wat net te zwaar was. Dus als ik over een drempel/steentje reed dan ging hij piepen en als het vlak was deed hij niks. Dus daarom bleef ie het bij mij doen omdat hij elke keer overnieuw begon.

Dat verklaart idd waarom de irritante piep 150 km lang duurde.

Geplaatst

Tuurlijk hebben we gelijk (Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb altijd gelijk) :yes:

Geplaatst

Nu dat je dit weet, dan zijn er 2 oplossingen.

1.Gewoon niets op de bijrijderstoel (achterstoelen) zetten.

2.Mocht je dit toch wel moeten doen, dan gewoon de gordel om zetten alhoewel er niemand op de stoel zit.

Zo kan je ervoor zorgen dat je geen vervelende ge-piep gaat horen.

3. Losse gordel clip erin doen ;)

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...