Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Het "wist je dat?" Rio topic!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

xtra40 ik zie dat jij je auto in zwaag hebt gekocht, komt die van mij ook vandaan. :-)

Dat heb je snel gezien maar dat klopt helemaal

Is meer perongeluk gekomen de verkoper heeft ook een

Aantal keer bij het filiaal purmerend gewerkt wat hier om de hoek is

En zijn vaste plek is zwaag en omdat hij zo zijn best had gedaan gunde ik hem

De verkoop dus ben ik naar zwaag gereden en heb met hem de deal afgemaakt

Geplaatst

Wist je dat ik de uitlaten onder mijn auto betaald heb van het geld dat bedoeld was voor mijn trouwauto.

En wist je dat ik nu een dikke nissan 370z voor een paar uurtjes mag gebruiken om te trouwen van mijn dealer!

Naast een goede service ook dit nog,Topdealer dus:)

Geplaatst

xtra40 ik zie dat jij je auto in zwaag hebt gekocht, komt die van mij ook vandaan. :-)

Mijn bovag garage heeft hem ook via zwaag ingekocht :)
  • 1 maand later...
Geplaatst

Wist je dat als je spotify hebt deze kunt afspelen in de Rio (zowel BT als USB). Dit geldt ook voor navigatiestemmen via de telefoon :)

Geplaatst

Ja leuk hè. Zelfs YouTube geluid kun je via de USB over je installatie afspelen

Geplaatst

Hoi Rio Tom,

Ik heb ook spotify op mijn smartphone.

Hoe werkt dit dan via BT als ik een afspeellijst van spotify wil afspelen via de standaard radio

Rio 41

• 1 maand later...
Geplaatst

Wist je dat ik niet eens een blue ray speler heb. Hoezo ouderwets haha

Geplaatst

Misschien al genoemd, links achter zit bij de handgreep aan het plafond een uitklapbaar haakje. klein detail, toch soms handig.

Geplaatst

Ik me vandaag best 'dom' voelde en tegelijktertijd de situatie grappig vond, toen ik er achter kwam wat het nou eenmaal was...

Boodschappen gedaan. Tas in voetenruimte bijrijder neergezet. Fles van 2,5 liter wasmiddels op de bijrijder stoel. Rij ik weg hoor dat toontje dat je je gordel niet om hebt. Ik mijn gordel gecontroleerd, deur open en dicht gedaan al rijdend. Auto aan de kant. Uitgezet, opnieuw gestart... Geen geluid dus weer op weg. En ja hoor 10 meter verder weer dat geluid, begreep er niets van...

Totdat ik het dashboard het gordellampje van de bijrijder zag branden. *zucht* :sweatdrop: fles verschoven, piepje weg. Voelde me best -ahum-

Gast Wilcovdongen
Geplaatst

Hij is vrij gevoelig die sensor. Ik had een taart op de stoel liggen en hij ging al af. Maar toch leuk om te weten dat die het nog doet.

Geplaatst

Ik me vandaag best 'dom' voelde en tegelijktertijd de situatie grappig vond, toen ik er achter kwam wat het nou eenmaal was...

Boodschappen gedaan. Tas in voetenruimte bijrijder neergezet. Fles van 2,5 liter wasmiddels op de bijrijder stoel. Rij ik weg hoor dat toontje dat je je gordel niet om hebt. Ik mijn gordel gecontroleerd, deur open en dicht gedaan al rijdend. Auto aan de kant. Uitgezet, opnieuw gestart... Geen geluid dus weer op weg. En ja hoor 10 meter verder weer dat geluid, begreep er niets van...

Totdat ik het dashboard het gordellampje van de bijrijder zag branden. *zucht* :sweatdrop: fles verschoven, piepje weg. Voelde me best -ahum-

Ik heb 150 km gereden met dat geluidje. Voelde me net een vrouw toen ik erachter kwam wat het was! :wink:

Geplaatst

Ik heb 150 km gereden met dat geluidje. Voelde me net een vrouw toen ik erachter kwam wat het was! :wink:

Geplaatst

Blijft dat geluid zo lang doorjengelen?

Ik dacht dat die het na 2 minuten wel op zou geven.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...