Dutch Geplaatst 21 Augustus, 2012 Geplaatst 21 Augustus, 2012 xtra40 ik zie dat jij je auto in zwaag hebt gekocht, komt die van mij ook vandaan. Quote
xtra40 Geplaatst 22 Augustus, 2012 Geplaatst 22 Augustus, 2012 xtra40 ik zie dat jij je auto in zwaag hebt gekocht, komt die van mij ook vandaan. Dat heb je snel gezien maar dat klopt helemaal Is meer perongeluk gekomen de verkoper heeft ook een Aantal keer bij het filiaal purmerend gewerkt wat hier om de hoek is En zijn vaste plek is zwaag en omdat hij zo zijn best had gedaan gunde ik hem De verkoop dus ben ik naar zwaag gereden en heb met hem de deal afgemaakt Quote
xtra40 Geplaatst 22 Augustus, 2012 Geplaatst 22 Augustus, 2012 Ik weet ff niet zo snel meer hoe hij heet maar het was een jonge jongen Quote
Dutch Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Ik weet wie je bedoeld, Bert is al wat ouder. Quote
Presiozo Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Wist je dat ik de uitlaten onder mijn auto betaald heb van het geld dat bedoeld was voor mijn trouwauto. En wist je dat ik nu een dikke nissan 370z voor een paar uurtjes mag gebruiken om te trouwen van mijn dealer! Naast een goede service ook dit nog,Topdealer dus:) Quote
xtra40 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 het eerste wist ik het tweede vind ik echt heel erg aardig van je dealer die verdiend zeker een dikke pluim wat je zegt een top dealer Quote
MiNi0101 Geplaatst 23 Augustus, 2012 Geplaatst 23 Augustus, 2012 xtra40 ik zie dat jij je auto in zwaag hebt gekocht, komt die van mij ook vandaan. Mijn bovag garage heeft hem ook via zwaag ingekocht Quote
RioTom Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Wist je dat als je spotify hebt deze kunt afspelen in de Rio (zowel BT als USB). Dit geldt ook voor navigatiestemmen via de telefoon Quote
Jordan Geplaatst 3 Oktober, 2012 Geplaatst 3 Oktober, 2012 Ja leuk hè. Zelfs YouTube geluid kun je via de USB over je installatie afspelen Quote
Rio 41 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Hoi Rio Tom, Ik heb ook spotify op mijn smartphone. Hoe werkt dit dan via BT als ik een afspeellijst van spotify wil afspelen via de standaard radio Rio 41 Quote
Urbanfoto Geplaatst 4 Oktober, 2012 Geplaatst 4 Oktober, 2012 Er is in st katelijne waver B een dancing dat Rio noemt. Quote
Jordan Geplaatst 1 December, 2012 Geplaatst 1 December, 2012 Wist je dat ik niet eens een blue ray speler heb. Hoezo ouderwets haha Quote
mcbeef Geplaatst 3 December, 2012 Geplaatst 3 December, 2012 Misschien al genoemd, links achter zit bij de handgreep aan het plafond een uitklapbaar haakje. klein detail, toch soms handig. Quote
MarcelC Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Ik me vandaag best 'dom' voelde en tegelijktertijd de situatie grappig vond, toen ik er achter kwam wat het nou eenmaal was... Boodschappen gedaan. Tas in voetenruimte bijrijder neergezet. Fles van 2,5 liter wasmiddels op de bijrijder stoel. Rij ik weg hoor dat toontje dat je je gordel niet om hebt. Ik mijn gordel gecontroleerd, deur open en dicht gedaan al rijdend. Auto aan de kant. Uitgezet, opnieuw gestart... Geen geluid dus weer op weg. En ja hoor 10 meter verder weer dat geluid, begreep er niets van... Totdat ik het dashboard het gordellampje van de bijrijder zag branden. *zucht* fles verschoven, piepje weg. Voelde me best -ahum- Quote
Gast Wilcovdongen Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Hij is vrij gevoelig die sensor. Ik had een taart op de stoel liggen en hij ging al af. Maar toch leuk om te weten dat die het nog doet. Quote
sarkesteijn Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Ik me vandaag best 'dom' voelde en tegelijktertijd de situatie grappig vond, toen ik er achter kwam wat het nou eenmaal was... Boodschappen gedaan. Tas in voetenruimte bijrijder neergezet. Fles van 2,5 liter wasmiddels op de bijrijder stoel. Rij ik weg hoor dat toontje dat je je gordel niet om hebt. Ik mijn gordel gecontroleerd, deur open en dicht gedaan al rijdend. Auto aan de kant. Uitgezet, opnieuw gestart... Geen geluid dus weer op weg. En ja hoor 10 meter verder weer dat geluid, begreep er niets van... Totdat ik het dashboard het gordellampje van de bijrijder zag branden. *zucht* fles verschoven, piepje weg. Voelde me best -ahum- Ik heb 150 km gereden met dat geluidje. Voelde me net een vrouw toen ik erachter kwam wat het was! Quote
sarkesteijn Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Ik me vandaag best 'dom' voelde en tegelijktertijd de situatie grappig vond, toen ik er achter kwam wat het nou eenmaal was... Boodschappen gedaan. Tas in voetenruimte bijrijder neergezet. Fles van 2,5 liter wasmiddels op de bijrijder stoel. Rij ik weg hoor dat toontje dat je je gordel niet om hebt. Ik mijn gordel gecontroleerd, deur open en dicht gedaan al rijdend. Auto aan de kant. Uitgezet, opnieuw gestart... Geen geluid dus weer op weg. En ja hoor 10 meter verder weer dat geluid, begreep er niets van... Totdat ik het dashboard het gordellampje van de bijrijder zag branden. *zucht* fles verschoven, piepje weg. Voelde me best -ahum- Ik heb 150 km gereden met dat geluidje. Voelde me net een vrouw toen ik erachter kwam wat het was! Quote
Jordan Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Ik heb 150 km gereden met dat geluidje. Voelde me net een vrouw toen ik erachter kwam wat het was! Blijft dat geluid zo lang doorjengelen? Ik dacht dat die het na 2 minuten wel op zou geven. Quote
MarcelC Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Whaha... *opgelucht* Ben blij dat ik niet de enige ben hehehehe Quote
mcbeef Geplaatst 5 December, 2012 Geplaatst 5 December, 2012 Het is net of we terug in de tijd gaan met deze twee gozers. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.