Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Het "wist je dat?" Rio topic!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

O MY GOD Bigwade... :P

Ik denk dat ze dat liedje tijdens de meeting gaan draaien, continue.. ;)

Toch maar liever deze dan:

Moving on the floor now babe, you're a bird of paradise

Cherry ice cream smile, I suppose it's very nice

With a step to your left and a flick to the right

You catch the mirror way out west

You know you're something special and you look like you're the best

Her name is Rio and she dances on the sand

Just like that river twisting through a dusty land

And when she shines she really shows you all she can

Oh, Rio, Rio, dance across the Rio Grande

I've seen you on the beach and I've seen you on TV

Two of a billion stars

It means so much to me, like a birthday or a pretty view

But then I'm sure that you know it's just for you

Hey now (wow), look at that

Did he nearly run you down?

At the end of the drive, the lawmen arrive

You make me feel alive, alive, alive

I'll take my chance, 'cause luck is on my side

I tell you something, I know what you're thinking

I tell you something, I know what you're thinking

Her name is Rio and she don't need to understand

And I might find her it I'm looking like I can

Oh, Rio, Rio, hear them shout across the land

From mountains in the north down to the Rio Grande

Geplaatst

O MY GOD Bigwade... :P

Ik denk dat ze dat liedje tijdens de meeting gaan draaien, continue.. ;)

Doen, dat is namelijk een tijdloos leuk vrolijk nummertje.

In die tijd vond ik de dames ook wel wat hebben, haha!

iig als ik het nog ergens op radio hoor word ik altijd weer iets vrolijker :wink:

Geplaatst

Rio Grande (Río Bravo)

De Rio Grande (naam in de Verenigde Staten) of Río Bravo (naam in Mexico, officieel Río Bravo del Norte) is een rivier in Noord-Amerika. Hij ontspringt in Colorado tussen de Sangre de Cristobergen en de San Juanbergen, loopt dan naar het zuiden door New Mexico tussen het Colorado Plateau en de Rocky Mountains, waar hij tussen Ciudad Juárez en El Paso de grensrivier wordt tussen de VS (Texas) en Mexico, en vanaf daar naar het zuidoosten om uit te monden in de Golf van Mexico bij Brownsville, de belangrijkste haven van de rivier. De rivier is 3034 kilometer lang.

De belangrijkste zijrivieren zijn de Conchos en de Pecos. De loop van de rivier wordt onderbroken door een aantal stuwdammen.

De rivier vormt sinds het einde van de Mexicaans-Amerikaanse Oorlog bij de Vrede van Guadalupe Hidalgo in 1848 de grens tussen Mexico en de Verenigde Staten. Voor 1835 was dat de Sabine River, en van 1835 tot het uitbreken van de Mexicaans-Amerikaanse Oorlog was de Nueces de grensrivier tussen Mexico en de republiek Texas, alhoewel Texas claimde dat de grens al de Rio Grande vormde.

Er wordt meer water gebruikt uit de rivier dan deze aankan. Sinds de zomer van 2003 ligt het deel tussen Albuquerque en het Big Bend National Park regelmatig droog. Voor het grootste deel stroomt de rivier door woestijngebieden. Ecologen vrezen dat de rivier geheel zal opdrogen als er geen maatregelen worden genomen.

Geplaatst

maar ik ben er ook voor om heel hard maywood te draaien tijdens de meeting... wat een geweldig nummer :) heb hem toch maar helemaal afgekeken/geluisterd....

Tja, als het ZO moet, dan kom ik dus mooi niet he! :wink:

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Tja, als het ZO moet, dan kom ik dus mooi niet he! :wink:

Zet hem wat verder naar achteren op het parkeerterrein :-)

Geplaatst

iig als ik het nog ergens op radio hoor word ik altijd weer iets vrolijker :wink:

Nog niet mee mogen maken......AlBundyGifanimatie.gif

Mijn bijdrage aan dit topic!

RioAngryBirds.jpgrio_in_brazil_national_flag_colors_mesh_hat-148021965945272579uh2ye0d0109164d844c99e75ba0f359b2598-210-1.jpgrio-cap-1192-p-1.jpg

Geplaatst

Rio de Janeiro (São Sebastião do Rio de Janeiro) of kortweg Rio is een gemeente en de hoofdstad van de gelijknamige staat in het zuidoosten van Brazilië. De stad ligt aan een wijde baai, de Baía de Guanabara en was tot 1960 hoofdstad van Brazilië. De stad is beroemd om zijn drukbezochte stranden, zoals Copacabana en Ipanema, het reusachtige standbeeld Christus de Verlosser, op de 710 meter hoge Corcovado. Ook is Rio bekend vanwege de vele sloppenwijken, genaamd favelas. Rio de Janeiro is de thuishaven van vier voetbalclubs die op het hoogste niveau uitkomen. Het Maracanã is één van de grootste voetbalstadions ter wereld. Het uitbundige gevierde carnaval wordt jaarlijkse bezocht door duizenden toeristen.

bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rio_de_Janeiro_(stad)

Geplaatst

Wist je dat:

Er in Bobbejaanland een atractie is met de Naam El RIO?

El Rio

Van relaxen komt niet veel in huis wanneer je voor deze attractie inscheept. Er staan je heel wat gevaren te wachten, van scherpe bochten tot een gigantische draaikolk. Natte kleren verzekerd!

elrio_2.jpg

http://www.bobbejaanland.be/nl/attraction/el-rio

Geplaatst

Voor degene die ook een nieuwe auto willen aanschaffen, ik heb op 1 mei mijn nieuwe Kia Rio opgehaald bij nieuweautokopen.nl, eerst 2 offertes hier in de buurt gedaan bij de kia dealer met inruil en ik kwam 2800euro en 3200 euro goedkoper uit dan bij de dealer, dus mijn keuze was snel gemaakt.

Geplaatst

Voor degene die ook een nieuwe auto willen aanschaffen, ik heb op 1 mei mijn nieuwe Kia Rio opgehaald bij nieuweautokopen.nl, eerst 2 offertes hier in de buurt gedaan bij de kia dealer met inruil en ik kwam 2800euro en 3200 euro goedkoper uit dan bij de dealer, dus mijn keuze was snel gemaakt.

Wist je dat............

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Wist je dat....

De Kia Rio kwam voor het eerst op de markt in 2000. Eerst stond de Hatchback met een anderhalf liter benzinemotor bij de dealers. Later in 2000 volgde een sedan en een 1.3-liter motor. Dit model is tot 2003 in Nederland en België te koop geweest. In hetzelfde jaar werd de Rio grondig gefacelift. Details als koplampen, achterlichten, bumpers en interieur werden aangepast. Het model bleef verkrijgbaar met dezelfde motoren. Dit model werd in 2006 afgelost door een compleet nieuwe Rio. Het nieuwe model Rio is meer ontworpen naar Europese maatstaven. De maten van het model veranderden daarbij wel. Zo werd de wielbasis groter, waardoor er meer beenruimte ontstond, maar kromp de achterbak een flink eind. Hiermee was het tijdperk van de ruime, goedkope Rio voorbij. De nieuwe Rio werd namelijk ook een stuk duurder. Wat nieuw is voor de Rio is een 1.5 CRDi VGT, de eerste dieselmotor in een Rio. Hiermee hoopt Kia een groter publiek aan te spreken. De sedan is hierbij komen te vervallen voor Nederland en België, in thuisland Zuid-Korea en de Verenigde Staten is de sedan echter nog wel te koop. De huidige versie van de sedan heeft het uiterlijk van de hatchback.

bron: wikipedia.

http://www.autozine.nl/text/125.html

En dat ik in 2000 ook nog een proefrondje hebt gereden met de toen nieuwe Rio..........

Geplaatst

En dat ik in 2000 ook nog een proefrondje hebt gereden met de toen nieuwe Rio..........

Een echte Diehard..

Bakkie gedaan in De Meern toch ?

Toen kon dat nog met zo'n ouwe bak...

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Een echte Diehard..

Bakkie gedaan in De Meern toch ?

Toen kon dat nog met zo'n ouwe bak...

Ja toen hete het nog Albert Corner.

en weet je tweede bakkie gratis

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...