Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Het "wist je dat?" Rio topic!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Onder de stoel zit ook een "uitlaatklepje" Toen ik onder mijn stoel voelde, voelde ik een boel lucht dat naar achteren geblazen werd :)

Gast Warmentuuter
Geplaatst

Onder de stoel zit ook een "uitlaatklepje"

Hmmm, nu maar hopen dat je geen medepassagier met zweetvoeten achterin krijgt. :confused::-) :-) :-)

Geplaatst

Wist je dat ook passagiers op de achterbank voetverwarming/koeling hebben?

Waar komt dit vandaan dan? Moet je nog niets openzetten?

Gisteren even snel gevoeld en kon geen luchtstroom bespeuren...

Geplaatst

Hmmm, nu maar hopen dat je geen medepassagier met zweetvoeten achterin krijgt. :confused::-) :-) :-)

Wat dacht je van een pakje brood onder je stoel laten liggen.....

Geplaatst

...dat het mat zwarte gedeelte om het raam van je deuren gewoon een stikker is die je eraf kan halen.

Geplaatst

image_url-5670-1332618346.jpg

Dat mat zwarte bij de deuren, RdeRio had een nieuwe deur gekregen en toen was de omlijsting ook metalic zwart i.p.v. mat zwart.

Geplaatst

Wist je dat... McBeef 15 juni jarig is... zag het net op de kalender :) vergeet hem niet massaal te feliciteren :P

Geplaatst

image_url-5670-1332618346.jpg

Dat mat zwarte bij de deuren, RdeRio had een nieuwe deur gekregen en toen was de omlijsting ook metalic zwart i.p.v. mat zwart.

Snap er nog niets van... kan je het even omcirkelen ofzo in die foto??

Geplaatst

Ik snap ook niet wat je nou bedoeld ? kan ik dus ergens zo een folie eraf trekken ? de deurposten zouden van mij ook wel lak mogen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...