Jordan Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Wist je dat... je tijdens het tanken je benzine dopje aan het klepje kan ophangen... Oh ja? Nooit gezien. Ik laat die van mij altijd bungelen aan de plastic strip. Hij gaat toch geen kant op Quote
MiNi0101 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Oh ja? Nooit gezien. Ik laat die van mij altijd bungelen aan de plastic strip. Hij gaat toch geen kant op benzine druppels op je eventuele wax of wat je dan ook op je lak hebt zitten is niet bevordelijk... probeer het eens, je kan gewoon dat witte schroefdraad op de 2 pootjes laten rusten in je klepje... Quote
J-J Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Ik heb nog uitgevonden hoe ik dat klepje moet ophangen, dus graag foto's Quote
MiNi0101 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Zo dus... En ja, ik moet de auto wassen, ik weet het... Quote
Presiozo Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Dat is bijna in iedere auto die na 1960 is gemaakt volgens mij, zo'n dingetje om je dop aan op te hangen ? Grappig dat sommige zaken over het hoofd worden gezien Ben nogsteeds benieuwd wat ik eraf kan trekken zodat ik de lak te voorschijn halen onder de matte laag waar J-J het over had. Quote
MiNi0101 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Dat is bijna in iedere auto die na 1960 is gemaakt volgens mij, zo'n dingetje om je dop aan op te hangen ? Grappig dat sommige zaken over het hoofd worden gezien Ben nogsteeds benieuwd wat ik eraf kan trekken zodat ik de lak te voorschijn halen onder de matte laag waar J-J het over had. probeer dat eerst eens bij de dealer stel dat er alleen grondverf onder zit ! hahaha Quote
Presiozo Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 probeer dat eerst eens bij de dealer stel dat er alleen grondverf onder zit ! hahaha hahaha ja naar binnen lopen en die dinge eraf trekken..ja ene J-J op het forum die zei dat het wel kon hahaHOUDOE en bedankt! Quote
J-J Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Is gewoon de kleur van je auto, ze gaan toch niet om de stikkers heen spuiten. Maar ik dacht aan de mensen met sierlijsten van Ebay, die staan misschien wel beter als je eerste die matte stikkers eraf haalt. Quote
J-J Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Zo dus... En ja, ik moet de auto wassen, ik weet het... Thnx, zo simpel maar je moet het even weten Quote
MiNi0101 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Thnx, zo simpel maar je moet het even weten spread the knowledge.. spread the knowledge.... Quote
blackviper Geplaatst 17 Juni, 2012 Geplaatst 17 Juni, 2012 Wist je dat je de elektronische bedienbare ramen open en belangrijker nog dicht kan doen terwijl de auto op off staat? kwam er toevallig achter deed de moreen uit en t raam stond nog open. Drukte op de knop zonder te denken van ow ja geen contact. En het werkte gewoon! Quote
Specialmade Geplaatst 17 Juni, 2012 Geplaatst 17 Juni, 2012 Wist je dat je de elektronische bedienbare ramen open en belangrijker nog dicht kan doen terwijl de auto op off staat? kwam er toevallig achter deed de moreen uit en t raam stond nog open. Drukte op de knop zonder te denken van ow ja geen contact. En het werkte gewoon! Klopt.... maar dan mag er geen deur open zijn gedaan. Anders lukt het niet meer!!!! En er is een tijdlimiet voor het gebruik van deze mogelijkheid. Grtz. Specialmade Quote
RB- Geplaatst 17 Juni, 2012 Geplaatst 17 Juni, 2012 wist je dat ik niet weet of de rio een foutmelding op je dashboard geeft als er een lampje kapot is?? ik zou dit graag willen weten ivm met div led lampjes die ik nog heb liggen.. Quote
RB- Geplaatst 17 Juni, 2012 Geplaatst 17 Juni, 2012 wist je dat ik niet weet of de rio een foutmelding op je dashboard geeft als er een lampje kapot is?? ik zou dit graag willen weten ivm met div led lampjes die ik nog heb liggen.. Quote
xtra40 Geplaatst 17 Juni, 2012 Geplaatst 17 Juni, 2012 volgens mij niet heb er al amber led lampen ingehad die niet werkte zelfs niet branden maar geen melding te bekenen ook heb ik al een defecte koplamp lamp gehad maar weer geen melding dus ik denk het niet maar led wel even goed op want de goedkopere led lampen branden niet eens omdat er geen of een slechte weerstand in zit Quote
RB- Geplaatst 17 Juni, 2012 Geplaatst 17 Juni, 2012 Led lampen zijn een diode. werken enkelt via 1 kant in tegenstelling tot een halogeen.. Vaak bij het niet functioneren van een led lamp moet je plus/min omdraaien. maar heb in me motor en swift ook alles van led voorzien dus dat zal geen probleem zijn. Maar de leds die ik bestel hebben geen canbus resistors vandaar de vraag! maar bedankt voor je andwoord nu kan i kweer verder!! Quote
eldiabloblanco Geplaatst 17 Juni, 2012 Geplaatst 17 Juni, 2012 Wist je dat, als je je smart-key bij je hebt en de kofferbak opent de hele auto weer is afgesloten als je de kofferbak weer sluit? Minder handig dan ze oorspronkelijk bedoeld hebben , als mijn vrouw en ik naar de auto lopen en ik iets in de kofferbak moet leggen, moet ik alsnog ouderwerts de auto openen met de afstandsbedienfunctie... Luxeprobleem , dat wel, maar toch.... Quote
Smart Geplaatst 18 Juni, 2012 Geplaatst 18 Juni, 2012 Smartkey = pijnsleutel (kan ook). Een klein pijntje in vergelijking tot het gemak van de andere functies. Quote
MiNi0101 Geplaatst 18 Juni, 2012 Geplaatst 18 Juni, 2012 ik druk altijd eerst op het knopje op de deurgreep Quote
Remko .me Geplaatst 18 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 18 Juni, 2012 Ik ook, zit altijd in mijn tas. Quote
KIa-Niels Geplaatst 18 Juni, 2012 Geplaatst 18 Juni, 2012 ik heb hem altijd in me broekzak werkt echt perfect Quote
RB- Geplaatst 18 Juni, 2012 Geplaatst 18 Juni, 2012 wist je dat? Ik graag wil weten wat voor lampje er in de binnenverlichting zit(plus pack) achteruitrij verlichting mistlampen kofferbak dashboard kastje?? en wat de juiiste naafdiameter en et waarde van de rio is? 1 Quote
xtra40 Geplaatst 19 Juni, 2012 Geplaatst 19 Juni, 2012 wist je dat het voor in je handleiding een handig lijstje staat met alle soorten en maten lampjes die er in je auto zitten staat et waarden is volgens mij tussen de 38 en de 40 en de steek is 4x100 naaf diameter moet ik je nog even verschuldigt blijven Quote
RB- Geplaatst 19 Juni, 2012 Geplaatst 19 Juni, 2012 Haha bedankt, ik heb de auto nog niet dus ook geen boekje haha kan jij het ff nakijken? Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.