picanto-erwin Geplaatst 9 Juni, 2012 Geplaatst 9 Juni, 2012 Ja de kabelboom zit er al in.. Maar niet aangesloten, als ik mijn motorkap opendoe zie ik rechts een stekker die niet aangesloten is.. die wil ik voor mijn ledverlichting als spanningsbron gebruiken want daar staat continue 12 volt op, behalve als je het contact overhaald! Maar ik zal even informeren maandag of dinsdag Quote
BioBak Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Laat je ons weten? KAn je ook vragen waar ie aangesloten moet worden ? Quote
Picanto2011 Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Aangezien ik de kit wil gaan gebruiken voor mijn huidige eigen radio met blue thoot heb ik de leverancier een email gestuurd. Betreffende of er een schema of aansluitgegevens zijn, kreeg ik het volgende antwoord: ----------- The kit comes with pins for the radio functions, and phone functions. However, if your radio doesn't already have bluetooth, then the phone functions on the upgrade kit will not work. It also includes a pin for a heated steering wheel, if you already have that. We do not have a schematic, although it should be fairly easy to install based on the size of the connectors and the length of the wire. exLEDSHOP.com ------- Ik blijf topic volgen. Ben Quote
Picanto2011 Geplaatst 12 Juni, 2012 Geplaatst 12 Juni, 2012 Ik heb nog wat extra info gevonden over de aansluiting voor de techneuten onder ons. zie bijlage Quote
BioBak Geplaatst 14 Juni, 2012 Geplaatst 14 Juni, 2012 Unfortunately, we just learned that Kia doesn't have these in stock as of right now, so we don't know when we will be able to send these to you. You have the option of waiting to receive this part, or we can refund your money and cancel the order.We are sorry for this inconvenience. exLEDSHOP.com Dit bericht kreeg ik net in mijn postvakje Ik heb ze teruggemaild en gezegd dat ik graag het product wil ontvangen. ik hou jullie op de hoogte. Quote
BioBak Geplaatst 20 Juni, 2012 Geplaatst 20 Juni, 2012 Ik heb mijn order geannuleerd bij exledshop (overigens prima service!). jammer dat het niet op voorraad was. Inmiddels zelfde besteld via ebay (gevonden dankzij bigmac in een andere topic). deze schijnt het wel in voorraad te hebben, dus ik ben benieuwd Quote
marklankhorst Geplaatst 20 Juni, 2012 Topic Starter Geplaatst 20 Juni, 2012 Ik heb mijn order geannuleerd bij exledshop (overigens prima service!). jammer dat het niet op voorraad was. Inmiddels zelfde besteld via ebay (gevonden dankzij bigmac in een andere topic). deze schijnt het wel in voorraad te hebben, dus ik ben benieuwd Ik ben ook erg benieuwd wat nu wel en niet werkt haha. Hou ons op de hoogte! Quote
BioBak Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Vandaag de upgrade geinstalleerd! Ik ben blij Alleswerkt behalve de bleutooth functies, dus precies zoals beschreven. Het staat daarnaast veelbeter dan die standaard deksels. Quote
dikkeeric Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 super,heb je nog fotoos gemaakt?en is het moeilijk te installen? Quote
BioBak Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Oei niet echt gedacht aan foto's maken Installatie valt mee hoor. Is eigenlijk plug and play. Je moet wel een 'rechterhand' hebben zeg maar. En vergeet niet de stuurstand te markeren met een stift oid. Deze is belangrijk om te geen scheve stand van je stuur te krijgen. Dit is de enige wat echt een beetje expertise vereist. Uiteindelijk moet je het hele stuur uit elkaar halen, dus dat vereist wel beetje handigheid. Quote
fonzie Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Misschien even kijken of het echt zo is dat het niet naar de radio gaat. Vaak is alles gewoon bedraad en aangelegd zodat bij bepaalde opties simpelweg gewoon de stekker aangesloten kan worden. Waarom denk je dat die persoon van jou link het wel kon installeren.... Waarschijnlijk omdat het al bedraad was. kijk maar eens naar de tweeter optie (in het voorportier bij de buitenspiegel) die hier in nederland niet standaard is. De kabeltjes liggen er wel. Heb zelf de tweeters voor bij de buitenspiegels via e-bay besteld en ontvangen. Volgens e-bay zou het aansluiten eenvoudig moeten zijn, slechts aansluiten en klaar. Ben helaas geen bedrading tegengekomen om ze aan te sluiten. Waar zou de aansluiting moeten zitten? Ik heb ze wel gemonteerd maar ze werken uiteraard niet.( Heb niet de gehele deurbekleding weggehaald, alleen de plastic driehoekjes.) Quote
xtra40 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Heb zelf de tweeters voor bij de buitenspiegels via e-bay besteld en ontvangen. Volgens e-bay zou het aansluiten eenvoudig moeten zijn, slechts aansluiten en klaar. Ben helaas geen bedrading tegengekomen om ze aan te sluiten. Waar zou de aansluiting moeten zitten? Ik heb ze wel gemonteerd maar ze werken uiteraard niet.( Heb niet de gehele deurbekleding weggehaald, alleen de plastic driehoekjes.) Net wat jij zegt ja klopt ik heb onlangs speakers in de achter deuren van een picanto gebouwd En daar zaten geen speakers af fabriek in alern voor in het dachbord Dus ook geen bedrading in de deur maar in de deurstijl in de stekker zit deze bedrading gewoon wel En ook zelfs tot achter in de radio dus ook hier een simpel klusje Quote
phoenix2149 Geplaatst 4 Augustus, 2012 Geplaatst 4 Augustus, 2012 @ Fonzie, Ja heb later ergens op het forum gelezen at het voor de tweeters een ander verhaal is. Hier moet een soort "devider" tussen die het geluid verdeeld over de voorste speakers en de tweeters. Balen vaak blijkt het plug en play al voorgeinstalleerd, maar toch niet altijd. @ hierboven. De bedrading is tot de deurstijl doorgevoerd, dis heb ik ergens op het forum gelezen. Quote
BioBak Geplaatst 5 Augustus, 2012 Geplaatst 5 Augustus, 2012 die knoppen hebben zelfs achtergrondverlichting.. Knap van kia. Deze upgrade absolute aanrader voor iedereen! Quote
xtra40 Geplaatst 5 Augustus, 2012 Geplaatst 5 Augustus, 2012 @ hierboven. De bedrading is tot de deurstijl doorgevoerd, dis heb ik ergens op het forum gelezen. En dat klopt dus als een bus Aleen jammer dat je de orginele stekertjes zo slecht kan kopen Om het toch heel netjes aan te kunnen sluiten Quote
phoenix2149 Geplaatst 5 Augustus, 2012 Geplaatst 5 Augustus, 2012 Ach kroonsteentje doet wonderen toch. Misschien een recente KIA op de sloop in de buurt? Quote
Arie D Geplaatst 7 Mei, 2013 Geplaatst 7 Mei, 2013 Invoerrechten ed komen er nog bij als het pakketje wordt afgeleverd, +/_ € 25, voor een dubbelpakket betaalde ik € 34 aan de postbode. Quote
rahag1976 Geplaatst 8 Mei, 2013 Geplaatst 8 Mei, 2013 Werken deze ook met de Pioneer set, of is dat universeel geregeld? Ben er zeer geïnteresseerd in... Quote
klosjos Geplaatst 23 Mei, 2013 Geplaatst 23 Mei, 2013 Is er misschien iemand die mij kan vertellen met welk gereedschap ik de airbag kan losschoeven. Het lijken wel inbus, maar geen lijkt te passen, en ik wil ook niet de boel beschadigen. Alvast bedankt Quote
Murcielaygo Geplaatst 23 Mei, 2013 Geplaatst 23 Mei, 2013 Is het geen Torx? Van die zespuntige sterren... Quote
xtra40 Geplaatst 23 Mei, 2013 Geplaatst 23 Mei, 2013 ja klopt ik meen torx 27 of 30 altans bij de rio en ik denk dat dit bij de picanto net zo is Quote
klosjos Geplaatst 23 Mei, 2013 Geplaatst 23 Mei, 2013 Is het geen Torx? Van die zespuntige sterren... Nee, dat is het niet, zou het geen inbus inch kunnen zijn ?? dat zijn de enige die ik niet hebt. Quote
klosjos Geplaatst 24 Mei, 2013 Geplaatst 24 Mei, 2013 Hallo mensen. We zijn er uit. Het was Wel een Torx, en wel maatje t40.(Kippige oogjes) Het inbouwen is sucsesvol verlopen. de stuurbediening werkt op mijn pioneer f904bt. 1 Quote
rahag1976 Geplaatst 26 Mei, 2013 Geplaatst 26 Mei, 2013 Hallo mensen. We zijn er uit. Het was Wel een Torx, en wel maatje t40.(Kippige oogjes) Het inbouwen is sucsesvol verlopen. de stuurbediening werkt op mijn pioneer f904bt. Mooi, heb ik ook een antwoord op mijn vraag. Ga ze dus maar snel bestellen... Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.