Alex VB Geplaatst 1 Juni, 2012 Geplaatst 1 Juni, 2012 Trademark Bigwade! Ook deze maand weer een Best Pic. Dames heren doe es je best, je auto of delen ervan creatief in beeld te brengen. De bedoeling is dat de foto gemaakt is in de maand van het topic. Dus in dit topic foto's van juni en geen archief foto's. De jurering van mei komt asap. Happy shooting ! Quote
J-J Geplaatst 1 Juni, 2012 Geplaatst 1 Juni, 2012 Ik vond deze wel leuk, ook al staat m'n eigen auto er niet op. 1 Quote
J-J Geplaatst 1 Juni, 2012 Geplaatst 1 Juni, 2012 Die is leuk maar niet van juni, helaas.. Er worden zoveel foto's geplaatst die niet in dezelfde maand zijn gemaakt, maar ik geef toe bij mijne was dat makkelijker te achterhalen. Ik zal van het weekend proberen iets te maken. 1 Quote
bigwade Geplaatst 1 Juni, 2012 Geplaatst 1 Juni, 2012 Dames, heren; Geen archief foto's ! De bedoeling is ze echt deze maand te maken. Hebben we straks een leuk overzicht met alle weertypen en blaadjes. Quote
Presiozo Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 wilde er gister 1 maken met ondergaande zon maar had allleen mijn ei-telefoon bij dus dat is niks geworden misschien vanavond beter. zal een nieuwe maken BW. excuses Quote
bigwade Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 wilde er gister 1 maken met ondergaande zon maar had allleen mijn ei-telefoon bij dus dat is niks geworden misschien vanavond beter. zal een nieuwe maken BW. excuses Met een ei foon kun je hele leuke dingen doen hoor en excuses zijn volstrekt niet nodig. Dit is just for fun en misschien kunnen we aan het eind van het jaar een leuk kalendertje brouwen voor de leden. Happy Shooting Quote
Wimis on Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 Hier een foto van iets wat deze maand best relevant is: Quote
bigwade Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 HaHa Leuk ! Maak er wat betreft foto iets meer van.. Quote
Wimis on Geplaatst 2 Juni, 2012 Geplaatst 2 Juni, 2012 HaHa Leuk ! Maak er wat betreft foto iets meer van.. Heb nog wel een toevoeging: Quote
bigmac Geplaatst 5 Juni, 2012 Geplaatst 5 Juni, 2012 Mijn ECO-dynamics-bijdrage. De schoonste, want pas gewassen, de Picanto, op een oplaadplek voor electrische auto's, naast een Rio. Quote
Presiozo Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Nu wel 1 van juni dan Past mooi in lijn met de laatste gepost door Bigmac. ei-foon kwaliteit, de nikon is onhandig met deze snelheden. Quote
Venga OK Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Voor iedereen die nog twijfelt om mee te doen: Kijk eens een paar filmpjes op you tube na het intikken van "rule of thirds" (regel van een-derden zeg maar) Handige tips hoe je een goede compositie kan maken / kan uitknippen uit een foto. In veel camera's kun je tegenwoordig een "1/3 grid" op je display plaatsen via het menu. Succes allemaal. Peter 1 Quote
MiNi0101 Geplaatst 6 Juni, 2012 Geplaatst 6 Juni, 2012 Mijn aandeel... Is dat niet een oudere foto? stond ook al in je garage...Gediskwalificeerd!!! Quote
Presiozo Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Is dat niet een oudere foto? stond ook al in je garage... Gediskwalificeerd!!! ECHT NIET!! Dit is een nieuwe gemaakt op: hmm kan het niet zien op de ei foon maar in ieder geval deze week! 3 juni denk ik want de dag na mijn archief foto wilde ik die met zonsonderdgang maken en de dag daarna dan deze gemaakt. en misschien zie je de KM stand nog wel in mijn andere foto in mijn garage is niet dezelfde... deze is echt van deze maand. update: ik zie er trouwens geen eens 1 staan in mijn garage misschien eerder een andere gepost ofzo zou kunnen... of met die GTI dat filmpje ? Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 gisteren even de xenon vervangen had een defecte balast zooi even een foto gemaakt van de verschillen maar ik vind het een mooie foto geworden heb wel 30 fotos moeten nemen voor dat ik alles brandend er op had Quote
Smart Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 gisteren even de xenon vervangen had een defecte balast zooi Goedkope zooi.....hahaha! Quote
xtra40 Geplaatst 7 Juni, 2012 Geplaatst 7 Juni, 2012 Goedkope zooi.....hahaha! Nou meer een gevalletje van eigenschuld Ik wilde perse de balasten op een onmogelijke plek hebben ( uit het zicht ) En daar was de bedrading eigenlijk te kort voor dus je raad het al ( suiting gemaakt) Nu meteen opgelost en de draden verlengt had ik al besteld maar had geen zin meer om te wachten Quote
Smart Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Nu goed gedaan jochie. Het lag dus niet aan de kwaliteit. Quote
xtra40 Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Nu goed gedaan jochie. Het lag dus niet aan de kwaliteit. Dat weet je nooit zeker maar alles is weer geïsoleerd en de bedrading Verlengt met de verleng kabels dus even zien hoe lang het nu mee gaat Zou er een mooie foto van kunnen maken hoe het nu zit Is goed verstopt je ziet er bijna niks meer van Quote
Presiozo Geplaatst 8 Juni, 2012 Geplaatst 8 Juni, 2012 Dan... sorry mijn fout goedzo die foto gaat het niet worden maargoed von hem wel grappig. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.